FTM Forum

Full Version: SD Bookie: Maand November
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wie zal de opvolger van Haggie en ANTI worden in de maand november.
Er staan al weer genoeg wedstrijden op de planning deze week.

Speciaal voor de pokerliefhebbers onder ons staan er ook weddenschappen op m.b.t. de WSOP finale die 7 november van start gaat.
Ik heb toch maar 10 ingezet op Akenhead bij de WSOP. Ik denk dat hij als enige (bij redelijk gelijke stacks etc) kans zou hebben om Ivey van de titel af te houden echter zit hij wel zooooooooooooooooooooooooo beroerd dat ik vind dat 1:18 eigenlijk nog steeds belachelijk lage odds zijn. Hij speelt zelf maar 6 miljoen (blinden worden binnen 7 minuten 150k/300k dus dan heeft ie nog maar 20bb) en dan heeft ie ook nog eens die Moon met 50miljoen+ rechts van hem zitten en ene meneer Ivey direct links van hem zitten. omg... gg life haha
Haggie is ook deze maand weer overtuigend winnaar geworden.
Met 43 weddenschappen was hij ook het meest actief en met 50 foepies op een overwinning van Besiktas uit bij Man. United was hij natuurlijk spekkoper.

Doordat Haggie al in de 1e maand geplaatst was gaan kuiper (als 2e) en harry_bierdop (als 3e) rechtstreeks door naar de finale.

Succes allemaal in de maand december!!
Sorry, no pre-defined bets available at the moment. :8:
Hoef Wrote:Sorry, no pre-defined bets available at the moment. :8:

Zo snel kan ik ook weer niet. Ik heb net de stand van november verwerkt. Over een half uurtje staan de eerste weddenschappen voor december er weer op. :wink: