FTM Forum

Full Version: Nac Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De met Feyenoord mee naar Breda gereisde supporters zijn nog voor de aftrap van het duel tussen de Rotterdammers en NAC alweer op weg naar huis. Na de verbouwing in het Rat Verlegh-stadion heeft de Brabantse club grote platen van plexiglas voor het uitvak geplaatst. Hierop is folie aangebracht en samen met de erboven geplaatste dubbele netten is het zicht op het speelveld dusdanig belemmert, dat het volgen van de wedstrijd amper mogelijk bleek.
De supporters zijn nu op weg terug naar huis. NAC heeft toegezegd dat de fans hun geld terugkrijgen en heeft hen allemaal (14 bussen) een worstenbroodje aangeboden.

:lol:

0-0 nog
Toch weer knap dit. Nergens echt beter maar wel gewoon steeds 3 punten bij clubs als Heracles, Willem II en NAC. Maar geluk dwing je ook af natuurlijk.
het was weer matig, maar wij kregen toch grotere kansen dan nac. het leek dat ze overwicht hadden, maar behalve met wat corners werden ze niet echt gevaarlijk. die bal van leerdam (hoeveel pingels heeft hij al niet veroorzaakt...) was een pingel, maar ik kon begrijpen dat de scheids dacht dat hij de bal speelde. dat gerommel met hofland vond ik geen strafschop, althans, daar wordt zelden een strafschop voor gegeven. als ze het altijd doen heb ik er vrede mee trouwens.
Peter Wrote:Toch weer knap dit. Nergens echt beter maar wel gewoon steeds 3 punten bij clubs als Heracles, Willem II en NAC. Maar geluk dwing je ook af natuurlijk.

Niet beter, maar ze geven ook niets weg.....
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Toch weer knap dit. Nergens echt beter maar wel gewoon steeds 3 punten bij clubs als Heracles, Willem II en NAC. Maar geluk dwing je ook af natuurlijk.

Niet beter, maar ze geven ook niets weg.....

Ze gaven 1,5 pingel weg, maar kregen er 0 tegen. Das het geluk dat je afdwingt.