FTM Forum

Full Version: Harry, Dwight is gone!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En nu? Is toch wel verrassend of niet?
En nu willen ze Wiljan Vloet....... duidelijk verhaal van dat oude ijzer en dat lood.....

Het is triest maar NEC staat ineens in het rijtje bij Willem II en ADO. De clubs die voor een nacompetitieplaats in aanmerking komen. Normaal horen Sparta en Heracles daar ook bij maar die leven nu erg boven hun stand.
Dat zegt nix. Rijkaard is ook begonnen bij Sparta...
Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van het wiljan vloet voetbal maar ben het niet helemaal eens met je lood om oud ijzer verhaal... Vloet is bij Roda 6e, 6e en 8e geworden en op dit moment telt maar 1 ding en dat is punten halen. Mij maakt het niet uit hoe, al spelen we 8-1-1.

Overigens kan ik wel melden dat er wederom op lijkt een 2stroom te zijn:
Bestuur NEC wil vliet
Boekhoorn+ investeerders willen Jans (na dit seizoen) en in dat geval zou Calderwood het seizoen afmaken als interim. Jans heeft iig al wel een oriënterend gesprek achter de rug met NEC.
Het is nu rond:

Quote:Vloet vanaf maandag aan de slag in Nijmegen
Zaterdag, 14 november 2009 om 14:16

NEC is zaterdag tot een akkoord gekomen met Wiljan Vloet als de nieuwe hoofdtrainer. Het 47-jarige hoofd opleidingen van PSV tekent in Nijmegen een contract voor tweeënhalf jaar en begint maandag aan zijn nieuwe baan. Hij is de opvolger van Dwight Lodeweges, die afgelopen maand uit eigen beweging opstapte bij NEC.

NEC maakt het nieuws zaterdag via de officiële kanalen bekend. Met Vloet haalt de club een trainer in huis die over de nodige ervaring als hoofdcoach in de Eredivisie. De oefenmeester werkte in het verleden als eindverantwoordelijke bij Roda JC, Sparta Rotterdam en ADO Den Haag. Eerder was hij ook op het hoogste niveau werkzaam bij FC Den Bosch.

Vloet neemt het takenpakket vanaf maandag over van interim-coach Wim Rip. Rip nam de honneurs waar nadat Lodeweges eind oktober besloot te vertrekken. Ook de naam van Co Adriaanse werd genoemd in de carroussel opvolgers. Lodeweges was sinds afgelopen zomer in dienst als opvolger van Mario Been, die bij Feyenoord aan de slag ging.
Mooi, die Vloet liep te linkeballen bij PSV dus prima dat hij weg is.
Nee, Vloet trok zijn (af en toe veel te grote) mond open tegen Reker. Omdat Reker zoveel mogelijk jaknikkers om zich heen wil hebben, mocht vriend Wiljan meteen vertrekken.

Bij jeugdwedstrijden is stiekem veel te horen over PSV-intern; het zit met vriend Reker nog niet lekker. Echter houdt Jantje zich nu m.b.t. technisch beleid op de achtergrond omdat dat is afgesproken met succestrainer Rutten, waardoor de interne strubbelingen nu beter verborgen blijven voor de media.

On-topic:
Ik denk dat Vloet het bij NEC wel eens goed kan gaan doen: puinruimen op relationeel vlak en een team smeden kan hij wel.
Lodeweges heeft weer eens bewezen communicatief geen wereldwonder te zijn.
Djabs Wrote:Nee, Vloet trok zijn (af en toe veel te grote) mond open tegen Reker. Omdat Reker zoveel mogelijk jaknikkers om zich heen wil hebben, mocht vriend Wiljan meteen vertrekken.

Bij jeugdwedstrijden is stiekem veel te horen over PSV-intern; het zit met vriend Reker nog niet lekker. Echter houdt Jantje zich nu m.b.t. technisch beleid op de achtergrond omdat dat is afgesproken met succestrainer Rutten, waardoor de interne strubbelingen nu beter verborgen blijven voor de media.

I know, maar we moeten het toch nog tot de zomer met Reker uitzingen. Reker moet bezuinigen en maakt daarmee geen vrienden, maar ik vind dat hij het zo gek nog niet gedaan heeft.
Vloet heeft wel een fijn programma tot de winterstop zeg 8-[
cruijff Wrote:Vloet heeft wel een fijn programma tot de winterstop zeg 8-[

Daar komt ie wel mee weg met smoesjes als een nieuwe trainer heeft tijd nodig om aan iets te bouwen enzo.. en als ze dan na de winter een paar keer winnen gelooft iedereen ook nog heilig dat het puur aan de hand van Vloet ligt dat de resultaten verbeteren en niet aan het veel makkelijkere programma.
Tsja vrij beroerd programma maar het zou mij niks verbazen als NEC tegen NAC of Groningen uit ineens weer 3 punten pakt. Overigens niet vanwege een "vloet-effect" maar omdat nou eenmaal typisch NEC is en zeker met deze selectie. Beide wedstrijden waar ze niet het spel hoeven te maken, achterover kunnen leunen en vanuit een compacte organisatie kunnen spelen. Al schat ik NAC op het moment wel een stukje hoger in dan Groningen dus m.i. is de kans dat ze Groningen uit "stunten" groter dan bij NAC, maar juist dan...

Het is gewoon wachten tot het middenveld versterkt wordt door of de terugkeer van Sibum of het aantrekken van een speler. Dan zal Worm zijn plek weer verliezen en dat scheelt al een slok op een borrel.

Heb wel vertrouwen in Vloet. Zijn voetbal wat ie bij Roda/DB en sparta heeft laten zien ben ik geen fan maar dat boeit geen zak natuurlijk als je goede resultaten haalt. Hij is wel echt een trainer voor deze jonge, grillige selectie. Had toch het idee dat Dwigt het allemaal niet zo kon handlen.

Saïdi was gister overigens wederom de uitblinker, dit keer bij jong-NEC. Hij heeft in die tijd dat ie niet speelde absoluut niet stilgezeten en van enig gebrek aan ritme is ook niks te zien. Hij heeft tegenwoordig zelfs een aardig schot/voorzet, zowel met links als met rechts.
harry_bierdop Wrote:Saïdi was gister overigens wederom de uitblinker, dit keer bij jong-NEC. Hij heeft in die tijd dat ie niet speelde absoluut niet stilgezeten en van enig gebrek aan ritme is ook niks te zien. Hij heeft tegenwoordig zelfs een aardig schot/voorzet, zowel met links als met rechts.

Is het wel dezelfde? Misschien heeft ie wel een neefje van hem uit Afrika overkomen laten vliegen.....