FTM Forum

Full Version: W2- fey
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Leuke pot gezien bij SS.
Wat is die Tomasson toch een weergaloze spits zeg.
Ben absoluut een fan van Makaay, maar het is volkomen terecht dan hij niet speelt.
Mooie pot idd. De gelukkigste heeft gewonnen, maar Feyenoord staat toch maar mooi nog steeds bovenaan. Makkelijk programma gehad zegt iedereen dan, maar AZ heeft bv. tegen alleen maar degradatiekandidaten en het Heerenveen uit vorm gespeeld en toch al 2 nederlagen aan zn broek.

Nu al zin in zondag, wat een heksenketel zal dat worden daar in Rotterdam!
Peter Wrote:Nu al zin in zondag, wat een heksenketel zal dat worden daar in Rotterdam!

Lekker bekers pis koppen :razz:
Adder Wrote:Ben absoluut een fan van Makaay, maar het is volkomen terecht dan hij niet speelt.

waarom terecht? ik ben het niet met je eens. tomasson moet blijven staan, maar cisse mag er gewoon uit. met biseswar was het een stuk gevaarlijker. maar je kan ook met tomasson en makaay spelen lijkt me...
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Nu al zin in zondag, wat een heksenketel zal dat worden daar in Rotterdam!

Lekker bekers pis koppen :razz:

Vak boven het uitvak wordt dit x niet aan thuissupporters verkocht dus dat zal al schelen. Denk echter idd wel dat ik de prijs van mn kaartje na die wedstrijd in 5 eurocentmuntjes heb terugontvangen van de Feyenoordfans als dank voor de aanwezigheid. Het schijnt dat je met een beetje geluk zelfs met een nieuw mobieltje, een zwikkie aanstekers en wat golfballen terug naar Eindhoven vertrekt na een bezoekje aan de Kuip. Undecided
waf Wrote:
Adder Wrote:Ben absoluut een fan van Makaay, maar het is volkomen terecht dan hij niet speelt.

waarom terecht? ik ben het niet met je eens. tomasson moet blijven staan, maar cisse mag er gewoon uit. met biseswar was het een stuk gevaarlijker. maar je kan ook met tomasson en makaay spelen lijkt me...

Prestaties of niet, Cissé moet natuurlijk gewoon elke week spelen van de investeerders. :razz:
Peter Wrote:Makkelijk programma gehad zegt iedereen dan

zo makkelijk was dat programma vorig jaar niet. toen hadden we met deze wedstrijden 3 punten, nu 14.

jammer dat we heerenveen en grun niet in deze vorm treffen.

het verschil in programma met ajakkes en psvee is eigenlijk alleen hun onderlinge duel. valt dus best mee. ajakkes heeft denk in zijn geheel nog een makkelijker programma gehad.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Ben absoluut een fan van Makaay, maar het is volkomen terecht dan hij niet speelt.

waarom terecht? ik ben het niet met je eens. tomasson moet blijven staan, maar cisse mag er gewoon uit. met biseswar was het een stuk gevaarlijker. maar je kan ook met tomasson en makaay spelen lijkt me...

Prestaties of niet, Cissé moet natuurlijk gewoon elke week spelen van de investeerders. :razz:

van de trainer die hem koopt, om niet te veel voor lul te staan. je bent trouwens slecht op de hoogte. 90% van de transferwaarde is voor feyenoord. maar 90% van weinig is weinig.
waf Wrote:
Peter Wrote:Makkelijk programma gehad zegt iedereen dan

zo makkelijk was dat programma vorig jaar niet. toen hadden we met deze wedstrijden 3 punten, nu 14.

jammer dat we heerenveen en grun niet in deze vorm treffen.

het verschil in programma met ajakkes en psvee is eigenlijk alleen hun onderlinge duel. valt dus best mee. ajakkes heeft denk in zijn geheel nog een makkelijker programma gehad.

Dus omdat je er vorig seizoen tegen deze clubs weinig van bakte was het programma niet makkelijk? PSV wint nooit van Roda, maar gister was het gewoon een makkie hoor. :|

Het verschil met het programma van PSV is enorm. Twente en Groningen uit gaat Feyenoord geen 4 punten opleveren denk ik (ook niet als Groningen in deze vorm blijft), terwijl ik PSV ook best bij Heracles en Willem II zie winnen. Zelfs het puntverlies tegen VVV was geen schande, die zijn nog steeds ongeslagen. :razz:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Makkelijk programma gehad zegt iedereen dan

zo makkelijk was dat programma vorig jaar niet. toen hadden we met deze wedstrijden 3 punten, nu 14.

jammer dat we heerenveen en grun niet in deze vorm treffen.

het verschil in programma met ajakkes en psvee is eigenlijk alleen hun onderlinge duel. valt dus best mee. ajakkes heeft denk in zijn geheel nog een makkelijker programma gehad.

Dus omdat je er vorig seizoen tegen deze clubs weinig van bakte was het programma niet makkelijk? PSV wint nooit van Roda, maar gister was het gewoon een makkie hoor. :|

Het verschil met het programma van PSV is enorm. Twente en Groningen uit gaat Feyenoord geen 4 punten opleveren denk ik (ook niet als Groningen in deze vorm blijft), terwijl ik PSV ook best bij Heracles en Willem II zie winnen. Zelfs het puntverlies tegen VVV was geen schande, die zijn nog steeds ongeslagen. :razz:

nee, ik zeg dat dit programma voor ons vorig jaar niet makkelijk was. ik denk dat we wel degelijk 4 punten zouden ophalen bij twente en grun in deze vorm. maar dat is luchtfietsen, daar kunnen we niet over discussieren. grun uit was voor psvee nu geheel niet lastig. op papier een zware pot, in de praktijk niet.

op papier is willem II uit voor feyenoord niet heel lastig, hoewel we er 2 jaar achtereen verloren. maar in de praktijk tref je een tegenstander die deze wedstrijd gebruikt om de negatieve spiraal te doorbreken. ze zaten er boven op en dan is het lastig voetballen en dus knap als je weet te winnen.
waf Wrote:ik denk dat we wel degelijk 4 punten zouden ophalen bij twente en grun in deze vorm. maar dat is luchtfietsen

Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

Het stelt mij wel gerust dat je vind dat dit het Feyenoord in vorm is. Als het straks gaat draaien bij PSV hebben we van jullie dus geen last. :8:
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Quote:Het stelt mij wel gerust dat je vind dat dit het Feyenoord in vorm is.

ik weet werkelijk niet waar je dat vandaan haalt.

Quote: Als het straks gaat draaien bij PSV hebben we van jullie dus geen last. :8:

eveneens luchtfietsen.
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Quote:Het stelt mij wel gerust dat je vind dat dit het Feyenoord in vorm is.

ik weet werkelijk niet waar je dat vandaan haalt. op enkele spelers na vind ik het allemaal nogal matig.

Quote: Als het straks gaat draaien bij PSV hebben we van jullie dus geen last. :8:

eveneens luchtfietsen.
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat fnooit op dit moment op de toppen van zijn mogelijkheden speelt en ook nog eens met de wind mee zodat ook de twijfelpotjes minpunten opleveren. En aangezien de wind in NL regelmatig draait...
Als je tegen WII in je handjes mag knijpen dat je de punten meeneemt, moet je je niet een te grote broek aanmeten.

Maar goed, om de verwijten voor te zijn: nee, ik zie ze niet iedere twee weken spelen en ja, ik baseer dit op samenvattingen
Hoef Wrote:Ik heb eerlijk gezegd het idee dat fnooit op dit moment op de toppen van zijn mogelijkheden speelt en ook nog eens met de wind mee zodat ook de twijfelpotjes minpunten opleveren. En aangezien de wind in NL regelmatig draait...
Als je tegen WII in je handjes mag knijpen dat je de punten meeneemt, moet je je niet een te grote broek aanmeten.

Maar goed, om de verwijten voor te zijn: nee, ik zie ze niet iedere twee weken spelen en ja, ik baseer dit op samenvattingen

het is net als met je voorspellingen van de wedstrijden van feyenoord: je hoopt het. waarom ga je oordelen op basis van samenvattingen? feyenoord heeft bv in de thuiswedstrijden tegen roda en twente prima gespeeld. en slecht spelen en toch winnen is al vaak een goeie graadmeter gebleken.

dat het nog wel een keer tegen gaat zitten zal best. ik denk niet dat je van dit feyenoord meer mag verwachten dan top 4 a 5.

wat je met minpunten bedoelt is me een raadsel trouwens.
waf Wrote:wat je met minpunten bedoelt is me een raadsel trouwens.

In Amsterdam willen ze graag weer een keertje kampioen worden, dat kan alleen als de KNVB minpunten gaat geven aan de concurrentie.
waf Wrote:
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Ik denk dat je PSV en Utrecht wat onderschat. Of Feyenoord wat overschat.

waf Wrote:
Peter Wrote:
Quote:Het stelt mij wel gerust dat je vind dat dit het Feyenoord in vorm is.

ik weet werkelijk niet waar je dat vandaan haalt. op enkele spelers na vind ik het allemaal nogal matig.

Quote: Als het straks gaat draaien bij PSV hebben we van jullie dus geen last. :8:

eveneens luchtfietsen.

waf Wrote:ik denk dat we wel degelijk 4 punten zouden ophalen bij twente en grun in deze vorm.

Sorry, deze zin van je verkeerd opgevat. Je kunt hem lezen als "ik denk dat we daar 4 punten pakken in deze vorm" (wat ik dus deed), maar je bedoelde blijkbaar "Groningen in hun huidige vorm".
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Ik denk dat je PSV en Utrecht wat onderschat. Of Feyenoord wat overschat.

je blijft luchtfietsen. daar kun je toch geen normale discussie over voeren? jij vindt dat ik feyenoord overschat, ik vind dat jij psvee en grun overschat. en daar kun je eigenlijk pas iets zinnigs over zeggen zodra een halve competitie gespeeld is.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Ik denk dat je PSV en Utrecht wat onderschat. Of Feyenoord wat overschat.

je blijft luchtfietsen. daar kun je toch geen normale discussie over voeren? jij vindt dat ik feyenoord overschat, ik vind dat jij psvee en grun overschat. en daar kun je eigenlijk pas iets zinnigs over zeggen zodra een halve competitie gespeeld is.

Tis geen discussie, de standpunten zijn duidelijk. Wink Na 17 duels (eerder niet, gezien de programmas kan ik nu al voorspellen dat na 10 duels alle kortzichtige Ajax-fans blaten dat ze kampioen gaan worden terwijl ze na 17 duels weer afgezakt zullen zijn) zullen we dan wel zien wie gelijk had inderdaad, al doet dat er mi helemaal niet toe. Ieder zn mening en iedereen zit er wel eens naast en heeft het wel eens goed.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.

omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.

Ik denk dat je PSV en Utrecht wat onderschat. Of Feyenoord wat overschat.

je blijft luchtfietsen. daar kun je toch geen normale discussie over voeren? jij vindt dat ik feyenoord overschat, ik vind dat jij psvee en grun overschat. en daar kun je eigenlijk pas iets zinnigs over zeggen zodra een halve competitie gespeeld is.

Tis geen discussie, de standpunten zijn duidelijk. Wink Na 17 duels zullen we dan wel zien wie gelijk had inderdaad, al doet dat er mi helemaal niet toe. Ieder zn mening en iedereen zit er wel eens naast en heeft het wel eens goed.

het gaat mij er om dat psvee en feyenoord beide tegen twente hebben gespeeld en beide gelijk. feyenoord had moeten winnen, maar dat kwam omdat we thuis speelden. twente psvee heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat zowel twente als psvee nog niet bepaald in vorm waren en een gelijkspel niet echt gek was. oftewel, die ploegen lijken me voorlasnog aan elkaar gewaagd.

maar goed, jij en ajakkessieden zoals hoef willen de prestaties van feyenoord bagatelliseren. wat mij betreft wss omdat het niet overeenstemt met je voorspelling voorafgaand aan de competitie.

feyenoord vind ik in de breedte beter dan twente, hoewel nu fernandez wegvalt en we het wss met leerdam moeten doen op een positie die niet de zijne is. dat gaat wel wat brokken opleveren, dus ivm gisteren liggen wat mij betreft de kaarten weer anders. als bosz er nog zat was hij zeer wss behoorlijk afgezeken vanwege het vertrek van tiendalli. nu gebeurt dat niet, terwijl ik het toch een gekke beslissing blijf vinden.
waf Wrote:het gaat mij er om dat psvee en feyenoord beide tegen twente hebben gespeeld en beide gelijk. feyenoord had moeten winnen, maar dat kwam omdat we thuis speelden. twente psvee heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat zowel twente als psvee nog niet bepaald in vorm waren en een gelijkspel niet echt gek was. oftewel, die ploegen lijken me voorlasnog aan elkaar gewaagd.

Je zegt het zelf al: Feyenoord had moeten winnen, maar pakte slechts op de valreep een punt. PSV had van Ajax moeten winnen en deed dat ook. Thuis heeft PSV tot dusverre dus meer laten zien. Uit heeft PSV een punt gepakt bij een concurrent (net als Twente), we zullen nog moeten afwachten hoe Feyenoord het buitenshuis gaat doen. Gezien het spel en logische bijbehorende moeite bij Vitesse, Heracles en Willem II zie ik nog geen reden om uitzeges bij Ajax, AZ, Twente of PSV te verwachten.

waf Wrote:maar goed, jij en ajakkessieden zoals hoef willen de prestaties van feyenoord bagatelliseren. wat mij betreft wss omdat het niet overeenstemt met je voorspelling voorafgaand aan de competitie.

Als ik iets niet goed vind zeg ik dat gewoon. Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.
Ik wil de prestaties van Feyenoord helemaal niet bagatelliseren, maar weiger aan scorebordjournalistiek te doen. Ik vind wat ik van Feyenoord heb gezien matig, te weinig om straks tegen PSV, AZ en Ajax zeges te gaan boeken. Heracles en Willem II had je bv. net zo goed 4 punten kunnen kosten, had je dan niet echt onterecht kunnen noemen.
Verder heb ik hier al vaker aangegeven dat ik Feyenoord best een mooie club vind, ik concurreer liever met jullie om de titel dan met Ajax of AZ en hoop dan ook van harte dat ik er naast zit en Feyenoord en PSV het gaan uitvechten.

waf Wrote:feyenoord vind ik in de breedte beter dan twente, hoewel nu fernandez wegvalt en we het wss met leerdam moeten doen op een positie die niet de zijne is. dat gaat wel wat brokken opleveren, dus ivm gisteren liggen wat mij betreft de kaarten weer anders. als bosz er nog zat was hij zeer wss behoorlijk afgezeken vanwege het vertrek van tiendalli. nu gebeurt dat niet, terwijl ik het toch een gekke beslissing blijf vinden.

Dat Tiendalli bij Twente heeft getekent maakt het natuurlijk nog extra wrang. Leerdam moet je idd echt niet gaan opstellen tegen Dzsudzsak, ben benieuwd met welke vondst Been komt. Hofland rechts is ook niet. Het centrum Vlaar/Bahia uit elkaar trekken, één van die 2 back en Hofland centraal? Of mischien kan Fer back spelen? Maar die is dan weer onmisbaar op het middenveld lijkt me. Grote blunder idd om Tiendalli te laten lopen, maar dat zullen ze toch niet zomaar gedaan hebben. Blijkbaar vond Been Leerdam als back-up voor Dani wel voldoende?
Peter Wrote:Je zegt het zelf al: Feyenoord had moeten winnen, maar pakte slechts op de valreep een punt. PSV had van Ajax moeten winnen en deed dat ook.

ik zie dat toch anders. ajakkes had moeten winnen in eindhoven. die hebben zichzelf tekort gedaan. psvee is met mazzel in de wedstrijd gebleven en dat heeft extra krachten losgemaakt.

Quote:Thuis heeft PSV tot dusverre dus meer laten zien.

feyenoord heeft tegen twente en roda uitstekend gevoetbald, psvee tegen ajakkes (nadat ajakkes vergat de doodsteek uit te delen) entegen roda. ik zie niet zoveel verschil.

Quote:Uit heeft PSV een punt gepakt bij een concurrent (net als Twente), we zullen nog moeten afwachten hoe Feyenoord het buitenshuis gaat doen. Gezien het spel en logische bijbehorende moeite bij Vitesse, Heracles en Willem II zie ik nog geen reden om uitzeges bij Ajax, AZ, Twente of PSV te verwachten.

je denkfout is dat je uitzeges bij die clubs nodig hebt voor een top 3 plaats. dat is niet zo, je moet tegen de kleintjes punten pakken. dat gaat vaker gepaard met slecht spel.

Quote:Als ik iets niet goed vind zeg ik dat gewoon.

het is ook nog niet super, maar dat vind ik bij psvee ook niet. je hebt godver gelijkgespeeld tegen vvv man. bij ajakkes ook niet, bij az ook niet, bij twente ook niet. elk van die ploegen moet nog beter kunnen.

Quote: Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.

op mij pik getrapt? denk je dat nou echt? het interesseert me weinig wat je van feyenoord vindt, maar ik vermoed slechts dat je je mening baseert op je eigen voorspelling. vorig jaar werd feyenoord door iedereen de grond in geboord, terwijl ik van mening was dat de selectie meer dan voldoende kwaliteit had voor een top 5 klassering. dat is nu niet anders, sterker nog, met been lijkt het me beter.

Quote:Ik wil de prestaties van Feyenoord helemaal niet bagatelliseren, maar weiger aan scorebordjournalistiek te doen. Ik vind wat ik van Feyenoord heb gezien matig, te weinig om straks tegen PSV, AZ en Ajax zeges te gaan boeken.

is ook niet nodig, maar zou leuk zijn.

Quote:Heracles en Willem II had je bv. net zo goed 4 punten kunnen kosten, had je dan niet echt onterecht kunnen noemen.

als sneuarez die 2-0 gewoon gemaakt had, hadden jullie ook vast en zeker de bietenbrug opgegaan. als willem II de 2-0 gemaakt had, had feyenoord er misschien wel een schpetje bovenop gedaan en het ook om weten te buigen? zo kun je urenlang doorlullen. het is niet gebeurd. feyenoord en psvee hebben gewonnen. en het merendeel heeft feyenoord matig gespeeld, maar dat geldt voor pisvee wat ik ervan gezien heb ook.

Quote:Dat Tiendalli bij Twente heeft getekent maakt het natuurlijk nog extra wrang. Leerdam moet je idd echt niet gaan opstellen tegen Dzsudzsak, ben benieuwd met welke vondst Been komt. Hofland rechts is ook niet. Het centrum Vlaar/Bahia uit elkaar trekken, één van die 2 back en Hofland centraal? Of mischien kan Fer back spelen? Maar die is dan weer onmisbaar op het middenveld lijkt me. Grote blunder idd om Tiendalli te laten lopen, maar dat zullen ze toch niet zomaar gedaan hebben. Blijkbaar vond Been Leerdam als back-up voor Dani wel voldoende?

been kennende zet hij gewoon leerdam daar neer.
Peter Wrote:Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.

Mag ik je even herinneren aan 2 uitspraken van je:

Kortgeleden was de kwaliteit van de Heerenveen-selectie ver onder de maat, in de huidige discussie praat je over Heerenveen in deze vormcrisis.....

Wat is nou je mening dan? Jij vond het kwaliteitsgebrek enige tijd terug, ik noemde het een gebrek aan vorm en vertrouwen.
Jij lult maar wat in de rondte en vervolgens ben ik op mijn pik getrapt. Ja, da's logica. :crazy:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.

Mag ik je even herinneren aan 2 uitspraken van je:

Kortgeleden was de kwaliteit van de Heerenveen-selectie ver onder de maat, in de huidige discussie praat je over Heerenveen in deze vormcrisis.....

Wat is nou je mening dan? Jij vond het kwaliteitsgebrek enige tijd terug, ik noemde het een gebrek aan vorm en vertrouwen.
Jij lult maar wat in de rondte en vervolgens ben ik op mijn pik getrapt. Ja, da's logica. :crazy:

Ik had Heerenveen door het kwaliteitsgebrek onderin het linkerrijtje voorspeld en Sollied als 1e ontslagen trainer. Als ze dan ook nog eens in vormcrisis raken sta je niet eens in het linkerrijtje maar 16e. Ik denk dat Heerenveen straks wel weer uit de huidige dip komt en netjes onderin het linkerrijtje gaat eindigen. Precies waar ze thuishoren gezien de selecties. PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht en NAC hebben een betere selectie. Blijven voor Heerenveen en Groningen de plekken 8 en 9 over.

@waf -> we praten na zondag en in de winterstop wel verder, dan is de discussie minder zinloos. :razz:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.

Mag ik je even herinneren aan 2 uitspraken van je:

Kortgeleden was de kwaliteit van de Heerenveen-selectie ver onder de maat, in de huidige discussie praat je over Heerenveen in deze vormcrisis.....

Wat is nou je mening dan? Jij vond het kwaliteitsgebrek enige tijd terug, ik noemde het een gebrek aan vorm en vertrouwen.
Jij lult maar wat in de rondte en vervolgens ben ik op mijn pik getrapt. Ja, da's logica. :crazy:

Ik had Heerenveen door het kwaliteitsgebrek onderin het linkerrijtje voorspeld en Sollied als 1e ontslagen trainer. Als ze dan ook nog eens in vormcrisis raken sta je niet eens in het linkerrijtje maar 16e. Ik denk dat Heerenveen straks wel weer uit de huidige dip komt en netjes onderin het linkerrijtje gaat eindigen. Precies waar ze thuishoren gezien de selecties. PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht en NAC hebben een betere selectie. Blijven voor Heerenveen en Groningen de plekken 8 en 9 over.

Dit is inderdaad lekker de koe in de kont kijken. Door deze slechte start, m.i. door een vormcrisis, is de achterstand op de nummer 5 al zo ver opgelopen, dat dat nauwelijks meer in te lopen is. Dan is het aan het einde van het jaar wél erg makkelijk om te zeggen: "Zie je wel, dat ze 8e geeindigd zijn? Komt door kwaliteitsgebrek!" NAC en Utrecht moeten we ons op richten, elftal van Heerenveen is beter dan dat van Groningen. Zeker na wat ik zaterdag gezien heb. Veldspel van Groningen stelt niet echt veel voor. Alleen zij verzilveren de enige kans in de wedstrijd, waar wij 8 nodig hadden.....
6e worden is nog mogelijk: ben het met je eens dat PSV, Ajax, Feyenoord, Twente en AZ betere selecties hebben.
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.

Mag ik je even herinneren aan 2 uitspraken van je:

Kortgeleden was de kwaliteit van de Heerenveen-selectie ver onder de maat, in de huidige discussie praat je over Heerenveen in deze vormcrisis.....

Wat is nou je mening dan? Jij vond het kwaliteitsgebrek enige tijd terug, ik noemde het een gebrek aan vorm en vertrouwen.
Jij lult maar wat in de rondte en vervolgens ben ik op mijn pik getrapt. Ja, da's logica. :crazy:

Ik had Heerenveen door het kwaliteitsgebrek onderin het linkerrijtje voorspeld en Sollied als 1e ontslagen trainer. Als ze dan ook nog eens in vormcrisis raken sta je niet eens in het linkerrijtje maar 16e. Ik denk dat Heerenveen straks wel weer uit de huidige dip komt en netjes onderin het linkerrijtje gaat eindigen. Precies waar ze thuishoren gezien de selecties. PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht en NAC hebben een betere selectie. Blijven voor Heerenveen en Groningen de plekken 8 en 9 over.

Dit is inderdaad lekker de koe in de kont kijken. Door deze slechte start, m.i. door een vormcrisis, is de achterstand op de nummer 5 al zo ver opgelopen, dat dat nauwelijks meer in te lopen is. Dan is het aan het einde van het jaar wél erg makkelijk om te zeggen: "Zie je wel, dat ze 8e geeindigd zijn? Komt door kwaliteitsgebrek!" NAC en Utrecht moeten we ons op richten, elftal van Heerenveen is beter dan dat van Groningen. Zeker na wat ik zaterdag gezien heb. Veldspel van Groningen stelt niet echt veel voor. Alleen zij verzilveren de enige kans in de wedstrijd, waar wij 8 nodig hadden.....
6e worden is nog mogelijk: ben het met je eens dat PSV, Ajax, Feyenoord, Twente en AZ betere selecties hebben.

Iedere ploeg heeft in een seizoen wel eens een slechte serie. Jullie nu meteen, een ander op het eind en weer een ander presteert in de winter minder. PSV had het vorig seizoen bijvoorbeeld ook in het begin, op de ranglijst over 2009 werden we 'gewoon' 2e net achter AZ. Als Heerenveen nu dat dipje heeft en het daar aan ligt moeten ze de 2e seizoenhelft wel meer punten pakken dan AZ, PSV, Twente, Ajax, Feyenoord, NAC en/of Utrecht, maar dat zie ik niet gebeuren (tenzij er in de winter versterkingen komen). En als je mentaal een heel seizoen lang in een dipje zit is dat dus gewoon een gebrek aan kwaliteit. Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien. Heerenveen en Willem II hebben daarmee de CL gehaald. Roda ook een keer tweede, etc.etc.

Maar jij mag best je eigen mening houden, dat Heerenveen kwaliteit ontbeert, maar ga dan niet in discussie zaken aanhalen als 'Heerenveen met een vormcrisis'. Het komt nl. nogal een beetje dom over, als je zegt dat je bij je eigen mening blijft.
Peter Wrote:tenzij er in de winter versterkingen komen

Als meneer de voetbalkennert een beetje had opgelet, weet je dat per 1 januari 'De Cruijff van de Balkan' komt! Hakkuh
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien

En dat is geen kwaliteit maar stom toeval ofzo?
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.

Ben ik niet met je eens. Heeft zeker ook met teamgevoel te maken, een 'vriendenteam' kan met veel minder kwaliteit gewoon bovenin meedraaien.

Je zei zelf dat tov vorig seizoen alleen Pranjic weg is. Alleen door zijn vertrek is het hele teamgevoel weg? Welke spelers waren vorig seizoen nog maatjes terwijl ze elkaar nu de tent uit vechten dan? :-k
Pages: 1 2