FTM Forum

Full Version: Poll 2e poulewedstrijden Barclays ATP World Tour Finals 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
BEGIN
in Del Potro - Verdasco
in Federer - Murray
in Djokovic - Soderling
in Nadal - Davydenko
END

Voorspellingen per PM naar mij sturen.
alle polls al binnen, mitch?
buurs Wrote:alle polls al binnen, mitch?
Nee, Musse en Andre missen nog.
Del Potro - Verdasco begonnen, een nulletje voor Musse en Andre....
nu hopen dat ik iig de winnaar goed heb :8:
Godver, nu heb ik gegokt op Verdasco...
heb je fed of murray?
Daar wacht ik natuurlijk nog even mee tot die jongens gepolld hebben...
Ad Wim Wrote:Daar wacht ik natuurlijk nog even mee tot die jongens gepolld hebben...

alleen musse is van belang

pm even

verdasco begon trouwens steeds beter te spelen, dus het kan nog steeds voor je.
Ik sta een punt achter en heb ook de BV niet, dus zal sowieso 2 punten goed moeten maken, en dat lukt toch niet.
Ad Wim Wrote:Ik sta een punt achter en heb ook de BV niet, dus zal sowieso 2 punten goed moeten maken, en dat lukt toch niet.

fed - murray is 50-50 en nadal - davy kan beide kanten op.

totaal 6 pnt nog te verdelen.
ad, ik heb je mijn poll gestuurd.
Ik moest voor 1 iemand gaan die iig helemaal niemand zou hebben, en dan hopen. Maar dat lijkt verkeerd uit te pakken. Gewoon klote dat ik het vergeten ben, want ik had natuurlijk sowieso Murray gepolld en dan was er niks aan de hand geweest.
antwoord even op mijn pm, dan weet ik iig hoe ik ervoor sta.

misschien heeft RB ook wel verdasco en kun je nog een verschil maken met 1 van de andere 3 partijen.
Wil je nou via Ad je andere tegenstanders verslaan Buurs?
centre court Wrote:Wil je nou via Ad je andere tegenstanders verslaan Buurs?



ad is iig 1 tegenstander minder.

de bv had ik natuurlijk het best, dus er liggen nu mogelijkheden :wink:
Ik zou graag de verschillen plaatsen, maar ik heb nog steeds niets van Andre ontvangen.
post dan iig poule a
Ik wil Andre natuurlijk niet beinvloeden :wink:
Ik zal daarom zo de verschillen per PM versturen.

Ik kan iig al wel zeggen dat Buurs door is naar de halve finale van de poll. Of hij 1e of 2e wordt is nog niet bekend. De andere halve finale plaats gaat tussen Musse en Raging Bull. Ad Wim is al kansloos voor de halve finale.
thxs mitch :razz:
O dom. Zit in mijn gedachten dat de 1e ronde van de poll over de 1e en 2e poulewedstrijden gaan, zonder te bedenken dat ik de helft pas gepolld heb. Zal zo eens kijken of pollen nog nut heeft.
Waarom niet?

Het volgende heb ik gepolld:

BEGIN
0 in 0 Del Potro - Verdasco
0 in 0 Federer - Murray
2 in 3 Djokovic - Soderling
2 in 2 Nadal - Davydenko
END
Op dit moment ben ik ws. nog niet eens kansloos, omdat Federer-Murray nog bezig is (en dus zonder puntverlies op min. 2 man kan) en Djoko-Soderling ws. wel anders gepolld is.