FTM Forum

Full Version: NEC - Her
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Zet hem op, Heracles Almelo!
:lol:
Ok, al 0-1 door Everton
Ow, en geen Radomski....
de nieuwe Wrote:Ow, en geen Radomski....
Duh, vandaar mijn :lol: Eppie heeft gewoon 2x NEC.
Peter Wrote:Duh
Duh, ik weet echt niet wie iedereen hier heeft [baby]
Heb ook Fledderus.
Schade wat beperkt gehouden.
Wat is dit nu weer...Lekker Zomer en El Akchaoui ](*,)
Jezus cristus. Ik weet het niet meer hoor dit jaar.. week in week uit val je van de ene verbazing in de andere. De ene week is het echt super en dan weer echt he-le-maal niets.

Ben net terug, ben kwartier voor tijd gegaan. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst eerder ben weggegaan vanwege de wedstrijd. Deze wedstrijd gaf mij Deja-vu's naar 15 jaar terug. Thuiswedstrijden tegen Eindhoven die met 2-6 verloren gingen, Veendam dat hier 0-4 kwam winnen of wat meer recentelijk zwolle thuis. Dit was echt nog slechter als Zwolle thuis. Kijk naar studio sport en lach je dood.

Bij 0-0 mist Kabir een kans, nou die had iemand met een dwarslaesie in een rolstoel nog binnen gereden. Dit kan gewoon niet in profvoetbal, tegenaanval wordt het 0-1, NEC het echt helemaal kwijt krijgt kans na kans om de oren. Als we bij rust met 0-5 achter staan mogen we echt de handjes dichtknijpen (niet cynisch).

En dan weer die knuppel van een Worm die gewisseld wordt als je 0-2 achter staat en er dan een minuut of 3 over doet om 15 meter te lopen omdat ie er niet uit wil. Tyf gewoon lekker op... Nijmegenaar of niet feit blijft dat ie in 123217613 jaar NEC ooit 1 bal goed geraakt heeft en verder kan ie gewoon helemaal niks. Denk helemaal het mannetje te zijn, loopt altijd de popie jopie in de stad uit te hangen maar voetballen ho maar.

Feli dran, jammer dat het geen 0-5 of 0-6 is geworden en dat meen ik.

Oja, lekker al je spitsen verhuren.. kan je de hele 2e helft met potje in de spits spelen. Eredivisie onwaardig..
[quote="harry_bierdop"

Ben net terug, ben kwartier voor tijd gegaan. K.[/quote]

En laat je clup maar in de steek, en ;aat je clup maar in de steek. Nepsuporter.
AZ nog gevoetbald? Leer quoten en normaal Nederlands, achterlijke idioot. En nu snel bij mama en papa in bed kruipen.
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/search.php?author_id=1513&sr=posts">search.php?author_id=1513&sr=posts</a><!-- l -->

Dead Block die gast aub.
Peter, hoe irritant die Scrotum ook is, imo is het veel irritanter om vandaag 2x openbaar te melden om hem te locken. Stuur dan gewoon een PB naar Mac.

Trieste en kansloze actie. Weten we meteen de ware aard van Peter weer.
Undecided

Zo iemand heeft gewoon niks op een forum te zoeken dus het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Block die gast mac.
Peter Wrote:Undecided

Zo iemand heeft gewoon niks op een forum te zoeken dus het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Block die gast mac.

Onzin.
Zet je hem op ignore.
Jij bent ook op z'n tijd irritant, waf ook en ik ben dat ook wel eens geweest.
Waar is de tijd van normen en waarden toch gebleven. :cry:
Quote:en ik ben dat ook wel eens geweest.
:lol:
Peter Wrote:Waar is de tijd van normen en waarden toch gebleven. :cry:

Een betere wereld begint bij jezelf.... OSmile
ik vind vragen om een ban ontzettend nsb gedrag. of het nou openbaar is of stiekem vragend aan mac.

volgens mij is die gast een grap. maar als je hem er af pleurt moet je ook die adder lozen. dat is hetzelfde laken een pak.
Mukkus Wrote:Een betere wereld begint bij jezelf.... OSmile

Je zult mij nooit op zulke posts betrappen. Ik ben vast vaak irritant en probeer zelfs nog wel eens bewust iemand even lekker op de kast te jagen, maar heb wel mn normen en waarden. Hebben we geen gedragscode op dit forum? Irriteer me serieus dood aan dit soort posts, net als dat op de man spelen altijd. Dat andere forummers er blijkbaar geen bezwaar mee hebben verbaasd me enerzijds niet, maar is ook triest. Discussier gewoon lekker met argumenten of post niet. ](*,)
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Een betere wereld begint bij jezelf.... OSmile

Je zult mij nooit op zulke posts betrappen. Ik ben vast vaak irritant en probeer zelfs nog wel eens bewust iemand even lekker op de kast te jagen, maar heb wel mn normen en waarden. Hebben we geen gedragscode op dit forum? Irriteer me serieus dood aan dit soort posts, net als dat op de man spelen altijd. Dat andere forummers er blijkbaar geen bezwaar mee hebben verbaasd me enerzijds niet, maar is ook triest. Discussier gewoon lekker met argumenten of post niet. ](*,)

ik vind vragen om een ban ook op de man spelen. en niets is irritanter dan mensen die zich ergens 'aan' irriteren. :razz:
waf Wrote:volgens mij is die gast een grap.

Dat zeker, kan wel lachen om hem eigenlijk. =D>

En wat betreft zijn post tegen Harry: Hij heeft daar wel gelijk. Ik zal nooit, maar dan ook nooit, voor 90 minuten het stadion verlaten (onder normale omstandigheden, uiteraard. Voor een sterfgeval thuis ga ik wel eerder weg natuurlijk. Wel eerst nog even die cormer afwachten......)

Al staan we thuis met 0-7 achter tegen FC Eindhoven en is daarmee degradatie naar de Topklasse is een feit: ik blijf zitten voor mijn club. Het eerder weggaan van Harry is een groot zwaktebod.
Ze zijn nog dooier dan vitess, ze zijn nog dooier dan vitess, ze zijn nog dooier dan vitehesss, ZE ZIJN NOG DOOIER DAN VITESSSSS

Geweldige pot!!!!! Geen Heraclied in het uitvak die dit verwacht zou hebben. Dramatisch voetbal gezien de laatste 3 wedstrijden en opeens voor het eerst in 5 jaar eredivisie de volle mep tegen nec. Vijfde uitoverwinning in de laatste 67 uitwedstrijden waarvan 2 uitoverwinning dit seizoen werden geboekt. Eindelijk wordt onze uitsupport uitbetaald. We werden al bijna in het gesticht geplaatst maar onze advocaten kunnen dat weer even rekken nu.

Volgende week de Twentse derby; wij willen noppen in dat ponyvel!!!!
Dat de club met de grootste en imposantste prijzenkast van Twente maar mag winnen...

Scrotum Wrote:En laat je clup maar in de steek, en ;aat je clup maar in de steek. Nepsuporter.

Mukkus Wrote:En wat betreft zijn post tegen Harry: Hij heeft daar wel gelijk. Ik zal nooit, maar dan ook nooit, voor 90 minuten het stadion verlaten (onder normale omstandigheden, uiteraard. Voor een sterfgeval thuis ga ik wel eerder weg natuurlijk. Wel eerst nog even die cormer afwachten......)

Al staan we thuis met 0-7 achter tegen FC Eindhoven en is daarmee degradatie naar de Topklasse is een feit: ik blijf zitten voor mijn club. Het eerder weggaan van Harry is een groot zwaktebod.

Haha, hoewel de ajax-verrader een spelfout maakt neem ik aan dat Mukkus hem gelijk geeft in de bewering dat Harry een nepsupporter is?

Hahahaha. Jullie weten niet eens wat afzien is dus oordeel niet. Drie seizoenen geleden stroomde het Heracles uitvak ook leeg toen Excelsior op 6-1 kwam. Zelfde jongens stonden 'we love Heracles' te zingen toen h'veen met 9-0 over ons heen walsde en waren er vandaag weer zoals altijd zonder verwachting. Nepsupporters zeg Undecided
Mukkus Wrote:Al staan we thuis met 0-7 achter tegen FC Eindhoven en is daarmee degradatie naar de Topklasse is een feit: ik blijf zitten voor mijn club. Het eerder weggaan van Harry is een groot zwaktebod.

ik zal het ook nooit doen, maar iedereen moet het lekker zelf weten. kan ik extra genieten als feyenoord in de blessuretijd 1-1 tegen twente maakt. of die moeder en dochter die de 1-1 van piair tegen psvee qf uefacup misten Undecided Undecided
D'r an met de lippe Wrote:
Scrotum Wrote:En laat je clup maar in de steek, en ;aat je clup maar in de steek. Nepsuporter.

Mukkus Wrote:En wat betreft zijn post tegen Harry: Hij heeft daar wel gelijk. Ik zal nooit, maar dan ook nooit, voor 90 minuten het stadion verlaten (onder normale omstandigheden, uiteraard. Voor een sterfgeval thuis ga ik wel eerder weg natuurlijk. Wel eerst nog even die cormer afwachten......)

Al staan we thuis met 0-7 achter tegen FC Eindhoven en is daarmee degradatie naar de Topklasse is een feit: ik blijf zitten voor mijn club. Het eerder weggaan van Harry is een groot zwaktebod.

Haha, hoewel de ajax-verrader een spelfout maakt neem ik aan dat Mukkus hem gelijk geeft in de bewering dat Harry een nepsupporter is?

Hahahaha. Jullie weten niet eens wat afzien is dus oordeel niet. Drie seizoenen geleden stroomde het Heracles uitvak ook leeg toen Excelsior op 6-1 kwam. Zelfde jongens stonden 'we love Heracles' te zingen toen h'veen met 9-0 over ons heen walsde en waren er vandaag weer zoals altijd zonder verwachting. Nepsupporters zeg Undecided

D'ran, als je mijn reactie goed zou lezen, reageer ik volledig op het eerder weggaan. Ik noem Harry nergens een nepsupporter, de quote van Scrotum is daarmee wat ongelukkig.

Uiteraard heb je ze ook bij Heerenveen, want anders wordt de vrouw boos dat ze zo laat thuis zijn en dat ze zolang in de file hebben gestaan. Denk ik. 't Is gewoon een beetje hypocriet, de eerstvolgende uitwedstrijd, als NEC voorstaat, en de supporters van de tegenpartij gaan eerder weg.....dan zal daarop gereageerd worden door de NEC-aanhang. Harry mag dan wijselijk zijn mond houden. Helaas kunnen we dat niet controleren.

Ik zie Harry als een fanatieke NEC-supporter, maar is bij wel bij mij in aanzien gedaald. En dan noemen ze zich "De Trouwe Honden". Undecided

En...wij weten niet wat afzien is? Kijk een naar de stand, zou ik zeggen. Dat is voor mij al afzien. :wink:
@ Mukkus; oke, dat maakt het hele verhaal dan anders. Eerder weggaan zal ik ook nooit doen, maar mijn inziens zegt het niks over Harry.
Wel irriteer ik mij gigantisch aan mensen die eerder weggaan, maar ik denk altijd dat dit dezelfden zijn die het bij grote regelmaat doen.

Anyway, het was een mooie voetbalpot in Nijmegen :waf:
Heerlijk ook toen die Vlemminx de penalty mistte. Helemaal los daar in het uitvak :lol:

Ik ga hier eerst nog een paar dagen enorm van genieten voordat ik reageer op het provocerende en denigrerende gehinnik van de pony's in de regio :razz:
Heeft Vleminckx ook een penalty gemist dan? Zeker al teveel gezopen tegen die tijd? :razz:
D'r an met de lippe Wrote:Heerlijk ook toen die Vlemminx de penalty mistte. Helemaal los daar in het uitvak :lol:

dat was wel een end van het uitvak vandaan zeker... hoewel vlemminks en el ak zomaar tweeling zouden kunnen zijn. Undecided
Laat overigens ten 1e heel duidelijk zijn dat ik helemaal niks met de trouwe honden te maken heb Mukkus, ik ga jou ook niet vergelijken met die stumpertjes van nieuw noord.

Tsja zoals ik al zei kan ik me niet herinneren ooit, in de 20 jaar dat ik een scc heb, eerder te zijn weggegaan vanwege de wedstrijd (gelukkig was ik niet bij NAC-NEC waar we bij rust 5-0 achter stonden) maar als de spelers er qua INZET niet voor gaan en dan druk ik het nog zacht uit want het leek af en toe wel of ze omgekocht waren zo stonden ze erbij. Kijk het kan een tijd lang (x aantal weken) niet lukken, het kan ook aan kwaliteit liggen (zoals "vroeger"), het kan ook aan blessures liggen maar je gaat er altijd voor, ALTIJD! En dat was gister zeer duidelijk, zeeerrrrr duidelijk niet het geval. Als er 6 a 7 spelers zijn die niet eens tot 50% inzet komen dan VERDIENEN ze het niet om voor 12.500 man te spelen maar verdienen ze het om compleet van het veld gefloten te worden.

Vleminckx, Babos en in mindere mate Zomer en El Ak kregen wel gewoon hun applaus wat ze verdienden maar met 4 man win je geen wedstrijden. Ik heb, en dan kan ik het nog een keer gemist hebben, die jankbal van een Wellenberg 7 keer (!!!!!!) zijn veters zien strikken. WHAT THE FUCK???????????? Misschien kunnen we um doorverkopen aan knoop in je zakdoek 6, dan kunnen we Burgzorg die er wel altijd voor gaat en die, ondanks dat ie zeer jong is, wel z'n bek los trekt in het veld erin zetten. Misschien wat minder kwaliteit en wat minder ervaring maar niet minder slecht en goed voor z'n ontwikkeling.

@ Scrotum: Notworthy ! Toen jij vloeibaar was kwam ik in de Alkmaarderhout... samen met 4000 hele AZ supporters. Nu zijn het er ineens 20.000.. hmm verrassend. Was je vorig weekend trouwens heel toevallig een weekendje weg dat je niks gepost hebt in het AZ-NEC topic?
Pages: 1 2