FTM Forum

Full Version: Beijing/Tokyo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Notworthy
Overdune Wrote:Vorige week was je zo verbaasd dat Troicki het opeens weer kon en nu is hij ineens in vorm? Ik denk meer dat hij out of the blue een toernooitje goed speelt en dan weer ruk is, zoals Ginepri laatst.
Zo verbaasd was ik nou ook weer niet dat hij het opeens weer kon. Het was alleen een beetje verkeerde timing, maar die jongen komt er wel. En ja, hij is ontzettend in vorm als je naar al zijn partijen van vorige week kijkt. En ook de partij tegen Fognini die ie er netjes uitsleept. Djokovic in vorm is natuurlijk wel even hele andere koek, ik las dat ie erg goed speelde.

En Troicki met Ginepri vergelijken? Undecided
Nadal terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert :o
Maar Blake zou Blake niet zijn als ie niet meteen terug gebroken zou worden...
Maar Nadal weer terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert, die jongen is er toch nog niet helemaal bij...
Hoppa, Blake wint de TB! Overwerk voor Nadal is altijd goed, maar laat hem gewoon maar verliezen eigenlijk.
Nadal is echt nog ver verwijderd van zijn topniveau \Big Grin/
Net als de door vrijwel iedereen nog steeds overschatte Gasquet :Big Grin
Die overschatting valt wel mee, hij is gewoon sterk uit deze periode gekomen, en van Tsonga verliezen is geen schande. Hij werd door enkelen juist voor zijn affaire zwaar overschat imo.
Nou, sinds zijn terugkeer is ie elke week door de meerderheid gekozen hier, ondanks zijn nog steeds vrij hoge prijs.
Ja, en dat is gezien zijn vorm natuurlijk niet zo gek. In Metz deed hij het ook gewoon prima natuurlijk.
Die vorm kwam pas in Metz, dus dat ie toen zo vaak gekozen was, was, zoals ik toen ook al zei, nergens op gebaseerd. En toen waren het ook alleen maar overwinningen op duidelijk mindere spelers, net als vorige week. Dit soort potjes won ie voor zijn schorsing ook gewoon.
Juist het feit dat zijn loting in Metz vrij eenvoudig was, hij thuis speelde (hoewel dat bij Gasquet vaak geen voordeel is), leidde er denk ik toe dat hij vaker gekozen was. Ik vond het toen een vrij logische pick.
Nadal kan trouwens totaal niet met de kracht en snelheid van Blake omgaan en kan alleen terugbrengen en hopen op de fout van Blake...
Ah, Blake slaat een cm uit op bp. Mist hier trouwens even een 0-40...
En 5 punten op rij, aiaiaiai, wat een kansen zeg.
Ik ga ervan uit dat dit toch een typische Blake pot wordt, waarin hij tegen het einde van de set zijn service inlevert met 4 UE op rij.
Ik ook nog wel, daarom is het zo jammer dat ie die break niet pakte net. Hij is het nog steeds wel die dicteert, zeker op service.
Gulbis pakt trouwens de set en Tsonga de wedstrijd, prima!

Weer 0-30
Wat een kansen, wat een kansen, maar dit was ook wel netjes weggewerkt door Nadal.
Gulbis zou zowaar een keer een QF kunnen bereiken, als hij over het dode punt komt is hij natuurlijk tot het einde van het jaar een must-pick.
Nadal houdt, moet je opletten wat er nu gaat gebeuren Wink
Daar had ik niet eens aan gedacht nee, zou Gulbis het spook van zich af kunnen schudden?! :eeeek:
Eerst zien, dan geloven.
En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
En natuurlijk Nadal wel op zijn 1e bp, heel frustrerend. Maar hij verdient het wel.
mindlight Wrote:En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
Nee, die vlieger gaat niet op, dat was nl de enige UE die game.
Nadal wordt alleen maar sterker door dit soort overwinningen, maar het is nog lang niet zijn topniveau. Hopelijk kan Gonzo daar nog even gebruik van maken morgen.

Al moet die nog eerst wel even winnen zometeen.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
Nee, die vlieger gaat niet op, dat was nl de enige UE die game.

Natuurlijk gaat die vlieger wel op. Blake is zoals je zelf aangaf dominant in de gehele set, maar als het echt spannend wordt staat Nadal er ineens en wordt Blake gebroken.
En Gulbis doet het! Heeft er wel wat hulp van Monaco voor nodig, maar een kniesoor die daar op let.
Pff, wat een kans om te breaken voor Gonzo zeg...
En dan breakt Safin natuurlijk de volgende game wel, na een 30-0 voorsprong voor Gonzo ](*,)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10