FTM Forum

Full Version: Let me intoduce myself
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo,

Als sinds vorige week heb ik mij aangemeld bij Competitie Team.
Allereerst wil ik de volgende uit de wereld helpen.., :!: IK BEN GEEN SPION! :!: Maar noem mij verlopig maar Don Pepino.

Mijn collega (Antidote) heeft mij geintroduceerd met het spel 'Travian' en daar zitten natuurlijk wel enige voorwaarden aanverbonden. Dus voor vragen kun je in de toekomst natuurlijk ook bij hem zijn.

Zal jullie niet vermoeien met een lange introductie, maar met jullie goed vinden horen jullie meer van mij.

Don Pepino
welkom don pepino! ik zal je toegang geven tot het travian gedeelte van het forum. (mits je in de toekomst van plan bent de SD alliantie te joinen natuurlijk?)
Thanks =D>

Daar kan ik natuurlijk kort op antwoorden #-o NATUURLIJK !

"What we do in life echoes in eternity."
ok dan! nou als het goed is heb je nu toegang tot het travian gedeelte van het forum (bijna onderaan op de index pagina). Stel je daar ook even voor met je coordinaten en je dorpsnaam zodat we weten wie je bent en we je eventueel wat hulpgoederen kunnen sturen!
Zozo voor een nieuweling die nauwelijks iemand kent gaat het veel makkelijk om bij de SD alliantie te komen dan iemand die al jaren hier op het forum komt. :-k