FTM Forum

Full Version: WK 2010 Zuid-Afrika
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
jammer dan portugal het gaat halen, maar van argentinie vind ik het prachtig.

een wk zonder messi is waardeloos.

uiteraard een groot complot dat ze het bijna hebben binnengehengeld, maar wat fantastisch, in de regen in de laatste minuut de gelijkmaker incasseren en winnen, met daarna die buikschuiver van maradona.

als je je zo moeilijk kwalificeert ben je automatisch een grote kanshebber.
volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?
Got hat right Gitter! En Uruguay MOET winnen. Persoonlijk hoop ik dat ze het ook gaat lukken, ik mag die Urauguayaanse bikkels wel.
Maar ja, een WK zonder Argentinië is ook écht compleet...

De nummer 5 van Zuid Amerika speelt overigens een play-off tegen de nummer 4 van Noord- & Midden-Amerika en Caribisch Gebied (dat wordt Costa Rica of Honduras). Argentinië loopt bij een nederlaag nog wel het risico gepasseerd te worden door Ecuador dat de laatste wedstrijd op bezoek gaat bij het al gekwalificeerde Chili.
gittermaster Wrote:volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?

er staat daarom ook bijna. maar als ze nu verliezen hebben ze nog een herkansing.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?

er staat daarom ook bijna. maar als ze nu verliezen hebben ze nog een herkansing.

Ook dat is niet waar, beter je huiswerk doen.
Als Ecuador wint van Chili en Uruguay wint van Argentina, dan mag Messi en co lekker thuis blijven.
Adder Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?

er staat daarom ook bijna. maar als ze nu verliezen hebben ze nog een herkansing.

Ook dat is niet waar, beter je huiswerk doen.
Als Ecuador wint van Chili en Uruguay wint van Argentina, dan mag Messi en co lekker thuis blijven.

dat staat nb in de post boven mijn post, ontzettende schoolmeester. je kunt er dus van uit gaan dat ik dat allang weet en dat ik denk dat ze bij verlies een herkansing hebben omdat ik de kans te klein acht dat argentinie verliest EN chili verliest.
Maar toch vind ik bijna geplaatst te optimistisch waf. Ze draaien al maanden belabberd en staan niet voor niks 5e in de poule ipv 1 of 2 waar ze normaal altijd eindigen.

Ik zie ze niet winnen bij dat gekke Uruguay met Suarez en Forlan en in zo'n play-off (als ze die wel halen) weet je het dan maar nooit. Zeker als je als elftal al maanden zwalkt.
Peter Wrote:Maar toch vind ik bijna geplaatst te optimistisch waf. Ze draaien al maanden belabberd en staan niet voor niks 5e in de poule ipv 1 of 2 waar ze normaal altijd eindigen.

Ik zie ze niet winnen bij dat gekke Uruguay met Suarez en Forlan en in zo'n play-off (als ze die wel halen) weet je het dan maar nooit. Zeker als je als elftal al maanden zwalkt.

das mijn geloof he, op zo'mn moment gaan de complottheorieen gelden. argentinie had een pingel tegen moeten krijgen maar kreeg dat niet. na de 1-1 van peru nog een goal die naar buitenspel riekt.

portugal en argentinie mogen om financiele redenen gewoon niet ontbreken. messi en ronaldo moeten gewoon meedoen. daar zorgen ze wel voor.

er is nu toch ook opeens beslist dat de nummers 2 van de europese play offs geplaatst gaan loten. de 4 hoogst geklasseerden kunnen elkaar niet treffen. als frankrijk en portugal zich hadden gekwalificeerd was deze maatregel vast niet genomen. :razz:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?

er staat daarom ook bijna. maar als ze nu verliezen hebben ze nog een herkansing.

Dat had ik gelezen, maar in mijn ogen is "bijna" nog heel ver weg :razz:
Uruguay thuis, voor een wk ticket, dat wordt echt een hele zware pot, ga eens kijken of ik dat ergens live kan volgen.
Ik hoop ook dat Uruguay gaat winnen, natuurlijk hoort Argentinie op een WK, maar een keertje overslaan heeft toch ook wel iets Icon_twisted
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij hebben ze zich nog niet gekwalificeerd hoor?! Ze moeten toch nog uit bij uruguay?

er staat daarom ook bijna. maar als ze nu verliezen hebben ze nog een herkansing.

Dat had ik gelezen, maar in mijn ogen is "bijna" nog heel ver weg :razz:
Uruguay thuis, voor een wk ticket, dat wordt echt een hele zware pot, ga eens kijken of ik dat ergens live kan volgen.
Ik hoop ook dat Uruguay gaat winnen, natuurlijk hoort Argentinie op een WK, maar een keertje overslaan heeft toch ook wel iets Icon_twisted

meen je dat?

een wk zonder dat shirt, zonder maradona, zonder messi?

dat is voor mij onbestaanbaar. en ik kan het ook niet uitleggen aan shinji. die heeft een ronaldo shirt (real) en twee messi shirts (barca en argentinie): pappa, jij zei toch dat messi de beste speler van de werled was, waarom doet hij dan niet mee? :wink:
Quote:en ik kan het ook niet uitleggen aan shinji. die heeft een ronaldo shirt (real) en twee messi shirts (barca en argentinie): pappa, jij zei toch dat messi de beste speler van de werled was, waarom doet hij dan niet mee?

"dat zal pappa jou even uitleggen. Vroeger toen voetbal nog gespeeld werd met een leren bal was er een voetballer die beter was dan Messi op dit moment is. Deze voetballer speelde ook voor Argentinie. Maar als een voetballer bekend wordt en heel veel centjes gaat verdienen kan het nog wel eens fout gaan. Zo ook met deze voetballer; Maradona. Maradona verdiende zoveel geld dat hij alles kon kopen wat hij wilde, daarnaast was hij een beetje dom en makkelijk te beinvloeden. Shinji; Je weet dat er veel slechte mensen bestaan die misbruik maken van andere he?"

"Bedoel je mensen die op Groenlinks stemmen pappa?"

"nee, in dit geval niet Shinji, ik doel op mensen die ook op geld uit zijn en anderen mensen daarbij best kapot kunnen maken, maar ik begrijp wat je zegt Shinji. Deze mensen hadden zo'n slechte invloed op Maradona, waardoor Maradona aan de drugs raakte en waardoor het steeds slechter met hem ging. Zo slecht dat hij zelfs in het ziekenhuis belandde en bijna dood ging. Maar uiteindelijk heeft hij alles overleefd en gaa
t het nu iets beter met hem, maar nog lang niet zo goed als zou horen. Wel deze man, is nu de bondscoach van Argentinie en hij zorgt ervoor dat Argentinie waarschijnlijk niet op dit wk is"

Zoiets?
:lol:
gittermaster Wrote:"dat zal pappa jou even uitleggen. Vroeger toen voetbal nog gespeeld werd met een leren bal was er een voetballer die beter was dan Messi op dit moment is. Deze voetballer speelde ook voor Argentinie.

reeds hier word ik onderbroken: pappa, waarom speelde mario been voor argentinie?
:wink:
:Big Grin
Iemand enig idee hoelaat en op welke zender ik eventueel Uruguay - Argentinie kan kijken?
Ben blij dat we volgend jaar geen last hebben van die Turketoeters. Jammer van Portugal.
Nederlaag van Engeland bij Oekraïne lijkt me trouwens ook niet helemaal zuiver. Kroatie zo goed als zeker nu geen 2e meer in de groep en dus uitgeschakeld. Gezien de rivaliteit de afgelopen jaren tussen ENG en KRO heb ik toch sterk het vermoeden dat de Engelsen hier alles behalve 100% zijn gegaan. Hun goed recht overigens! Als wij de Portugezen een oor aan konden naaien door pakweg Duitsland te laten winnen (als we zelf al geplaatst zijn) zou dat van mij meteen mogen :razz:
dat zou een lekkere kwalificatie poule zijn dan harry :wink:
harry_bierdop Wrote:Nederlaag van Engeland bij Oekraïne lijkt me trouwens ook niet helemaal zuiver. Kroatie zo goed als zeker nu geen 2e meer in de groep en dus uitgeschakeld. Gezien de rivaliteit de afgelopen jaren tussen ENG en KRO heb ik toch sterk het vermoeden dat de Engelsen hier alles behalve 100% zijn gegaan. Hun goed recht overigens! Als wij de Portugezen een oor aan konden naaien door pakweg Duitsland te laten winnen (als we zelf al geplaatst zijn) zou dat van mij meteen mogen :razz:

beaam.
beaam ook, behalve dan dat Duitsland. Zet daar elk willekeurig ander land neer en dan "beaam" ik volledig
gittermaster Wrote:beaam ook, behalve dan dat Duitsland. Zet daar elk willekeurig ander land neer en dan "beaam" ik volledig

wat, geloof je nu opeens ook in een complot? :eeeek:
Dat lijkt me niet echt een complot, maar gewoon een gevoel van... "laat ze lekker de tt krijgen, we hebben nog iets met ze recht te zetten".
gittermaster Wrote:Dat lijkt me niet echt een complot, maar gewoon een gevoel van... "laat ze lekker de tt krijgen, we hebben nog iets met ze recht te zetten".

dat is dan gewoon een complot tegen kroatie gitter.

neeeee joh, dat gebeurt in nederland niet. :razz:
ach ja, hangt er vanaf hoe je een complot definieert. Ik zie t als een samenzwering van meerdere partijen om een partij te benadelen.
In dit geval vind ik het meer een wraakactie. Ik zie daar wel een verschil tussen. IN Nederland zullen ook wraakacties zijn.
Als Feyenoord de laatste wedstrijd moet verliezen van bijvoorbeeld PSV om Ajax geen kampioen te laten worden, vind ik dat niet echt een complot, maar meer een wraakactie.
Als Feyenoord moet winnen van PSV, AZ moet veriezen van RKC, groningen en utrecht gelijk moeten spelen en Ado uit bij Twente moet winnen om Ajax geen kampioen te laten worden, dan vind ik dat er sprake is van een complot... :razz:
gittermaster Wrote:ach ja, hangt er vanaf hoe je een complot definieert. Ik zie t als een samenzwering van meerdere partijen om een partij te benadelen.
In dit geval vind ik het meer een wraakactie. Ik zie daar wel een verschil tussen. IN Nederland zullen ook wraakacties zijn.
Als Feyenoord de laatste wedstrijd moet verliezen van bijvoorbeeld PSV om Ajax geen kampioen te laten worden, vind ik dat niet echt een complot, maar meer een wraakactie.
Als Feyenoord moet winnen van PSV, AZ moet veriezen van RKC, groningen en utrecht gelijk moeten spelen en Ado uit bij Twente moet winnen om Ajax geen kampioen te laten worden, dan vind ik dat er sprake is van een complot... :razz:

gitter, je kan lullen wat je wilt, het is beiden een complot.

welkom in het team van complottisten. :razz:

komtie: az is 2x kampioen geworden, beide keren trok ajakkes het slecht dat een andere club in noordholland (die ook nog eens pretendeert een hekel te hebben aan ajakkes) het stokje overneemt. beide keren een faillissement van de hoofdsponsor.

die lakerman is vast een neus. en vd boog was daar zo mee bezig dat ook zijn eigen toko met borsato als sneeuw voor de zon verdween.

zo, mannetje, hoe vind je hem..... :lol:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ach ja, hangt er vanaf hoe je een complot definieert. Ik zie t als een samenzwering van meerdere partijen om een partij te benadelen.
In dit geval vind ik het meer een wraakactie. Ik zie daar wel een verschil tussen. IN Nederland zullen ook wraakacties zijn.
Als Feyenoord de laatste wedstrijd moet verliezen van bijvoorbeeld PSV om Ajax geen kampioen te laten worden, vind ik dat niet echt een complot, maar meer een wraakactie.
Als Feyenoord moet winnen van PSV, AZ moet veriezen van RKC, groningen en utrecht gelijk moeten spelen en Ado uit bij Twente moet winnen om Ajax geen kampioen te laten worden, dan vind ik dat er sprake is van een complot... :razz:

gitter, je kan lullen wat je wilt, het is beiden een complot.

welkom in het team van complottisten. :razz:

komtie: az is 2x kampioen geworden, beide keren trok ajakkes het slecht dat een andere club in noordholland (die ook nog eens pretendeert een hekel te hebben aan ajakkes) het stokje overneemt. beide keren een faillissement van de hoofdsponsor.

die lakerman is vast een neus. en vd boog was daar zo mee bezig dat ook zijn eigen toko met borsato als sneeuw voor de zon verdween.

zo, mannetje, hoe vind je hem..... :lol:
:lol: :lol:
Gewoon toeval Waf, gewoon toeval. En wil niet betweterig overkomen, maar ben t niet met je eens dat beide een complot is.
Is t ook een complot als Jantje ruzie heeft met Pietje, Pietje hem een klap voor zijn kop geeft, Jantje hem 2 dagen later weer ziet en toeavllig een knuppel bij zich heeft, waarmee hij Pietje weer voor zijn kop slaat?
Gewoon wraak, of in dit geval zinloos geweld.
gittermaster Wrote:En wil niet betweterig overkomen

maak je maar geen zorgen. het komt in het geheel niet betweterig over. wel dom. \Big Grin/

je jantje pietje verhaal is een slechte vergelijking. als jantje zich expres in elkaar laat slaan door pietje om karel een loer te draaien, is het gewoon een complot.
:Big Grin
Is een prima voorbeeld.
Jantje = engles team, Pietje is = kroatisch team
knuppel = machtspositie
klap voor zijn kop = expres verliezen
eigenwijs zijn is een prima eigenschap, totdat je ongelijk hebt, dan is het storend.

maar hou vooral vol. :razz:
Ik zou graag van je horen waarom ik ongelijk heb... Tot nu toe nog geen overtuigend argument gehoord, slecht dat t gewoon een complot is en een suggestief voorbeeld.
Kom op Waf, overtuig m, geen one liners, maar overtuig me, ik sta er echt voor open, al ben ik eigenwijs. :razz:
Maar eerst lunchen...
Pages: 1 2