FTM Forum

Full Version: Sparta Rotterdam - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hoef Wrote:En als echt allerlaatste: wat bedoel je met
peutertje Wrote:Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de

:lol:
Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Peutertje noemen is schelden? :crazy:

En ja, ik ben een drankje gaan doen nadat ik die 2-1 had gezien en de eerste tussenstand die ik, vanwege sociale (moeilijk woord voor jou, moet je maar opzoeken) bezigheden, van Ajax zag was 1-3. Het feit dat jij dat op voorhand beschouwt als toeval, bevestigt mijn eerder geschetste beeld van jou. Maar ik zal het verder niet preciseren anders ga je weer huilen dat supporters van Ajax een scheldsyndroom hebben. Of is het woord huilen ook al schelden in jouw ogen?

Ik noem jou toch ook geen Boef? Of erger nog Koef? Lekker al dat respect voor elkaar hier. Ik vind het niks toevoegen aan de discussie en dus een zwaktebod. Komt liever met argumenten. In Amsterdam hebben ze echter vaak een scheldsyndroom. :p

Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de

Vooruit dan, nog een laatste reactie.
Stel dat je me boef, koef, zoef noemt: denk je dat ik dat ik dat schelden vind of getuigen van disrespect? Potjandikkie, je lijkt wel onderdeel van een hypergevoelige etnische minderheid.

Vermoedelijk heb je vanwege de tranen in je ogen omdat ik je peutertje noem, de rest van mijn posts niet meer kunnen lezen. Dep je tranen en probeer ze nog maar een keer te lezen, dan kom je misschien argumenten/meningen van me tegen.

En als echt allerlaatste: wat bedoel je met
peutertje Wrote:Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de
Uiteraard hoef je die smilie niet uit te leggen.

Ja zo'n belediging doet me ook echt iets. :lol: Het niveau op dit forum is echt diep gezonken, denk niet dat Bumme de enige is die het hier voor gezien zal houden.. straks komt hier geen hond meer. Ik zie jou net als een flixie never inhoudelijk een mening geven, maar wel komen geilen als je club voorstaat of je concurrent achter. Mss reageer ik tegen jou wat overdreven, maar de algemene sfeer hier (niet perse tegen mij maar in het algemeen) is echt aan het verzieken. Iedereen scheld maar op elkaar bij een verschillende mening. Doodmoe wordt je ervan.

En ja soms wordt je doormoe van al die loze woorden van velen hier waardoor je met een Xtragaap4de op hetzelfde niveau moet gaan zitten. :|
De sfeer is hier verziekt om dat ene Peter in elk topic wel zit te blaten en verder totaal niets aan een topic toevoegt. Zelfs bij een NEC - NAC weet jij het topic naar een psv of ajax discussie om te bouwen, of met geheel andere onzin komen. En de door jou genoemde personen forummen hier al een dikke 10 jaar ( als ik het goed heb ), en dan zijn ze nu ineens niveau-loos, volgens jou ? Undecided
Fabian Wrote:De sfeer is hier verziekt om dat ene Peter in elk topic wel zit te blaten en verder totaal niets aan een topic toevoegt. Zelfs bij een NEC - NAC weet jij het topic naar een psv of ajax discussie om te bouwen, of met geheel andere onzin komen. En de door jou genoemde personen forummen hier al een dikke 10 jaar ( als ik het goed heb ), en dan zijn ze nu ineens niveau-loos, volgens jou ? Undecided

Niet om voor de meelulbokaal te gaan, maar ik onderschrijf dit bericht van Fabian volledig. Kijk in Godsnaam eens naar jezelf peuter, en kap eens met steeds over anderen te janken! Valt het je niet op dat 99,5% van de "vileine" opmerkingen tegen een forummer, tot jou en niemand anders gericht zijn? Doe er wat mee, of bok anders ajb zelf op naar dat andere forum! ](*,)
Fabian Wrote:De sfeer is hier verziekt om dat ene Peter in elk topic wel zit te blaten en verder totaal niets aan een topic toevoegt. Zelfs bij een NEC - NAC weet jij het topic naar een psv of ajax discussie om te bouwen, of met geheel andere onzin komen. En de door jou genoemde personen forummen hier al een dikke 10 jaar ( als ik het goed heb ), en dan zijn ze nu ineens niveau-loos, volgens jou ? Undecided

Ik zeg toch al dat het niet over mij gaat. Iedereen onderling.

En logisch dat het vaak over PSV en Ajax gaat. Waarom zouden PSV en Ajax fans gaan discussieren over Willem II vs RKC?

Ik denk overigens idd wel dat als ik en waf nooit meer een mening posten dat het forum voetbalinhoudelijk wel opgedoekt kan worden.
Peter Wrote:Ik denk overigens idd wel dat als ik en waf nooit meer een mening posten dat het forum voetbalinhoudelijk wel opgedoekt kan worden.

90% haakt af met posten omdat zelfs de topics 'De doodto', 'Patricia Paay in de Playboy' en 'Wat eten we vandaag' tegenwoordig over PSV gaan.....
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Ik denk overigens idd wel dat als ik en waf nooit meer een mening posten dat het forum voetbalinhoudelijk wel opgedoekt kan worden.

90% haakt af met posten omdat zelfs de topics 'De doodto', 'Patricia Paay in de Playboy' en 'Wat eten we vandaag' tegenwoordig over PSV gaan.....

Klopt, en drie maal raden van wie bijna al die psv berichten komen. Ik geef een hint: niet van Ekslem...
Peter Wrote:Ik denk overigens idd wel dat als ik en waf nooit meer een mening posten dat het forum voetbalinhoudelijk wel opgedoekt kan worden.

Ook weer zoiets, je constante gebler dat alleen (waf en) jij een mening over voetbal post(en). Met je "ik heb veel verstand van voetbal want ik ben hoog geëindigd bij een voetbalspelletje". Ronduit gelul. Ik wil het niet over mezelf hebben (kost me overigens moeite :razz: ), maar bijv. Mukkus, Fabian, Ekslem, D'r An en Harry, om er maar een paar te noemen, posten om de haverklap over voetbal. Kwezel toch niet zo, man!
Harry, D'Ran en Ekslem noem je terecht en dat zijn dan ook weer precies forummers met niveau die zich niet tot schelden verlagen. Bumme en Gitter zou je ook kunnen noemen. Een rijtje inhoudelijke posts van Mukkus wil ik graag zien, net als van bv. jouzelf, Hoef en Fabian. Ik denk dat je van ieder 100 posts nodig hebt om er 10 te vinden. En wel heel toevallig dat net diezelfde forummers zich ook altijd tot het gescheld verlagen.

En constant hoog eindigen bij Competitiemanager en TTT zegt idd iets over je voetbalkennis. Een leek zal nooit veel uitslagen en doelpuntmakers goed voorspellen. :8:
Heb dit weekend trouwens nauwelijks iets gezien. Was PSV beetje oke qua spel? :8: :8:
Ekslem Wrote:Heb dit weekend trouwens nauwelijks iets gezien. Was PSV beetje oke qua spel? :8: :8:

Als elke week super tot de 16, maar tig open kansen verprutst. Met een beetje meer doeltreffendheid staat het bij rust 1-5 en na afloop 2-8. Dead En dan heb ik alleen de 100% open kansen genoemd.
Peutertje haalt het slechtste in een mens naar boven dus reageer ik alsnog:

Ik vraag je of je me iets kunt uitleggen, namelijk je intrigerende zin waar twee keer toeval in voorkomt maar dat het niet nodig is de smilie te verklaren en wat is het antwoord?
Peutertje Wrote:En ja soms wordt je doormoe van al die loze woorden van velen hier waardoor je met een Xtragaap4de op hetzelfde niveau moet gaan zitten. :|
En verder zeg je niets over die zin zelf.

Heb jij een bril nodig of een cursus lezen voor oogklepdragers?
Hoef Wrote:Peutertje haalt het slechtste in een mens naar boven dus reageer ik alsnog:

Ik vraag je of je me iets kunt uitleggen, namelijk je intrigerende zin waar twee keer toeval in voorkomt maar dat het niet nodig is de smilie te verklaren en wat is het antwoord?
Peutertje Wrote:En ja soms wordt je doormoe van al die loze woorden van velen hier waardoor je met een Xtragaap4de op hetzelfde niveau moet gaan zitten. :|
En verder zeg je niets over die zin zelf.

Heb jij een bril nodig of een cursus lezen voor oogklepdragers?

Nee, komt omdat ie doormoe is.
Had ik ook gezien maar ik durfde dat niet te zeggen anders begint hij weer te jammeren dat tikfouten niet inhoudelijk zijn. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat peutertje vanavond betraand zijn sinterklaasliedjes zingt en een nieuw forum in zijn schoen vraagt.
Hoef Wrote:Peutertje haalt het slechtste in een mens naar boven dus reageer ik alsnog:

Ik vraag je of je me iets kunt uitleggen, namelijk je intrigerende zin waar twee keer toeval in voorkomt maar dat het niet nodig is de smilie te verklaren en wat is het antwoord?
Peutertje Wrote:En ja soms wordt je doormoe van al die loze woorden van velen hier waardoor je met een Xtragaap4de op hetzelfde niveau moet gaan zitten. :|
En verder zeg je niets over die zin zelf.

Heb jij een bril nodig of een cursus lezen voor oogklepdragers?

Ik vind het erg opmerkelijk (laat ik het voor jou begrip nu opmerkelijk noemen ipv toevallig) dat je in 1 weekend bij 2 duels het forum weet te vinden bij voor Ajax gunstige standen (3 posts in totaal) in die duels terwijl je in beide duels bij ongunstige standen iets anders aan het doen was. Jij noemt het toeval. Nou vooruit, dat neem ik dan van je aan. Snap je het nu?
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Peutertje haalt het slechtste in een mens naar boven dus reageer ik alsnog:

Ik vraag je of je me iets kunt uitleggen, namelijk je intrigerende zin waar twee keer toeval in voorkomt maar dat het niet nodig is de smilie te verklaren en wat is het antwoord?
Peutertje Wrote:En ja soms wordt je doormoe van al die loze woorden van velen hier waardoor je met een Xtragaap4de op hetzelfde niveau moet gaan zitten. :|
En verder zeg je niets over die zin zelf.

Heb jij een bril nodig of een cursus lezen voor oogklepdragers?

Ik vind het erg opmerkelijk (laat ik het voor jou begrip nu opmerkelijk noemen ipv toevallig) dat je in 1 weekend bij 2 duels het forum weet te vinden bij voor Ajax gunstige standen (3 posts in totaal) in die duels terwijl je in beide duels bij ongunstige standen iets anders aan het doen was. Jij noemt het toeval. Nou vooruit, dat neem ik dan van je aan. Snap je het nu?

is helemaal geen toeval man. hoef is gewoon een vuile gloryhuntert. \Big Grin/
Peter Wrote:Harry, D'Ran en Ekslem noem je terecht en dat zijn dan ook weer precies forummers met niveau die zich niet tot schelden verlagen. Bumme en Gitter zou je ook kunnen noemen. Een rijtje inhoudelijke posts van Mukkus wil ik graag zien, net als van bv. jouzelf, Hoef en Fabian. Ik denk dat je van ieder 100 posts nodig hebt om er 10 te vinden. En wel heel toevallig dat net diezelfde forummers zich ook altijd tot het gescheld verlagen.

En constant hoog eindigen bij Competitiemanager en TTT zegt idd iets over je voetbalkennis. Een leek zal nooit veel uitslagen en doelpuntmakers goed voorspellen. :8:

Knappe constatering.
Ga jij mijn laatste 100 posts eens napluizen en kom dan eens tot een conclusie, misschien dat ik er in 10 iets onaardigs zeg, maar schelden ? Ja, ik las dat jij al het noemen van 'Peuter(tje)' als schelden beoordeeld, dan ken ik er ook nog wel 100, maar zelfs dan.
Succes met het werkje, graag morgenochtend voor 10:30, uitgeschreven en wel, in een nieuwe post plaatsen!
Peter Wrote:Ik vind het erg opmerkelijk (laat ik het voor jou begrip nu opmerkelijk noemen ipv toevallig) dat je in 1 weekend bij 2 duels het forum weet te vinden bij voor Ajax gunstige standen (3 posts in totaal) in die duels terwijl je in beide duels bij ongunstige standen iets anders aan het doen was. Jij noemt het toeval. Nou vooruit, dat neem ik dan van je aan. Snap je het nu?

Als je nou gelijk had gemeld dat je het opmerkelijk vindt maar dat je aanneemt dat het inderdaad toeval is, waren de rest van je verbale diarree en mijn reacties daarop geheel niet nodig geweest. Wie is hier nou de forumvervuiler? ](*,) Jaja, is een jijbak
Pages: 1 2