FTM Forum

Full Version: PSV - Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Pieckenhagen trape na, dus rood. Maakt niet uit of je hem rakt of niet, intentie is voldoende. Terecht rode kaart derhalve (net als die van Ammi en Jonathas)
Die Ammi btw, wat een idioot. ALs ik een kopstoot geef staat ie niet meer op. En dan dat lachje erachteraan ](*,)
Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.
Bezuinigingen
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?
Idd Maza heeft het ook bij PSV.

Overigens lijkt het me wel leuk als iedereen namen erop zet zoals Mukkus hierboven typt :razz: .
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Mag dat echt?
Zullen wrs wel bepaalde voorwaarden aan vast zitten.
Kun je wel wat mee als je bijvoorbeeld al kampioen bent... Zie wel een aantal geestige namen voor me. :Big Grin
De spelersbus kreeg vlak voor Deventer pech. De spelers zijn met een andere bus naar Eindhoven gebracht.
Vergissing om de bus s'nachts daar te laten staan...

[Image: bus09002.jpg]

[Image: bus09004.jpg]
Haha the Eagles kick ass.
Vret Mien Gras Wrote:Haha the Eagles kick ass.

In Deventer noemen ons altijd 'afgekeurde Tukkers', zijn jullie soms vrienden met hun? Wink
Ze hebben weer extra lading op deze wedstrijd gezet. Abnormaal hoe die wedstrijd nu al leeft (aan beide kanten), nog niet eerder meegemaakt. Dat gebeurd er dus als er een altijd erg beladen wedstrijd opeens 5 jaar niet meer gespeeld wordt en je elkaar vervolgens tegen komt in de beker. Eind december hebben ze het niet meer over allerlei ziektes op onze fansites maar over het kunstgras, mark my words.
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Je ziet het inderdaad vaak bij de zuid- en middenamerikaanse spelers, die of een te lange naam hebben 'Ronaldo de Jesus Mortellino Cavinos' en daardoor een voetbalnaam hebben.
Maar om van Pieckenhagen nou 'Piecke' te maken, vind ik voor een 42-jarige duitse keeper een beetje zielig.....

Bij NEC staat straks 'Bab' in de goal. Op links 'El Ak' en op rechts 'de Wel'. 'Potje' als breekijzer, 'Wurmpie' op de bank (naast 'El Kab') en 'de Vleem' in de spits....hou toch op man!
gittermaster Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Mag dat echt?
Zullen wrs wel bepaalde voorwaarden aan vast zitten.
Kun je wel wat mee als je bijvoorbeeld al kampioen bent... Zie wel een aantal geestige namen voor me. :Big Grin

'Godenzoon', 'Son of God' of 'Spongebob SquarePantelic'?
Ik vind het aardige voorbeelden Muk, morgen meteen ff mailen!
harry_bierdop Wrote:Ik vind het aardige voorbeelden Muk, morgen meteen ff mailen!

Prima. Theo Janssen overweegt de naam 'Janssen' van zijn shirt te halen, zodat hij straks onder zijn rugnummer '24' het woord 'Bier' kan zetten.
D'r an met de lippe Wrote:De spelersbus kreeg vlak voor Deventer pech. De spelers zijn met een andere bus naar Eindhoven gebracht.
Vergissing om de bus s'nachts daar te laten staan...

[Image: bus09002.jpg]

[Image: bus09004.jpg]


Ik weet dat je het niet zo voor hebt met FC Twente maar vraag het me af of het echt nodig is om dan plaatjes van hun dode mascotte te plaatsen. :-k
Bumme Wrote:Ik weet dat je het niet zo voor hebt met FC Twente maar vraag het me af of het echt nodig is om dan plaatjes van hun dode mascotte te plaatsen. :-k

Wel een geestige actie van Heracles fansite HNDB. Op hun site staan foto's van de spelersbus van Heracles, nadat deze beklad is door stumperds uit Deventer. In Enschede hadden ze deze link echter ook op een fansite geplaatst waardoor HNDB deze foto voor doorlinken heeft gebruikt :waf:
Pages: 1 2