FTM Forum

Full Version: PSV-W2
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hey PSV'ers,

Staat Maza naast Ooijer of krijgt Marcellis een kans?
Ja!
:p Marcellis heeft het niet op het moment. Ik verwacht Maza achterin. Simons kan evt. ook. Salcido heeft hopelijk vorige week zn laatste kans verprutst. Verder verwacht ik dat Engelaar rust krijgt ook al lijkt hij weer fit. Kan makkelijk met mannen als Simons, Toivonen, Amrabat en Reis op de bank achter de hand.
Peter Wrote::p Marcellis heeft het niet op het moment. Ik verwacht Maza achterin. Simons kan evt. ook. Salcido heeft hopelijk vorige week zn laatste kans verprutst. Verder verwacht ik dat Engelaar rust krijgt ook al lijkt hij weer fit. Kan makkelijk met mannen als Simons, Toivonen, Amrabat en Reis op de bank achter de hand.

Ok thanks, dan waag ik de gok met Maza. Anders kom ik er niet uit.
Je hebt geluk, Rodriguez speelt.
EB Sports Wrote:Je hebt geluk, Rodriguez speelt.


Tja wat is geluk, als je logisch nadenkt kon het niet anders.
Salcido: is even klaar na zijn flaters
Marcellis: is geen schim van (zeker niet na het duel tegen de Graafschap)
Simons: was op zich een optie ware het niet dat Fred een krachtige verdediger nodig heeft tegen Demouge

..........en dan blijft er maar 1 over :Big Grin
We hebben in de Kuip laten zien zonder hem te kunnen, maar mijn god wat is Afellay belangrijk voor PSV. Wel belachelijk domme en terechte gele kaart. 3-0 voor en dan nog zoiets. Moet er echt uit, ook al is zn fanatisme mooi om te zien. Trouwens weer genoten 1e helft. Er staat het beste PSV sinds de ploeg die halve finale CL haalde. Echt een genot vergeleken met de afgelopen seizoenen. Maar waf zal t wel weer de zwakte van Willem II vinden ipv de kracht van PSV. :p
Zet je daar dan echter wat momenten uit de 2e helft tegenover, dan blijkt niet alles even best. Kinderlijk eenvoudig hoe ze toch nog een tegendoelpunt kunnen krijgen in zo'n wedstrijd.
de nieuwe Wrote:Zet je daar dan echter wat momenten uit de 2e helft tegenover, dan blijkt niet alles even best. Kinderlijk eenvoudig hoe ze toch nog een tegendoelpunt kunnen krijgen in zo'n wedstrijd.
Als het 0-0 had gestaan bij rust had je uiteraard een hele andere 2e helft gezien. Rustig uitgetikt, blessures voorkomen en krachten gespaard voor Cluj en Utrecht. Saai voor het publiek, maar ik vind het prima.
zag ik het nou verkeerd of maakte Lazovic een wegwerp-gebaar na het doelpunt van Afellay? Hij stond vrij toen Afellay de bal veroverde, maar deze schoot meteen snoeihard raak, waarop het leek dat Lazovic een wegwerp-gebaar maakte.
Amor Fati Wrote:zag ik het nou verkeerd of maakte Lazovic een wegwerp-gebaar na het doelpunt van Afellay? Hij stond vrij toen Afellay de bal veroverde, maar deze schoot meteen snoeihard raak, waarop het leek dat Lazovic een wegwerp-gebaar maakte.

Je ziet spoken of wilt dingen zien. Lazovic stond niet vrij en juicht richting het publiek (dat hem nog toezong na zn 2-0). Vervolgens vliegt hij Afellay om de nek. Zie:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=1244&details=uitslagenuitgebreid&id=300">http://psv.supporterswereld.nl/?actie=g ... eid&id=300</a><!-- m -->
PSV inderdaad zeer sterk op dit moment en vind ze zowaar nog leuk voetballen ook.
Het dipje komt vanzelf wel, het is voor ons zaak om dan nog kort in de stand te staan.
Bumme Wrote:PSV inderdaad zeer sterk op dit moment en vind ze zowaar nog leuk voetballen ook.
Het dipje komt vanzelf wel, het is voor ons zaak om dan nog kort in de stand te staan.

Waar voorzie jij het dipje? Als we Utrecht niet verliezen volgende week zie ik ons de komende 17 competitieduels niet verliezen. Loodzware start achter de rug en straks een loodzwaar eind, maar tot die tijd? Ajax heeft daarentegen juist alle 'makkies' al gehad en krijgt nog een reeks topclubs.

zo 4-10 14.30 FC Utrecht - PSV ERE
za 17-10 20:45 PSV - SC Heerenveen ERE
zo 25-10 16:30 NEC - PSV ERE
za 31-10 19:45 PSV - Vitesse ERE
zo 8-11 14:30 ADO Den Haag - PSV ERE
zo 22-11 16:30 PSV - Heracles Almelo ERE
vr 27-11 20:45 Sparta Rotterdam - PSV ERE
zo 6-12 14:30 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 12-12 20:45 PSV - AZ ERE
zo 20-12 16:30 Roda JC - PSV ERE
vr 22-1 20:45 PSV - NEC ERE
zo 31-1 14:30 Vitesse - PSV ERE
wo 3-2 20:00 PSV - FC Utrecht ERE
za 6-2 18:45 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 14-2 14:30 Heracles Almelo - PSV ERE
za 20-2 20:45 PSV - Sparta Rotterdam ERE
za 27-2 19:45 PSV - RKC Waalwijk ERE
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:zag ik het nou verkeerd of maakte Lazovic een wegwerp-gebaar na het doelpunt van Afellay? Hij stond vrij toen Afellay de bal veroverde, maar deze schoot meteen snoeihard raak, waarop het leek dat Lazovic een wegwerp-gebaar maakte.

Je ziet spoken of wilt dingen zien. Lazovic stond niet vrij en juicht richting het publiek (dat hem nog toezong na zn 2-0). Vervolgens vliegt hij Afellay om de nek. Zie:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=1244&details=uitslagenuitgebreid&id=300">http://psv.supporterswereld.nl/?actie=g ... eid&id=300</a><!-- m -->

Ik baseerde me enkel op de beelden van studio sport. Waarom zou ik dan dingen 'willen zien'? Bij studio sport leek het erop, vandaar mijn vraag. Dank daarom dat je dit opgehelderd hebt en tevens bijziendheid hebt geconstateerd.
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:zag ik het nou verkeerd of maakte Lazovic een wegwerp-gebaar na het doelpunt van Afellay? Hij stond vrij toen Afellay de bal veroverde, maar deze schoot meteen snoeihard raak, waarop het leek dat Lazovic een wegwerp-gebaar maakte.

Je ziet spoken of wilt dingen zien. Lazovic stond niet vrij en juicht richting het publiek (dat hem nog toezong na zn 2-0). Vervolgens vliegt hij Afellay om de nek. Zie:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=1244&details=uitslagenuitgebreid&id=300">http://psv.supporterswereld.nl/?actie=g ... eid&id=300</a><!-- m -->

Ik baseerde me enkel op de beelden van studio sport. Waarom zou ik dan dingen 'willen zien'? Bij studio sport leek het erop, vandaar mijn vraag. Dank daarom dat je dit opgehelderd hebt en tevens bijziendheid hebt geconstateerd.
Tja omdat het Lazovic betreft wil je meteen weer wat slechts zien. Als bv. Koef zo juichte was het je niet opgevallen. Maar goed heeft Danko aan zichzelf te danken natuurlijk.
Peter Wrote:Wel belachelijk domme en terechte gele kaart. 3-0 voor en dan nog zoiets.

En hij had meteen daarna nog een gele kaart moeten hebben, want bij het weglopen ging er een fluimpje (8:01) richting de scheidsrechter. En ook Zitzak had een rode kaart mogen krijgen voor de achterlijke elleboog (5:31) in de rug van die W2-verdediger. Dat had de grensrechter moeten zien. [-X

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JYA5P3h-dtA&feature=popular[/youtube]
Gerben, stel je niet zo aan zeg. Dzudzak rood? Ga toch weg zeg. Verschrikkelijk dom wat ie doet, maar echt geen rode kaart. En volgens mij spuugt afellay gewoon naar de grond. ALs dit beide rood is dan kun je er 22 geven in een wedstrijd.
Ekslem Wrote:Gerben, stel je niet zo aan zeg. Dzudzak rood? Ga toch weg zeg. Verschrikkelijk dom wat ie doet, maar echt geen rode kaart. En volgens mij spuugt afellay gewoon naar de grond. ALs dit beide rood is dan kun je er 22 geven in een wedstrijd.

Hij komt van achteren met de elleboog overduidelijk naar voren en hij kon in geen 100 jaar bij de bal. Dat is uiterst onsportief gedrag en daar moet je gewoon een rode kaart voor geven als je voor een vergelijkbare actie bij een duel OM de bal daar al rood voor geeft. En appelvlaai spuugt overduidelijk in de richting van de grensrechter nadat hij hem eerst in het mokro-rabisch voor moederneuker heeft uitgescholden. Kan je die PSV-bril even afzetten? Dankje! :roll:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:PSV inderdaad zeer sterk op dit moment en vind ze zowaar nog leuk voetballen ook.
Het dipje komt vanzelf wel, het is voor ons zaak om dan nog kort in de stand te staan.

Waar voorzie jij het dipje? Als we Utrecht niet verliezen volgende week zie ik ons de komende 17 competitieduels niet verliezen. Loodzware start achter de rug en straks een loodzwaar eind, maar tot die tijd? Ajax heeft daarentegen juist alle 'makkies' al gehad en krijgt nog een reeks topclubs.

zo 4-10 14.30 FC Utrecht - PSV ERE
za 17-10 20:45 PSV - SC Heerenveen ERE
zo 25-10 16:30 NEC - PSV ERE
za 31-10 19:45 PSV - Vitesse ERE
zo 8-11 14:30 ADO Den Haag - PSV ERE
zo 22-11 16:30 PSV - Heracles Almelo ERE
vr 27-11 20:45 Sparta Rotterdam - PSV ERE
zo 6-12 14:30 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 12-12 20:45 PSV - AZ ERE
zo 20-12 16:30 Roda JC - PSV ERE
vr 22-1 20:45 PSV - NEC ERE
zo 31-1 14:30 Vitesse - PSV ERE
wo 3-2 20:00 PSV - FC Utrecht ERE
za 6-2 18:45 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 14-2 14:30 Heracles Almelo - PSV ERE
za 20-2 20:45 PSV - Sparta Rotterdam ERE
za 27-2 19:45 PSV - RKC Waalwijk ERE

En volgende week kom je weer vertellen dat PSV wel eens dit en dat en zus en zo kan spelen, en dat ze kunnen verliezen bla die bla
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Gerben, stel je niet zo aan zeg. Dzudzak rood? Ga toch weg zeg. Verschrikkelijk dom wat ie doet, maar echt geen rode kaart. En volgens mij spuugt afellay gewoon naar de grond. ALs dit beide rood is dan kun je er 22 geven in een wedstrijd.

Hij komt van achteren met de elleboog overduidelijk naar voren en hij kon in geen 100 jaar bij de bal. Dat is uiterst onsportief gedrag en daar moet je gewoon een rode kaart voor geven als je voor een vergelijkbare actie bij een duel OM de bal daar al rood voor geeft. En appelvlaai spuugt overduidelijk in de richting van de grensrechter nadat hij hem eerst in het mokro-rabisch voor moederneuker heeft uitgescholden. Kan je die PSV-bril even afzetten? Dankje! :roll:

Ik ben niet brildragend, dank je. Je kunt me hier ook zelden op betrappen, dus die vlieger gaat nu ook niet op.
Iedere andere speler had hier ook geen rood voor moeten hebben.
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:PSV inderdaad zeer sterk op dit moment en vind ze zowaar nog leuk voetballen ook.
Het dipje komt vanzelf wel, het is voor ons zaak om dan nog kort in de stand te staan.

Waar voorzie jij het dipje? Als we Utrecht niet verliezen volgende week zie ik ons de komende 17 competitieduels niet verliezen. Loodzware start achter de rug en straks een loodzwaar eind, maar tot die tijd? Ajax heeft daarentegen juist alle 'makkies' al gehad en krijgt nog een reeks topclubs.

zo 4-10 14.30 FC Utrecht - PSV ERE
za 17-10 20:45 PSV - SC Heerenveen ERE
zo 25-10 16:30 NEC - PSV ERE
za 31-10 19:45 PSV - Vitesse ERE
zo 8-11 14:30 ADO Den Haag - PSV ERE
zo 22-11 16:30 PSV - Heracles Almelo ERE
vr 27-11 20:45 Sparta Rotterdam - PSV ERE
zo 6-12 14:30 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 12-12 20:45 PSV - AZ ERE
zo 20-12 16:30 Roda JC - PSV ERE
vr 22-1 20:45 PSV - NEC ERE
zo 31-1 14:30 Vitesse - PSV ERE
wo 3-2 20:00 PSV - FC Utrecht ERE
za 6-2 18:45 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 14-2 14:30 Heracles Almelo - PSV ERE
za 20-2 20:45 PSV - Sparta Rotterdam ERE
za 27-2 19:45 PSV - RKC Waalwijk ERE

En volgende week kom je weer vertellen dat PSV wel eens dit en dat en zus en zo kan spelen, en dat ze kunnen verliezen bla die bla

Icon_question Ik ben al weken zeer positief over PSV en denk dat dat alleen omslaat als Dzsudzsak, Afellay en Engelaar tegelijk een been breken. Dit PSV mag al die uitwedstrijden bij rechterrijtje clubs gewoon niet verliezen en thuis is er sowieso nooit een reden om op voorhand een nederlaag te verwachten. Maar als je dan toch wat negatiefs wilt horen.. we zullen best wel tegen een gelijkspelletje bij NEC, Vitesse of angstgegner Roda aanlopen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn. Nederlagen voorzie ik echter niet als we in Utrecht overeind blijven (wat ik verwacht).


@ Gerrit -> als je zo gaat redeneren was Willem II met 3 man geeindigd. Wat een smerige schoppers waren dat. Logisch dat je daar als Dzsudzsak of Afellay zijnde geirriteerd van raakt en er ook eens wat harder ingaat na allerlei aanslagen op je ledematen.
die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.
Peter Wrote:@ Gerrit -> als je zo gaat redeneren was Willem II met 3 man geeindigd. Wat een smerige schoppers waren dat. Logisch dat je daar als Dzsudzsak of Afellay zijnde geirriteerd van raakt en er ook eens wat harder ingaat na allerlei aanslagen op je ledematen.

@Peuter
Begrijpelijk dat ze zich daar aan storen, maar dat betekent niet dat je dan zelf maar mee moet doen met onsportief gedrag. En er iets harder ingaan in een duel om de bal is iets totaal anders dan de scheidsrechter bespugen of een volkomen zinloze elleboog uitdelen terwijl de bal niet eens in de buurt is. Zeker niet als je al 2-0 en 3-0 voorstaat.
waf Wrote:die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.

Typische Bakkal-goal. Ongelofelijk knap dat hij elke keer weer op het juiste moment de diepte kiest. Ook ongelofelijk dat nog niet elke tegenstander daar rekening mee houdt. Elk seizoen prikt hij er zo een aantal in, meestal tegen Ajax. :8:
Gerben Zonderland Wrote:iets totaal anders dan de scheidsrechter bespugen

dit was niet in 1 beeld gevangen en dan nog kun je nooit hardmaken dat hij de scheids bespuwde.
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:@ Gerrit -> als je zo gaat redeneren was Willem II met 3 man geeindigd. Wat een smerige schoppers waren dat. Logisch dat je daar als Dzsudzsak of Afellay zijnde geirriteerd van raakt en er ook eens wat harder ingaat na allerlei aanslagen op je ledematen.

@Peuter
Begrijpelijk dat ze zich daar aan storen, maar dat betekent niet dat je dan zelf maar mee moet doen met onsportief gedrag. En er iets harder ingaan in een duel om de bal is iets totaal anders dan de scheidsrechter bespugen of een volkomen zinloze elleboog uitdelen terwijl de bal niet eens in de buurt is. Zeker niet als je al 2-0 en 3-0 voorstaat.

De scheids bespuwen van zo'n afstand? Dat lukt zelfs een lama niet. :roll:

Dzsudzsak beukt gewoon een beetje tegen die Biemans omdat die in de weg gaat lopen zodat Dzsudzsak Aerts niet kan opjagen. Zie je zo vaak. Biemans zou geel moeten krijgen voor obstructie. :razz:

O en nog over Afellay: medespelers protesteerden nog bij de scheids toen hij spuugde. Misschien wilde hij die gewoon onderspugen? En op het onderspugen van ploeggenoten staat toch geen kaart?
Peter Wrote:
waf Wrote:die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.

Typische Bakkal-goal. Ongelofelijk knap dat hij elke keer weer op het juiste moment de diepte kiest. Ook ongelofelijk dat nog niet elke tegenstander daar rekening mee houdt. Elk seizoen prikt hij er zo een aantal in, meestal tegen Ajax. :8:

ja, maar het mooie van de goal vind ik natuurlijk niet alleen de loopactie maar ook de rest van de voorbereiding, zoals de steekpass pcies op het juiste tempo. daarom vind ik dit soort goals mooier dan de ros van appelvlaai. net als bij golf: hard rossen is minder moeilijk dan putten.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.

Typische Bakkal-goal. Ongelofelijk knap dat hij elke keer weer op het juiste moment de diepte kiest. Ook ongelofelijk dat nog niet elke tegenstander daar rekening mee houdt. Elk seizoen prikt hij er zo een aantal in, meestal tegen Ajax. :8:

ja, maar het mooie van de goal vind ik natuurlijk niet alleen de loopactie maar ook de rest van de voorbereiding, zoals de steekpass pcies op het juiste tempo. daarom vind ik dit soort goals mooier dan de ros van appelvlaai. net als bij golf: hard rossen is minder moeilijk dan putten.

Ach zo'n steekpass geeft Engelaar tegenwoordig om de haverklap (al was t nu Dzsudzsak ja, dat weet ik), dus daar kijken wij in Eindhoven niet meer van op. Hakkuh
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.

Typische Bakkal-goal. Ongelofelijk knap dat hij elke keer weer op het juiste moment de diepte kiest. Ook ongelofelijk dat nog niet elke tegenstander daar rekening mee houdt. Elk seizoen prikt hij er zo een aantal in, meestal tegen Ajax. :8:

ja, maar het mooie van de goal vind ik natuurlijk niet alleen de loopactie maar ook de rest van de voorbereiding, zoals de steekpass pcies op het juiste tempo. daarom vind ik dit soort goals mooier dan de ros van appelvlaai. net als bij golf: hard rossen is minder moeilijk dan putten.

Ach zo'n steekpass geeft Engelaar tegenwoordig om de haverklap (al was t nu Dzsudzsak ja, dat weet ik), dus daar kijken wij in Eindhoven niet meer van op. Hakkuh

feyenoord had er ook 2 gisteren hoor, een van gio op biseswar en een van biseswar op tomasson. :razz:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:die eerste goal van psvee vond ik prachtig trouwens.

Typische Bakkal-goal. Ongelofelijk knap dat hij elke keer weer op het juiste moment de diepte kiest. Ook ongelofelijk dat nog niet elke tegenstander daar rekening mee houdt. Elk seizoen prikt hij er zo een aantal in, meestal tegen Ajax. :8:

ja, maar het mooie van de goal vind ik natuurlijk niet alleen de loopactie maar ook de rest van de voorbereiding, zoals de steekpass pcies op het juiste tempo. daarom vind ik dit soort goals mooier dan de ros van appelvlaai. net als bij golf: hard rossen is minder moeilijk dan putten.

Ach zo'n steekpass geeft Engelaar tegenwoordig om de haverklap (al was t nu Dzsudzsak ja, dat weet ik), dus daar kijken wij in Eindhoven niet meer van op. Hakkuh

feyenoord had er ook 2 gisteren hoor, een van gio op biseswar en een van biseswar op tomasson. :razz:

Nou als zelfs Gio weer goede ballen gaat geven begint het straks nog echt ergens op te lijken in Rotterdam. :8:
Pages: 1 2