FTM Forum

Full Version: Ban Moker
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
om geruchten en foute verhalen te voorkomen zet ik t hier maar even naar. Moker vroeg me net op MSN of hij geband kon worden. Hij vond dat hij het hier bij teveel mensen verpest had in t verleden en dat niet meer goed kon maken en om te voorkomen dat hij niet meer terug zou komen in de toekomst kon ik m bannen. Hier heb ik gehoor aan gegeven en hierbij is moker dus de 3e na FC the spitting cobra en TUKKER die geband is van dit forum.

even als bewijs:
Moker says:
ik zou graag dat je me voor altijd bant
Moker says:
want ik ken mezelf
Moker says:
als ik me verveel kom ik terug
Moker says:
en je mag mijn hmvdw ook weghalen
Moker says:
want nadat je me hebt geband hoor ik er niet meer bij
:lol: :roll:
hahahah, o o o Smile
Komt ie toch weer met een andere account....
kan niet...heb al z'n ip-adressen geband
haha Die Moker, maar goed, hij zal je eerdaags wel vragen om de ban ongedaan te maken Smile
:lol: =D> =D> =D>
Mmm, heb Moker nog niet mogen leren kennen.
Maaruh laat hij veel open wonden achter? :roll:
Ik vind dat Moker tegen zijn zin lid moet blijven van het forum. Zonder ruzie is het maar saai....
Sloeber
Applaus voor Moker =D>
enne.... Voor diegenen die geen hattrick spelen, ook aldaar mag ie weer lekker rustig aan doen:


216 van de 216 door mastermo 23-01-2006 om 14:36

....

--------------------------------------------------------------------------------
215 van de 216 door Depor_SD 20-01-2006 om 02:02

Prima dat ze je gelocked hebben.

--------------------------------------------------------------------------------
214 van de 216 door Sluisinho 16-01-2006 om 16:27

Je was altijd al een lastig persoon.. Hoop dat je je vermaakt in de Hattrick-bajes voor 7 weken.

--------------------------------------------------------------------------------
213 van de 216 door jasperleyten 15-01-2006 om 22:36

zonde dat je sinds gisteren gelocked bent... Hoop je terug te zien!!

--------------------------------------------------------------------------------
212 van de 216 door Reneo 15-01-2006 om 20:28

waarom geen opstelling?
Het is en blijft een vervelend ventje.
Marshall Wrote::lol: =D> =D> =D>

Held 1

Bocaloca Wrote:Sloeber

Held 2

Lamme Lennie Wrote:Het is en blijft een vervelend ventje.

Held 3

Deportivo Wrote:Prima dat ze je gelocked hebben.

Held 4

Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier? Icon_question
De waarden en normen hier zijn vergelijknaar met held 5, Patrick Kluivert, dat moet jou toch aanspreken. Wink
je hoeft helemaal geen moraalridder uit te hangen hoor...laat dat maar
HattrickManagerVanHetJaar Wrote:Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier? Icon_question

je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bepaald laf is als mensen gebande forummers gaan afbranden, maar het is aan te bevelen niet over normen en waarden te beginnen als je een moordenaar als avater hebt.
HattrickManagerVanHetJaar Wrote:Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier? Icon_question

Wat heb ik hiermee te maken Wink. Overigens is, zoals anderen ook zeggen, het niet verstandig om te beginnen over normen en waarden als je reden weet waarom Moker gelocked is op Hattrick.
Nouuuuu? Waaarrooooom???? =P~
:-$
Jammer Moker.
Mac Wrote:Hier heb ik gehoor aan gegeven en hierbij is moker dus de 3e na FC the spitting cobra en TUKKER die geband is van dit forum.

Dat waren die twee gave tukkers, kun je die weer even un-bannen :Big Grin