FTM Forum

Full Version: AFC Ajax - ADO den Haag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Voor het eerst dit seizoen niet in het stadion maar voor de tv.
Verwacht een degelijke 4-1.
Zo, dat was mazzel hebben. Was absoluut geen buitenspel.
Doelpunt ADO afgekeurd...
Wat een kutbeelden zeg met eredivisielive op je laptop!
1-0 Afstandschot van de Zeeuw.
Mooie goal zeg van Gabri de Zeeuw !
Bumme Wrote:Mooie goal zeg van Gabri de Zeeuw !
?
Bumme Wrote:Zo, dat was mazzel hebben. Was absoluut geen buitenspel.
Volgens Jan was het 63 cm buitenspel :lol:
63 cm of 63 meter maakt niets uit, het is buitenspel of niet en ook na vier keer kijken blijf ik erbij dat het geen buitenspel was.
Dus de een vind het geen buitenspel en de ander een heel eind. Vreemd. Hoe is het spelbeeld? Saaie pot?
Bumme Wrote:63 cm of 63 meter maakt niets uit, het is buitenspel of niet en ook na vier keer kijken blijf ik erbij dat het geen buitenspel was.
Tja je zag toch gewoon die lijn met de computer...Als jij daar tegenin wil gaan...
Peter Wrote:Dus de een vind het geen buitenspel en de ander een heel eind. Vreemd. Hoe is het spelbeeld? Saaie pot?
Ajax veel beter...Mooie aanval eindigde net op de lat.
Ado komt niet meer aan aanvallen toe na de rust.
Ze mogen zo onderhand de 2-0 er wel eens in knallen...
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Dus de een vind het geen buitenspel en de ander een heel eind. Vreemd. Hoe is het spelbeeld? Saaie pot?
Ajax veel beter...Mooie aanval eindigde net op de lat.
Ado komt niet meer aan aanvallen toe na de rust.
Zou toch maar gewoon ff de 2-0 maken..
En gedaan. Netjes. Wink
Ja goede goal...Steekpass op luis die voor de keeper opzij speelt en Pantelic zijn eerste laat scoren.
Hej, kooltje! Mij een beetje uitlachuh, moet jij niet in die Arenna zitten? Met je stinkende inteelthooft.
Mwoeahahaha, wat een verschrikkelijk slechte schwalbe van die Elia-look-a-like van ADO. Undecided

Die moet gewoon rood hebben: Geel voor de schwalbe + geel voor een verschrikkelijk slechte uitvoering!
Mukkus Wrote:Mwoeahahaha, wat een verschrikkelijk slechte schwalbe van die Elia-look-a-like van ADO. Undecided

Die moet gewoon rood hebben: Geel voor de schwalbe + geel voor een verschrikkelijk slechte uitvoering!
Hahaha die was echt mooi inderdaad!
was een degelijke overwinning. Ik dacht dat t geen buitenspel was, maar heb geen 300 herhalingen gezien.
Wat valt te prijzen voor Ado is dat ze redelijk aanvallend probeerde te voetballen na de 1-0. Vond t geen slechte ploeg.
Urby was vandaag erg sterk als links back en Aissati heeft Peter zijn gelijk toch wel een beetje bevestigd.
Luis had echt een paar geniale acties. (zelfs de bal die hij er niet in kreeg was een geniale misser)
Verdedigend staat t echt wel goed nu bij Ajax, alleen het rendement met name van de rechtervleugel is gewoon veel te laag.
In zon duel kun je natuurlijk niet oordelen over de kwaliteit van je defensie. Denk dat Urby tegen betere clubs gewoon weer door de mand gaat vallen als back. Ook ontbreekt een leider achterin. Zit die Atouba eigenlijk nog wel op de bank of zelfs dat niet? O en mac kan scrotum niet geblokt worden van het forum. :|
Dat is waar, maar ik zeg al wekelijks dat ik de defensie goed vindt. Kan me niet eens meer het laatste tegendoelpunt herinneren. Je kunt natuurlijk ook niet zeggen dat je t beste PSV sinds jaren ziet spelen tegen Willem II. Wink
Weet niet of Urby door het ijs zal zakken tegen betere tegenstanders, zou kunnen, maar hij moet dat eerst nog zien in deze vorm
Dat je er weinig tegen krijgt komt omdat jullie zon makkelijk programma achter de rug hebben. Wink En van PSV durf ik dat best te zeggen hoor. Tis maar Willem II, maar allerlei mooie combinaties, alles 1x raken. En dan ist al snel beter dan de afgelopen dramatische jaren. Wink Bovendien ageren we weer overal ipv dat we reageren. Ajax lijkt me voorlopig iets afhankelijker van individuen dan PSV. Beide ploegen achterin het zwakst.
gittermaster Wrote:Verdedigend staat t echt wel goed nu bij Ajax

bij die goal van ado niet. en het was buitenspel, maar dat kon je alleen zien met dat apparaat van jan. 63 cm lijkt met overdreven, want het was alleen z'n knie en hij is lang, maar een knie van een halve meter heeftie niet.
Die schwalbe. :lol:
bij die goal van Ado inderdaad niet, maar goed. Ook een verdediging die goed staat, kan weleens een steekje laten vallen. Laatste tegendoelpunt(en) waren tegen PSV (toen volgens mij 2 of 3 uit spelhervattingen).
Die schwalbe was inderdaad hilarisch... :lol:
gittermaster Wrote:bij die goal van Ado inderdaad niet, maar goed. Ook een verdediging die goed staat, kan weleens een steekje laten vallen. Laatste tegendoelpunt(en) waren tegen PSV (toen volgens mij 2 of 3 uit spelhervattingen).
Die schwalbe was inderdaad hilarisch... :lol:

Toen deed Atouba nog mee dus je had verzachtende omstandigheden toen. :8:
ongelooflijk idd die schwalbe, en in eerste instantie zag ik wel dat hij zich liet vallen, maar zo erg als in de herhaling leek het iig niet.

ik zou die gast echt een boete geven.
Buitenspel of niet, het wordt tijd dat grensrechters eens het voordeel aan het voetbal (aanvallende partij) gaan geven ipv dit soort momenten af te vlaggen. Z'n knie was misschien vooruit maar tellen borst of voeten niet?

Aan de 1-0 ging een smerige overtreding van Suarez vooraf op Derijck, waarbij ie keihard op de enkel van de Belg trapt na een sliding (natuurlijk keurig weggeknipt op Studio Neus). ADO schiet de bal uit en terwijl Derijck wordt opgelapt aan de zijlijn gooit Ajakkes lekker de bal naar een eigen speler en maakt vervolgens tegen 10 man de 1-0. Helden.

Daarna komt Eenoog goed weg met geel een vliegende tackle op Soltani.

Bij de 2-0 haakt De Zeeuw Buijs op het middenveld en ook dat ziet die Belgische Monkool niet.

Wat heb ik me verder weer zitten ergeren aan die Suarez. Al na 5 minuten schreeuwt ie moord en brand tegen de grens bij een terechte inworp van ADO. Danny Buijs krijg hier gewoon geel voor. En dan ook nog Schwiebe een kaart proberen aan te naaien na wat geduw. Wat een walgelijke voetballer.
EJR Wrote:Buitenspel of niet, het wordt tijd dat grensrechters eens het voordeel aan het voetbal (aanvallende partij) gaan geven ipv dit soort momenten af te vlaggen. Z'n knie was misschien vooruit maar tellen borst of voeten niet?


alleen als ajakkes zelf zo scoort leggen ze die regel opeens zo uit.

Quote:Aan de 1-0 ging een smerige overtreding van Suarez vooraf op Derijck, waarbij ie keihard op de enkel van de Belg trapt na een sliding (natuurlijk keurig weggeknipt op Studio Neus). ADO schiet de bal uit en terwijl Derijck wordt opgelapt aan de zijlijn gooit Ajakkes lekker de bal naar een eigen speler en maakt vervolgens tegen 10 man de 1-0. Helden.

heb ik niet gezien, verbaasd me niets.

Quote:Daarna komt Eenoog goed weg met geel een vliegende tackle op Soltani.

eensch

Quote:Bij de 2-0 haakt De Zeeuw Buijs op het middenveld en ook dat ziet die Belgische Monkool niet.


ik weet niet of dat een overtreding was. je moet je daar niet weg laten zetten.

Quote:Wat heb ik me verder weer zitten ergeren aan die Suarez. Al na 5 minuten schreeuwt ie moord en brand tegen de grens bij een terechte inworp van ADO. Danny Buijs krijg hier gewoon geel voor. En dan ook nog Schwiebe een kaart proberen aan te naaien na wat geduw. Wat een walgelijke voetballer.

voor datzelfde geschreeuw kreeg cler vorig jaar ook geel. toen vond iedereen dat normaal.

idd had niet alleen die ado-er een schwalbe, ook sneuarez deed idd of zijn hoofd er af viel. hij ging liggen, maar bedacht zich (wss oh ja, ik heb mijn leven gebeterd....)
EJR Wrote:Buitenspel of niet, het wordt tijd dat grensrechters eens het voordeel aan het voetbal (aanvallende partij) gaan geven ipv dit soort momenten af te vlaggen. Z'n knie was misschien vooruit maar tellen borst of voeten niet?

Aan de 1-0 ging een smerige overtreding van Suarez vooraf op Derijck, waarbij ie keihard op de enkel van de Belg trapt na een sliding (natuurlijk keurig weggeknipt op Studio Neus). ADO schiet de bal uit en terwijl Derijck wordt opgelapt aan de zijlijn gooit Ajakkes lekker de bal naar een eigen speler en maakt vervolgens tegen 10 man de 1-0. Helden.

Daarna komt Eenoog goed weg met geel een vliegende tackle op Soltani.

Bij de 2-0 haakt De Zeeuw Buijs op het middenveld en ook dat ziet die Belgische Monkool niet.

Wat heb ik me verder weer zitten ergeren aan die Suarez. Al na 5 minuten schreeuwt ie moord en brand tegen de grens bij een terechte inworp van ADO. Danny Buijs krijg hier gewoon geel voor. En dan ook nog Schwiebe een kaart proberen aan te naaien na wat geduw. Wat een walgelijke voetballer.

Echt een duidelijkere Ado bril kan ik me niet indenken.
Keurig weggeknipt, wellicht omdat hij m nauwelijks raakte.
Eerste schreeuwt Derijck alsof ie doodgaat, vervolgens ziet hij dat er niet gefloten wordt en staat hij snel weer op. Een van de weinige goeie beslissingen deze wedstrijd van de scheids was om m naar de kant te sturen.
Die vliegende tackle viel ook wel mee, was een overtreding waar geel op zijn plaats was, zo zie je er vaak nog wel 10 per wedstrijd. Hij kreeg ook geel, verder niets aan de hand.
Wat Suarez betreft; dat viel echt wel mee dit keer EJR, je kunt natuurlijk op elke slak zout gaan leggen. . Heb het haken van Buijs overigens niet gezien, maar ik denk dat je bij elk doelpunt wel een overtreding kunt zien als je de voorafgaande acties bekijktdere voetaller
Pages: 1 2