FTM Forum

Full Version: Ronde 6
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tssss weer lastig!!! Ik weet het niet hoor maar het is toch wel wat lastiger dan voorgaande jaren of niet?

Ik sta rond de 300e plek en heb een redelijk budget maar ik kan echt niet 2 keer TWE/AJX/ROD/NEC en PSV opstellen terwijl dat toch wel een must is mijns inziens.
ik zou roda in dat rijtje ook omruilen voor 1 x RKC en dan budgettechnisch 2 x sparta...
Ben van Sparta ook niet overtuigd, denk eigenlijk dat heerenveen wel minimaal gelijk speelt, maar dat is mi nog de meest twijfelachtige pot
gittermaster Wrote:ik zou roda in dat rijtje ook omruilen voor 1 x RKC en dan budgettechnisch 2 x sparta...
Ben van Sparta ook niet overtuigd, denk eigenlijk dat heerenveen wel minimaal gelijk speelt, maar dat is mi nog de meest twijfelachtige pot


Die gedachte heb ik ook. Maar RKC is wel zo'n rukploeg. Die winnen het gehele seizoen echt geen een pot.
Sjaak Wrote:
gittermaster Wrote:ik zou roda in dat rijtje ook omruilen voor 1 x RKC en dan budgettechnisch 2 x sparta...
Ben van Sparta ook niet overtuigd, denk eigenlijk dat heerenveen wel minimaal gelijk speelt, maar dat is mi nog de meest twijfelachtige pot


Die gedachte heb ik ook. Maar RKC is wel zo'n rukploeg. Die winnen het gehele seizoen echt geen een pot.

Zullen we daar een wedje op leggen?
Ik durf ook wel te wedden dat RKC dit seizoen minimaal 4 wedstrijden weet te winnen!
0.45M / 124.35M

Babos
(8.80M)

Varela
(2.80M!!!!!!)

Kuiper
(13.15M)

Alderweireld
(13.60M)

Manolev
(13.60M)

Strootman
(6.25M)

Mertens
(8.45M)

Dzsudzsák
(17.30M)

Suarez©
(19.10M)

Stoch
(12.80M)

Vleminckx
(8.05)
Is er al iets bekend over komende week (ronde 7)? Sluit DB dan woensdags ivm met NEC- utrecht?
Boschker

Alderweireld
El-Akchaoui
Manolev©

Van Dijk
Falkenburg
Van de Laak
Strootman

Vleminckx
Lazovic
Stoch
Kennemerland Wrote:Boschker

Alderweireld
El-Akchaoui
Manolev©

Van Dijk
Falkenburg
Van de Laak
Strootman

Vleminckx
Lazovic
Stoch


Dit is een vreemd team Ken! Lazovic is (soms) aangever. De snelle Stoch in een thuiswedstrijd :-(. Vleminckx scoort nooit. Boschker is wel een hele dure keeper. Geen Suarez. Tja, het kan hoor maar denk dat je eerder de staatsloterij wint dan dat dit team een wereldscore neerzet.
1.30M / 123.85M

Castro (7.40M)

Alderweireld (13.60M)
Manolev© (13.60M)
Pieters (13.20M)
Kah (7.00M)

Fledderus (5.10M)
Radomski (8.45M)
Perez (15.75M)

Cvitanich (16.00M)
Vleminckx (8.05M)
Ruiz (14.40M)
Jij bent niet bang EB. Zou mij niks verbazen als Kivuvu na zijn goede invalbeurt vs Vitesse en 2 goede wedstrijden tegen AZ en E'hoven eindelijk eens vanaf het begin de zwakste schakel in ons elftal mag vervangen!
Dit lijkt mij wel een aardig team voor dit weekend:

1.05M / 123.85M

Babos (8.80M)

Manolev (13.60M)
Kuiper (13.15M)
El-Akchaoui (9.20M)

Berger (4.00M)
Agustien (4.40M)
Silberbauer (8.30M)
Mertens (8.45M)

Suarez© (19.10M)
Koevermans (16.35M)
Nkufo (17.45M)
Mukkus Wrote:Dit lijkt mij wel een aardig team voor dit weekend:

1.05M / 123.85M

Babos (8.80M)

Manolev (13.60M)
Kuiper (13.15M)
El-Akchaoui (9.20M)

Berger (4.00M)
Agustien (4.40M)
Silberbauer (8.30M)
Mertens (8.45M)

Suarez© (19.10M)
Koevermans (16.35M)
Nkufo (17.45M)

Augustien zit al een tijdje in de lappenmand!
harry_bierdop Wrote:Jij bent niet bang EB. Zou mij niks verbazen als Kivuvu na zijn goede invalbeurt vs Vitesse en 2 goede wedstrijden tegen AZ en E'hoven eindelijk eens vanaf het begin de zwakste schakel in ons elftal mag vervangen!

Lijkt erop dat zowel Kivuvu als Radomski gaan spelen morgen! Radomski had iig de hele partij een hesje. Kivuvu en Worm wisselden af waarbij Kivuvu het 1e gedeelte van de pot een hesje had en Worm het laatste deel.
Radomski had dit seizoen al voor een paar assists gezorgd, vandaar.
EB Sports Wrote:Radomski had dit seizoen al voor een paar assists gezorgd, vandaar..
.. dat nu dus waarschijnlijk iemand anders die gaat geven. Mosterd.
Peter Wrote:
EB Sports Wrote:Radomski had dit seizoen al voor een paar assists gezorgd, vandaar..
.. dat nu dus waarschijnlijk iemand anders die gaat geven. Mosterd.
Ik ken geen Mosterd.
Een paar assists? Tell me more?

Tegen Heerenveen een schitterende pass op Schone die samen met Vleem vrij op de keeper af ging waarna Schone aflegt en Vleem scoort. Officieel geen assist maar tel ik wel als assist en verder een gekraakt klutsschot dat in eigen goal van bij vitesse uit (Van Diermen/ed '90+3 :wafSmile maar verder kom ik echt niet.

Komt wekelijks gigantisch tekort in verdedigend opzicht, laat mensen lopen, komt zowiezo snelheid tekort, staat te vaak lucht te dekken. Dit zou ie moeten compenseren met zijn ervaring, sterke positiespel en aanvallende impulsen maar daarin komt ie amper uit de verf. Heb het idee dat het niet echt een verdedigende mid is voor een 4-3-3 systeem. Weet niet wat H'veen speelde toen hij daar speelde in zijn gloriejaren? Maakt eigenlijk ook niet veel uit aangezien ie het toen waarschijnlijk nog wel verdedigend kon belopen.

Maakt overigens ook ziekelijk veel kleine overtredingen, is dan echter wel weer zo ervaren genoeg om het er meestal toch zonder geel vanaf te brengen.
EB Sports Wrote:
Peter Wrote:
EB Sports Wrote:Radomski had dit seizoen al voor een paar assists gezorgd, vandaar..
.. dat nu dus waarschijnlijk iemand anders die gaat geven. Mosterd.
Ik ken geen Mosterd.

:lol:
2 RKC'ers (Idap en Berger) 11 puntjes
2 TWE aanvallers waarvan 1 aanvoerder 12 puntjes
2 PSV verdedigers 8 puntjes

31 uit 6, matig matig matig!
Lamme Lennie Wrote:
EB Sports Wrote:
Peter Wrote:
EB Sports Wrote:Radomski had dit seizoen al voor een paar assists gezorgd, vandaar..
.. dat nu dus waarschijnlijk iemand anders die gaat geven. Mosterd.
Ik ken geen Mosterd.

:lol:

Undecided Undecided Undecided

Feli met de weekoverwinning Kooltje =D>
Ja top! Zie het nu pas!
Helaas alleen periodeprijzen :wink:
Edit: Weer quiz vergeten ](*,)