FTM Forum

Full Version: Teams ronde 12
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
EBBBBBBBBBBBBBBBBBBB where are uuuuuuuuuuuuuu ???
'k Heb hem gevonden! Hier issie!

[Image: scooby-doo-magnet-c11747661.jpg]
Vond je het juichen na de goals van Saidi niet opvallend Harry? 2 zeer belangrijke goals, maar beide keren maar 2/3 speler die hem opzochten om het te vieren.
Nee niks aan de hand. Beide keren gingen er ook 2 a 3 man naar de assistgever aangezien het bij beide goals sterke assists waren. Buitenkantje rechts van Goossens (wat overigens ook nog eens een counter was en dus waren er zowiezo maar 3 man op hun helft) bij de 1e en eindelijk weer eens een lekkere vrije trap van El Ak bij de 2e. Verder vieren Zomer en Wellenberg het vaak samen met Gabor. Bij de 3e goal riep overigens Vloet ook meteen Wellenberg en nog iemand bij zich voor extra aanwijzingen. De onrust rondom Saïdi speelt zich vooral af op de tribunes en eigenlijk amper op het veld (er zullen vast 2 of 3 spelers zijn die het hem kwalijk nemen maar ze zien ook wel in dat ze het met z'n allen moeten doen als groep en elkaar heel hard nodig hebben) Bij de supportersavond bleek ook dat de spelersgroep met zelf met Saïdi is gaan praten en daarna ook heeft voorgedragen bij Rip (die toen trainer was) om hem weer bij de groep te halen.

Hier een stukje van detrouwehonden over gister:

Wandelende (of beter: behoorlijk hard rennende) controverse:

In de tweede helft zou de discussie rond de kleine Burundees zich namelijk op zijn scherpst laten zien: al na tien minuten maakte hij een geweldige goal en na de gelijkmaker en ogenschijnlijke nekslag van oud-Arnhemmer Amoah, zorgde de meest besproken NEC'er van dit seizoen voor het verdiende punt. De spelersgroep reageerde enthousiast; van enige rancune jegens Saidi bleek niks. De overtrokken positieve gebaren (Saidi is als je de spelers mag geloven echt the man) konden zelfs als licht provocatief of ongepast worden opgevat. Door een deel van het uitvak tenminste: de rechtlijnigen bleven namelijk standvastig bij hun 'Nooit meer Saidi', de meegaanden kozen voor de ontegenzeggelijke meerwaarde die de man heeft voor onze club. Ik vrees dat de discussie, en onderlinge irritaties, onder de supporters nog wel even zal aanhouden. In dat opzicht is Ntibazonkiza een waardige opvolger van Van Beukering!
Hele seizoen naar de klooootuuuuuhhhhhhh!
:lol:
Hier na de 2-1 zie ik overigens 7 man bij elkaar. Waarschijnlijk was bij die counter de rest niet zo snel als Saidi en kwamen ze er (weer eens) achteraan gehobbeld. Op TV leek idd of ie maar met 2 man liep (wat dus ook zo was in het begin).

[Image: 17198.jpg]
Dan komt het wel goed in Nijmegen dit seizoen als de selectie weer een eenheid is. =D>
Peter Wrote:Vond je het juichen na de goals van Saidi niet opvallend Harry? 2 zeer belangrijke goals, maar beide keren maar 2/3 speler die hem opzochten om het te vieren.

je probeert weer je gelijk te halen, na je ontzettende domme vergelijking eerder dit jaar op dit forum.

hou vol peter!
waf Wrote:
Peter Wrote:Vond je het juichen na de goals van Saidi niet opvallend Harry? 2 zeer belangrijke goals, maar beide keren maar 2/3 speler die hem opzochten om het te vieren.

je probeert weer je gelijk te halen, na je ontzettende domme vergelijking eerder dit jaar op dit forum.

hou vol peter!

:roll:

Jij discussieert dus echt met als doel je gelijk halen? Confused Ik geef een mening, boeiend als jij die niet deelt.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Vond je het juichen na de goals van Saidi niet opvallend Harry? 2 zeer belangrijke goals, maar beide keren maar 2/3 speler die hem opzochten om het te vieren.

je probeert weer je gelijk te halen, na je ontzettende domme vergelijking eerder dit jaar op dit forum.

hou vol peter!

:roll:

Jij discussieert dus echt met als doel je gelijk halen? Confused Ik geef een mening, boeiend als jij die niet deelt.

staat er dat ik discussieer met als doel mijn gelijk te halen?

maar als je niets anders kan dan woorden in mijn mond leggen wil ik het ook wel anders formuleren hoor. je probeert aan te geven dat je mening goed te verdedigen is door er argumenten bij te zoeken.

je moet lekker je eigen mening houden, maar net als in je tenenkrommend slecht onderbouwde standpunt over die griepprik, moet je niet gek kijken als je niet serieus genomen wordt.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Vond je het juichen na de goals van Saidi niet opvallend Harry? 2 zeer belangrijke goals, maar beide keren maar 2/3 speler die hem opzochten om het te vieren.

je probeert weer je gelijk te halen, na je ontzettende domme vergelijking eerder dit jaar op dit forum.

hou vol peter!

:roll:

Jij discussieert dus echt met als doel je gelijk halen? Confused Ik geef een mening, boeiend als jij die niet deelt.

staat er dat ik discussieer met als doel mijn gelijk te halen?

maar als je nies anders kan dan woorden in mijn mond leggen wil ik het ook wel anders fromuleren hoor. je probeert aan te geven dat je mening goed te verdedigen is door er argumenten bij te zoeken.

je moet lekker je eigen mening houden, maar net als in je tenenkrommend slecht onderbouwde standpunt over die griepprik, moet je niet gek kijken als je niet serieus genomen wordt.

Wat heeft de griepprik met Saïdi te maken?

Ik kon en kan me niet voorstellen dat er bij NEC echt alleen van die softies rondlopen die Saïdi niks kwalijk nemen. Bij dat juichen (in beeld 2x nauwelijks teamspelers bij hem) viel me op dat nauwelijks mensen hem opzochten, maar bleek dus vertekend tv-beeld. Dat vroeg ik het precies even na bij Harry. That's all.

Waarom jij je dan uberhaupt nog op de al beantwoorde vraag reageert en uit een oude discussie mijn ongelijk (dus jou gelijk) wilt melden ontgaat me.
Peter Wrote:Wat heeft de griepprik met Saïdi te maken?

over beide zaken heb je een tenenkrommend slecht onderbouwde mening (voor de zoveelste keer).
Pages: 1 2