FTM Forum

Full Version: Ajax - NAC Breda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat is er mis met dat stukje tekst van Pantelic? Ik lees alleen maar feiten.

het is wel knap dat hij ziet dat ajax een grotere naam is dan psv. dat betekent dat hij iig tot 4 kan tellen.

nee hoor, dat betekent dat niet eens, hij ziet alleen dat het woord iets langer is. Hij heeft dus duidelijk wel enig ruimtelijk inzicht. Die kwaliteit kan Ajax goed gebruiken.
Hoef Wrote:Fijn dat er toch nog mensen serieus op dit soort onzinteksten ingaan.

Dit interview valt in de categorie:
journalist aan voetballer (net 5-0 verloren, een rode kaart voor natrappen en ook nog eens 2 eigen doelpunten): "Nou, je zal wel balen of niet?" ](*,)
Bredanaar Wrote:nee hoor, dat betekent dat niet eens, hij ziet alleen dat het woord iets langer is.

joh, misschien bedoelde ik dat wel en sloeg daar mijn opmerking dat hij tot 4 kon tellen op? :|
Wat keek die Pantellic net alweer heerlijk miskeurend naar Suarez. Hopelijk blijft het ff stroef gaan bij Ajax voorin dan komt er vanzelf vuurwerk :lol:
Ekslem Wrote:Wat keek die Pantellic net alweer heerlijk miskeurend naar Suarez. Hopelijk blijft het ff stroef gaan bij Ajax voorin dan komt er vanzelf vuurwerk :lol:

Dat kraagje omhoog ook tijdens het invallen met die mat erin. Hij zal er best 10/15 inschoppen dit seizoen maar wat een idioot. :lol:

Over miskeurend kijken gesproken. Iemand in de CL die wissel van El Hamdaoui gezien? Koeman stak zn hand uit maar Hamdaoui liep straal langs m af om vervolgens wel wat mensen op de bank een hand te geven. In Alkmaar wordt het ook nog hommeles dit jaar.
:lol: :lol:
Bumme vertelde me gisteren al dat hij dit gepost had en heel erg benieuwd was naar de reacties.. Fantastisch.
Natuurlijk zegt hij dat zo, als hij bij PSV getekend had, had hij hetzelfde gezegd en bij feyenoord idem.
Mooi dat er zo op gereageerd wordt
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Bumme vertelde me gisteren al dat hij dit gepost had en heel erg benieuwd was naar de reacties.. Fantastisch.
Natuurlijk zegt hij dat zo, als hij bij PSV getekend had, had hij hetzelfde gezegd en bij feyenoord idem.
Mooi dat er zo op gereageerd wordt

dit is helemaal lachwekkend. nu komen er opeens allemaal ajakkessieden onder hun steen vandaag die vinden dat je niet serieus op dit soort teksten mag reageren.

doe normaal man. waar jij op doelt gitter, is dat spelers altijd standaard roepen dat ze het geweldig vinden bij zo'n grote club met de beste supporters en weet ik veel allemaal. nooit gaat iemand een andere club vergelijken, dat is gewoon enorme trieste onzin. als een ajakkessied of een feyenoorder niet voor elkaars club zeggen te willen spelen is nog tot daarentoe, maar als zo'n buitenlander hier ff komt vertellen hoe het in elkaar steekt, dat heb je er toch vrij weinig van begrepen hoor.

maar ja, het is ook heel moeilijk om toe te geven dat dit soort teksten echt te lachwekkend en treurig voor woorden zijn, dus maken jullie je vooral maar druk om de reacties er op. :roll:
Op dit soort teksten mag je m.i nooit serieus reageren, ze zijn te triest en te treurig voor woorden!

(om dit toe te geven is niet zo heel moeilijk hoor).
Wat vinden de ajacieden eigenlijk van deze aankoop? Heeft in Duitsland mooie dingen laten zien en kan ook zeker wel ballen, maar ik heb echt het idee dat het een 'mannetje' is. Ik hoop echt dat het snel helemaal losgaat daar :8:
Bumme Wrote:Op dit soort teksten mag je m.i nooit serieus reageren, ze zijn te triest en te treurig voor woorden!

(om dit toe te geven is niet zo heel moeilijk hoor).

toch is het voor mij opvallend, dat men (en dat geldt met name voor hoef) zich in het geval het een ajakkessied betreft meer 'druk maakt' over de reacties op de poep dan over de poep zelf. echt waar, bij spelers van andere clubs zie ik 'jullie' dat nooit zeggen.

nog is het mij oveirgens niet duidelijk waarom je hier niet serieus op zou mogen reageren. deze teksten staan gewoon in de vi. als hij het echt zo gezegd heeft dat typeert het de persoon. en dat is echt niet best.
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Bumme vertelde me gisteren al dat hij dit gepost had en heel erg benieuwd was naar de reacties.. Fantastisch.
Natuurlijk zegt hij dat zo, als hij bij PSV getekend had, had hij hetzelfde gezegd en bij feyenoord idem.
Mooi dat er zo op gereageerd wordt

dit is helemaal lachwekkend. nu komen er opeens allemaal ajakkessieden onder hun steen vandaag die vinden dat je niet serieus op dit soort teksten mag reageren.

doe normaal man. waar jij op doelt gitter, is dat spelers altijd standaard roepen dat ze het geweldig vinden bij zo'n grote club met de beste supporters en weet ik veel allemaal. nooit gaat iemand een andere club vergelijken, dat is gewoon enorme trieste onzin. als een ajakkessied of een feyenoorder niet voor elkaars club zeggen te willen spelen is nog tot daarentoe, maar als zo'n buitenlander hier ff komt vertellen hoe het in elkaar steekt, dat heb je er toch vrij weinig van begrepen hoor.

maar ja, het is ook heel moeilijk om toe te geven dat dit soort teksten echt te lachwekkend en treurig voor woorden zijn, dus maken jullie je vooral maar druk om de reacties er op. :roll:

hahaha, dan is dit nog lachwekkender... Waf, man o man. Wat een onzin plaats je hier. Allemaal ajacieden die vinden dat je hier niet serieus op mag reageren, kom op man doe ff normaal. Je mag reageren wat je wilt en zoveel je wilt, echter dat ik t lachwekkend vind als je er serieus op reageert is toch niets mis mee.
Dat dit soort teksten treurig zijn ben ik volledig met je eens, als je een beetje door de regels doorleest heb je dat ook door, jij was de laatste waarvan ik had gedacht dat ik dit niet hoef uit te leggen. Bum en ik hadden t er gisteren nog over. Natuurlijk is dat treurig, die post van Bumme is ook een stukje zelfspot. Dat jij daar als eerste serieus op reageert vind ik gewoon erg geestig, dat mag toch?
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Bumme vertelde me gisteren al dat hij dit gepost had en heel erg benieuwd was naar de reacties.. Fantastisch.
Natuurlijk zegt hij dat zo, als hij bij PSV getekend had, had hij hetzelfde gezegd en bij feyenoord idem.
Mooi dat er zo op gereageerd wordt

dit is helemaal lachwekkend. nu komen er opeens allemaal ajakkessieden onder hun steen vandaag die vinden dat je niet serieus op dit soort teksten mag reageren.

doe normaal man. waar jij op doelt gitter, is dat spelers altijd standaard roepen dat ze het geweldig vinden bij zo'n grote club met de beste supporters en weet ik veel allemaal. nooit gaat iemand een andere club vergelijken, dat is gewoon enorme trieste onzin. als een ajakkessied of een feyenoorder niet voor elkaars club zeggen te willen spelen is nog tot daarentoe, maar als zo'n buitenlander hier ff komt vertellen hoe het in elkaar steekt, dat heb je er toch vrij weinig van begrepen hoor.

maar ja, het is ook heel moeilijk om toe te geven dat dit soort teksten echt te lachwekkend en treurig voor woorden zijn, dus maken jullie je vooral maar druk om de reacties er op. :roll:

hahaha, dan is dit nog lachwekkender... Waf, man o man. Wat een onzin plaats je hier. Allemaal ajacieden die vinden dat je hier niet serieus op mag reageren, kom op man doe ff normaal. Je mag reageren wat je wilt en zoveel je wilt, echter dat ik t lachwekkend vind als je er serieus op reageert is toch niets mis mee.
Dat dit soort teksten treurig zijn ben ik volledig met je eens, als je een beetje door de regels doorleest heb je dat ook door, jij was de laatste waarvan ik had gedacht dat ik dit niet hoef uit te leggen. Bum en ik hadden t er gisteren nog over. Natuurlijk is dat treurig, die post van Bumme is ook een stukje zelfspot. Dat jij daar als eerste serieus op reageert vind ik gewoon erg geestig, dat mag toch?

zelfspot? waar heb je het over? :roll: bumme plaatst citaten van een mongool (waarbij ik ervan uit ga dat hij het idd ook domme uitspraken vindt) en ik reageer op die citaten. ik ga er van uit dat bumme dat plaatst om reacties te ontlokken en neem alleen voor waar aan dat het een ongelooflijke treurmuis is en dus bij de juiste club zit. soort zoekt soort. ik zie niet in waarom vervolgens over de reacties gediscussierd moet worden in plaats over deze randdebiel zelf en overigens ook niet waarom het lachwekkend zou zijn dat deze reacties worden geplaatst.

maar de kern van het verhaal wordt bewust vermeden. het is altijd hetzelfde als het over ajakkessieden gaat. dan wordt niet gepraat over de reactie zelf, maar over de reactie op de reactie. zo sneu. als sneuarez zich weer eens misdraagt en daar wat van wordt gezegd is het altijd direct een discussie over de reacties en nooit een erkenning van het trieste gedrag.
Waar hebben jullie het allemaal over? Mensen zouden dat vaker moeten zeggen, Pantelic heeft volledig gelijk!
Dit is echt jouw stokpaardje he; ajakkessieden vermijden altijd waar het om gaat, maar reageren op reacties. Sneuarez bla bla bla dan hoor je niemand over zijn gedrag bla bla...
Nooit wordt er door een ajacied gezegd dat Suarez zich misdraagt. :roll: Je moet toch eens goed terug kijken, want ook van ajacieden wordt zijn gedrag niet altijd goed gekeurd. het lijkt me echter logisch dat deze minder kritisch zijn dan niet-ajacieden hierover.
Wellicht is het zo dat jij altijd zout op de slakken legt als het op Ajax aankomt en dat je een beetje teveel door een anti-020 bril kijkt. Wat je nl nu ook doet is het betrekken op dat alle ajacieden altijd dit en altijd dat en die komen ineens onder hun steen vandaan bla bla bla.

Ik zal even kort uitleggen wat ik bedoel met zelfspot, begrijp niet dat ik t moet verduidelijken, maar als je vraagt waar ik t over heb, zal ik dat uit leggen.
Je geeft zelf al aan dat Bumme citaten plaatst van een mongool (mooie woordkeuze, maar goed is ajacied, dus das voor jou al snel een mongool). Deze "mongool" is ajacied net als Bumme. Dan is dat imo een stukje zelfspot. Daar kan je anders over denken, maar had wel gedacht dat je het zou begrijpen.
Dat ik t leuk vind als daar een aantal reacties op komt, is toch mijn goed recht. Ik had dezelfde smileys geplaatst als Opa Thomasson een dergelijke uitspraak had gedaan die door jou gepost was, waar dan dezelfde reacties op zouden komen.
Je had waarschijnlijk liever gezien dat ik had gepost dat t een treurmuis was en dat dat soort uitspraken niet slim zijn, maar dat spreekt voor mij voor zich.
waf Wrote:
Bumme Wrote:Op dit soort teksten mag je m.i nooit serieus reageren, ze zijn te triest en te treurig voor woorden!

(om dit toe te geven is niet zo heel moeilijk hoor).

toch is het voor mij opvallend, dat men (en dat geldt met name voor hoef) zich in het geval het een ajakkessied betreft meer 'druk maakt' over de reacties op de poep dan over de poep zelf. echt waar, bij spelers van andere clubs zie ik 'jullie' dat nooit zeggen.

nog is het mij overigens niet duidelijk waarom je hier niet serieus op zou mogen reageren. deze teksten staan gewoon in de vi. als hij het echt zo gezegd heeft dat typeert het de persoon. en dat is echt niet best.

Voor de al dan niet bewust slechte verstaander waf: dit was zo'n kuttekst (van Pantelic, voordat daar weer een misverstand over ontstaat) dat ik het treurig vond dat er mensen serieus op in gingen. Let wel: ik verbied niemand hier serieus op te reageren. Ik zal het de volgende keer volledig uitschrijven, voorzien van de nodige smilies en in hoofdletters plaatsen zodat je het zelfs met je ajaxfrustratiecomplotbril goed kunt lezen en begrijpen.
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:nee hoor, dat betekent dat niet eens, hij ziet alleen dat het woord iets langer is.

joh, misschien bedoelde ik dat wel en sloeg daar mijn opmerking dat hij tot 4 kon tellen op? :|

yup dat weet ik toch, maar ik twijfel daar dus zelfs aan :razz: :wink:
gittermaster Wrote:het lijkt me echter logisch dat deze minder kritisch zijn dan niet-ajacieden hierover.

daar gaat het mij dus helemaal niet om, wees vooral minder kritisch, mij gaat het er om dat ajakkessieden te pas en te onpas reageren op de reactie op het gedrag en niet op het gedrag zelf. en vooruit, die geef ik je, niet alle ajakkessieden, maar dus wel jij, hoef, bumme en fabiankerd.
Hoef Wrote:Voor de al dan niet bewust slechte verstaander waf: dit was zo'n kuttekst (van Pantelic, voordat daar weer een misverstand over ontstaat) dat ik het treurig vond dat er mensen serieus op in gingen. Let wel: ik verbied niemand hier serieus op te reageren. Ik zal het de volgende keer volledig uitschrijven, voorzien van de nodige smilies en in hoofdletters plaatsen zodat je het zelfs met je ajaxfrustratiecomplotbril goed kunt lezen en begrijpen.

ik twijfel er niet aan dat je het een kuttekst vond, ik stel alleen vast dat je alweer reageert op de reacties die er op komen en dat zeker jij dat alleen doet als het een ajakkessied is.

maar kennelijk snap je dat niet en moet ik het voor je uitschrijven, voorzien van smileys en in hoofdletters met je antifeyenoordfrustratiebril. :roll:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:het lijkt me echter logisch dat deze minder kritisch zijn dan niet-ajacieden hierover.

daar gaat het mij dus helemaal niet om, wees vooral minder kritisch, mij gaat het er om dat ajakkessieden te pas en te onpas reageren op de reactie op het gedrag en niet op het gedrag zelf. en vooruit, die geef ik je, niet alle ajakkessieden, maar dus wel jij, hoef, bumme en fabiankerd.
Dat heb je al meerdere keren gezegd en ik ben daar ook al op in gegaan. Ik duik weer terug onder mijn steen als je het goed vindt
Waar gaat dit nu eigenlijk over?
Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:
Ekslem Wrote:
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:

enorme treurmuis idd, maar ik schat de kans hoog in dat hij echt nog gelooft wat hij zegt ook. Undecided
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Met die grotere historie ben je inderdaad kampioen geworden de laatste 5 jaar. Je hebt helemaal gelijk, Ronnie!
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:

enorme treurmuis idd, maar ik schat de kans hoog in dat hij echt nog gelooft wat hij zegt ook. Undecided

Zo verdomde moeilijk he, inschatten hoe een uitspraak bedoeld is als er geen smiley poppetjes bij worden vermeld.
Maar ik ben in ieder geval blij dat je vandaag toch nog ergens om hebt kunnen lachen.
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:

enorme treurmuis idd, maar ik schat de kans hoog in dat hij echt nog gelooft wat hij zegt ook. Undecided

Zo verdomde moeilijk he, inschatten hoe een uitspraak bedoeld is als er geen smiley poppetjes bij worden vermeld.
Maar ik ben in ieder geval blij dat je vandaag toch nog ergens om hebt kunnen lachen.

ook als de smileys erbij hadden gestaan had ik de kans hoog ingeschat dat je gelooft wat je zegt, dus volgens mij heb je zelf ook nogal moeite met inschatten. :razz:
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:

enorme treurmuis idd, maar ik schat de kans hoog in dat hij echt nog gelooft wat hij zegt ook. Undecided

Zo verdomde moeilijk he, inschatten hoe een uitspraak bedoeld is als er geen smiley poppetjes bij worden vermeld.
Maar ik ben in ieder geval blij dat je vandaag toch nog ergens om hebt kunnen lachen.

ook als de smileys erbij hadden gestaan had ik de kans hoog ingeschat dat je gelooft wat je zegt, dus volgens mij heb je zelf ook nogal moeite met inschatten. :razz:

Blijf dan maar ver weg van spelletjes waar kansberekening voor nodig is.
Want je inschattingsvermogen waar het mij aangaat is zo goed als niet bestaand.
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Ronnie D. Wrote:Over een paar mensen die nog altijd een minderwaardigheidscomplex hebben omdat Ajax een grotere historie heeft dan hun eigen cluppie.

Dit is (ook) een grapje neem ik aan? :lol:
Mocht het wel serieus zijn ---> get a fuckin life :8:

enorme treurmuis idd, maar ik schat de kans hoog in dat hij echt nog gelooft wat hij zegt ook. Undecided

Zo verdomde moeilijk he, inschatten hoe een uitspraak bedoeld is als er geen smiley poppetjes bij worden vermeld.
Maar ik ben in ieder geval blij dat je vandaag toch nog ergens om hebt kunnen lachen.

ook als de smileys erbij hadden gestaan had ik de kans hoog ingeschat dat je gelooft wat je zegt, dus volgens mij heb je zelf ook nogal moeite met inschatten. :razz:

Blijf dan maar ver weg van spelletjes waar kansberekening voor nodig is.
Want je inschattingsvermogen waar het mij aangaat is zo goed als niet bestaand.

even voor jouw begrip: er staat dat ik de kans inschat, niet dat ik de kans heb berekend. en je post niets waarom ik mijn inschatting zou moeten herzien. sterker nog, het sterkt me in mijn gedachte.
Misschien moet je dan toch de kansen maar wel eens gaan berekenen in plaats van inschatten. Want dat inschatten gaat je niet best af.
Ronnie D. Wrote:Misschien moet je dan toch de kansen maar wel eens gaan berekenen in plaats van inschatten. Want dat inschatten gaat je niet best af.

nou geef de berekening maar eens dan. Undecided dan zou je nog kunnen bewijzen dat mijn inschatting niet klopt. kun je toch niet.
Pages: 1 2 3