FTM Forum

Full Version: Her-Rod
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
gittermaster Wrote:
Quote:@ D'ran -> zou je verbaasd zijn als Heracles bij de winterstop 5e staat? Ik niet als ik zo naar de programma's van Utrecht, AZ en jullie kijk!

Je doelt bij Utrecht toch niet op de wedstrijd tegen Ajax Peter?

Ik verwacht een gelijkspel bij Utrecht-Ajax, zie mijn voorspelling in de TTT. Twente vind ik echter zo'n ploeg die ook belabberde duels met 1-0 wint. En Utrecht is voor een duels tegen gevestigde topclubs als PSV en Ajax toch net (onbewust) wat scherper dan tegen een Twente verwacht ik. Maar ik zie Utrecht dus maar 1 punt halen uit de duels tegen Ajax en Twente. En dan gaat Heracles er overheen als ze blijven winnen.
D'r an met de lippe Wrote:kwalitatief zijn we natuurlijk bij lange geen subtopper.

Welke clubs uit het rijtje Groningen, Vitesse, VVV, NEC, ADO, Sparta, RKC, Willem II, Roda JC vind je qua selectie sterker dan dit seizoen? Als 9 clubs geen betere selectie hebben ben je al snel subtopper.
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:kwalitatief zijn we natuurlijk bij lange geen subtopper.

Welke clubs uit het rijtje Groningen, Vitesse, VVV, NEC, ADO, Sparta, RKC, Willem II, Roda JC vind je qua selectie sterker dan dit seizoen? Als 9 clubs geen betere selectie hebben ben je al snel subtopper.

Ik moet zeggen dat ik het wel als compliment zie dat de mensen nogal anders over Heracles zijn gaan denken.
Maar laten we wel realistisch blijven. Wij hebben nagenoeg dezelfde selectie als vorig seizoen toen we 3 punten boven hekkensluiter Volendam zijn geëindigd.
Toen hoorde ik niemand dat de halve eredivisie een minder sterke selectie had. Enige wat aan de basiself is veranderd is Wuytens naar Utrecht en vd Linden als vervanger en Boakye naar Sparta en Breukers in de basis. Hoewel vd Linden en Breukers het erg goed doen is het discutabel om dit vooruitgang te noemen.

Ons wapen is het collectief. Heracles speelt leuk voetbal maar geen voetbal van de andere planeet hoor. Degelijk is het sleutelwoord.
Bovendien, al is het een cliché dat ik vaker heb gezegd maar Heracles heeft het nu eenmaal hoog in de vaandel staan, is het een elftal dat er veel werklust tegenaan gooit.
Uitzondering is Heracles - Utrecht, toen gooide Heracles al combinerend alle remmen los en wist het zelfs eigen aanhang te verbazen.
Maar neem nu Groningen. Individueel gezien zouden zij toch echt boven ons moeten eindigen hoor. Garcia-Garcia krijgt daar te horen dat hij niet goed genoeg is en mag uitzien naar een andere club. Bij ons was hij de absolute sterspeler. Onze huidige nummer 10, Overtoom, heeft echt niet de techniek van Garcia-Garcia. Neemt niet weg dat Overtoom goed werk verricht, hij houd niet voor niets Vejinovic uit de basis.

Maertens en Quansah zouden basisspeler zijn bij een sub-topper in Nederland. Quansah is misschien nog wel beter dan dat.
Verder acht ik ons gelijkwaardig aan clubs als WII en Sparta. En wat moeten we dan als Heracles zijnde; denken dat wij een sub-topper zijn en bij de volgende kansloze uitzege bij Utrecht maar even verhaal gaan halen? Zou natuurlijk de grootste onzin zijn. Aan het eind van het seizoen gewoon weer een handhavingsfeest :cheers:
Pages: 1 2