FTM Forum

Full Version: Vitesse - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Na 20 minuten 1-2 intussen. Pietje al gewisseld na botsing met Verthongen. 1e goal van Pantelic was toch wel weer een mooie hoor, echte spitsen goal.

Suarez mist me nu toch een kans op de 1-3, jezus zeg..
komt Ajax goed weg, leek mij een penalty, al was t twijfelachtig
zooo en struik daarna had ook wel een kaart mogen hebben...
Suarez heeft een behoorlijk off day... jammer dat Ajax zo afhankelijk van hem is. Wink
Pantelic ook weer dramatisch vandaag zeg, waarom heeft Ajax hem toch gehaald...
gittermaster Wrote:Suarez heeft een behoorlijk off day... jammer dat Ajax zo afhankelijk van hem is. Wink
Pantelic ook weer dramatisch vandaag zeg, waarom heeft Ajax hem toch gehaald...


Ik kijk de wedstrijd niet maar zie zojuist de tussenstand op internet: 1-5 met 3 goals van Pantelic en 2 assists van Suarez........ik hoop dat gitter bovenstaand berichtje als cynisch bedoeld heeft.
het suarez gedeelte niet, die speelt echt matig vandaag, Pantelic uiteraard wel
gittermaster Wrote:het suarez gedeelte niet, die speelt echt matig vandaag, Pantelic uiteraard wel

Heeft Pantelic eindelijk eens echt dingen laten zien die Cvitanich niet zou kunnen brengen? Vanavond eens Studio Sport kijken, ik ben benieuwd. :8:

Maar Suarez dus ook weer bij 2 van zijn 3 goals betrokken? Das gewoon weer 67% he, ondanks zn matige spel! Wink

Hoe het ook zij, 1-5 bij Vitesse is erg knap. Deden het helemaal niet slecht tegen PSV en Twente.

Volgende week dan maar weer puntverlies bij Utrecht terwijl PSV en Twente weer 1-0 winnen en Ajax weer kampioen qua doelsaldo? :Big Grin
Pantelic was vorige week ook al erg goed. Nu weer, gewoon de tijd geven, wat ik al aangaf in het begin.
Suarez betrokken bij 2 vd 5 goals is 40%.
Had echter zelf 2 x moeten scoren, speelde matig, maar mag wel een keertje
Peter Wrote:Hoe het ook zij, 1-5 bij Vitesse is erg knap. Deden het helemaal niet slecht tegen PSV en Twente.
Vitesse dacht vandaag eens dat ze konden gaan aanvallen, maar als je Greene, van Diermen en van der Struijk achterin hebt lopen was dat eigenlijk al bij voorbaat kansloos.
gittermaster Wrote:komt Ajax goed weg, leek mij een penalty, al was t twijfelachtig
Ook cynisch bedoeld zeker :roll:
nee hoor, helemaal niet cynisch bedoeld.
het leek mij inderdaad een pingel en t was imo ook twijfelachtig... Niets cynisch aan
gittermaster Wrote:Pantelic was vorige week ook al erg goed. Nu weer, gewoon de tijd geven, wat ik al aangaf in het begin.
Suarez betrokken bij 2 vd 5 goals is 40%.
Had echter zelf 2 x moeten scoren, speelde matig, maar mag wel een keertje

Zoveel tijd geven ze hem anders niet gezien zijn 1-jarige contract en uitpuilende salarishouding waardoor hij in de zomer weer zal gaan? Ik neem aan dat je je mening wat betreft Pantelic wel baseert op zn spel van vandaag? 3 goals zegt me niks, die heet Cvitanich vorig seizoen ook wel eens in 1 pot gemaakt.

kratovsk Wrote:
Peter Wrote:Hoe het ook zij, 1-5 bij Vitesse is erg knap. Deden het helemaal niet slecht tegen PSV en Twente.
Vitesse dacht vandaag eens dat ze konden gaan aanvallen, maar als je Greene, van Diermen en van der Struijk achterin hebt lopen was dat eigenlijk al bij voorbaat kansloos.

Zit wat in.. PSV scoort natuurlijk ook niet zomaar toevallig uit veel vaker dan thuis. Tegen zo'n muur van 11 is het altijd lastiger ballen dan wanneer de tegenstander ook wat durf toont.
Quote:Zoveel tijd geven ze hem anders niet gezien zijn 1-jarige contract en uitpuilende salarishouding waardoor hij in de zomer weer zal gaan? Ik neem aan dat je je mening wat betreft Pantelic wel baseert op zn spel van vandaag? 3 goals zegt me niks, die heet Cvitanich vorig seizoen ook wel eens in 1 pot gemaakt.

Ik heb t niet over Ajax, maar over mijn eigen mening wat betreft tijd geven. Ik had eerder de discussie met jou gevoerd en toen bleef je er van overtuig dat het slecht was dat ze hem gehaald hadden, ik zei toen "dat kan ik pas beoordelen na een aantal wedstrijden.
Ik gaf ook al aan in een eerdere post dat hij vorige week ook al erg goed speelde, net als vandaag. Hij wordt gewoon wekelijks wat beter, al duurde het in t begin wel even.
gittermaster Wrote:
Quote:Zoveel tijd geven ze hem anders niet gezien zijn 1-jarige contract en uitpuilende salarishouding waardoor hij in de zomer weer zal gaan? Ik neem aan dat je je mening wat betreft Pantelic wel baseert op zn spel van vandaag? 3 goals zegt me niks, die heet Cvitanich vorig seizoen ook wel eens in 1 pot gemaakt.

Ik heb t niet over Ajax, maar over mijn eigen mening wat betreft tijd geven. Ik had eerder de discussie met jou gevoerd en toen bleef je er van overtuig dat het slecht was dat ze hem gehaald hadden, ik zei toen "dat kan ik pas beoordelen na een aantal wedstrijden.
Ik gaf ook al aan in een eerdere post dat hij vorige week ook al erg goed speelde, net als vandaag. Hij wordt gewoon wekelijks wat beter, al duurde het in t begin wel even.

Kan op basis van de samenvatting helaas geen mening over Pantelic' spel geven. 1e goal was klasse, andere 2 lachwekkend slecht verdedigd. Verder kwam Pantelic in de samenvatting niet voor. Geen idee dus of het iets was vandaag, geloof je graag.

Jol liep bij Langs de Lijn trouwens weer te mekkeren dat Ajax op zondag moest spelen en PSV al op vrijdag mocht. Undecided
ach ja, het was weliswaar geen zuivere hattrick; maar als je een (valse) hattrick maakt, maakt t niet uit of je tegen FC Balophetdak 7 speelt of Vitesse, dan heb je t gewoon goed gedaan Wink
gittermaster Wrote:ach ja, het was weliswaar geen zuivere hattrick; maar als je een (valse) hattrick maakt, maakt t niet uit of je tegen FC Balophetdak 7 speelt of Vitesse, dan heb je t gewoon goed gedaan Wink

Zeker mee eens. :razz: Wil echter niet zeggen dat Pantelic voetballend veel toevoegt (net als Koevermans voetballend nooit veel aan PSV zal toevoegen, maar ook wel altijd zn goals maakt) en Cvitanich maakte er ook wel eens 3. Ik ben dus nog niet overtuigd dat Pantelic van meerwaarde is tov Cvitanich, maar geloof je graag dat dat vandaag wel zo was. Jij hebt 90 minuten gezien, ik alleen een samenvatting waarin hij op zn goals na de bal niet raakte helaas.
100 % strafschop voor Vitesse!
Was eerste goal geen buitenspel van Greene?

Goede degelijke overwinning, nu op naar Utrecht.
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!
Was eerste goal geen buitenspel van Greene?

Goede degelijke overwinning, nu op naar Utrecht.

Maar als die 100% pingel gewoon gegeven wordt en je met 2-2 gaat rusten zou ik dan kunnen zeggen, maar Vitesse stond achterin zo te klungelen dat je dit altijd gewonnen had.

Ander puntje.. hoorde Jol weer zeggen "we krijgen Twente en PSV nog thuis, dus hoeven alleen maar het gat te houden zoals het nu is". Maar als jullie thuis van allebei winnen staan jullie toch nog steeds 3e dan? :-k PSV-Twente wordt daarna nog wel gespeeld maar toch.
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided
Ik zag het in het stadion al, maar goed dat we hem niet tegenkregen, want in die fase was Vitesse gewoon feller en ' beter' , en Ajax vooral heel erg gevaarlijk met counters.

Pantelic voegt veel meer toe als een Cvitanich, Pantelic is een aanspeelpunt, kaatst goed, legt de ballen goed breed, iedereen kan aansluiten, dit is alles wat Cvita nooit echt gelukt is, dat is echt een loper ala kuyt, geen Ajax-spits dus.
waf Wrote:
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided

Gister net op tijd thuis voor SV en idd die Bossen :eeeek:
waf Wrote:
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided

Genant, idd. 100% pingel! Echt een natuurlijke beweging van Alderweireld met zijn arm idd ruudje b, maar dan wel voor een spast... Maar goed, soms zit het tegen, nu zit het mee! :razz:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided

Genant, idd. 100% pingel! Echt een natuurlijke beweging van Alderweireld met zijn arm idd ruudje b, maar dan wel voor een spast... Maar goed, soms zit het tegen, nu zit het mee! :razz:

voor ajakkes kun je beter zeggen dat het nagenoeg nooit tegenzit en nagenoeg alles mee zit. :razz:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided

Genant, idd. 100% pingel! Echt een natuurlijke beweging van Alderweireld met zijn arm idd ruudje b, maar dan wel voor een spast... Maar goed, soms zit het tegen, nu zit het mee! :razz:

voor ajakkes kun je beter zeggen dat het nagenoeg nooit tegenzit en nagenoeg alles mee zit. :razz:

Mmm, denk dus dat dat seri(n)eus wel meevalt, dit seizoen is Ajax om maar wat te noemen al vrij regelmatig enen pingel "voor" door den schnaze geboord... Ook hebben we de afgelopen jaren over gebrek aan scheidsrechterlijk geblunder in ons nadeel, niet te "klagen".
harry_bierdop Wrote:Na 20 minuten 1-2 intussen. Pietje al gewisseld na botsing met Verthongen. 1e goal van Pantelic was toch wel weer een mooie hoor, echte spitsen goal.

Suarez mist me nu toch een kans op de 1-3, jezus zeg..

Graag gedaan Har, jullie een punt en wij winnen van Vitesse. :wink:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:100 % strafschop voor Vitesse!

na het zien van de beelden blijft bossen bij zijn beslissing. Undecided

Genant, idd. 100% pingel! Echt een natuurlijke beweging van Alderweireld met zijn arm idd ruudje b, maar dan wel voor een spast... Maar goed, soms zit het tegen, nu zit het mee! :razz:

voor ajakkes kun je beter zeggen dat het nagenoeg nooit tegenzit en nagenoeg alles mee zit. :razz:

Mmm, denk dus dat dat seri(n)eus wel meevalt, dit seizoen is Ajax om maar wat te noemen al vrij regelmatig enen pingel "voor" door den schnaze geboord... Ook hebben we de afgelopen jaren over gebrek aan scheidsrechterlijk geblunder in ons nadeel, niet te "klagen".

sneuarez had al zeker 8 wedstrijden geschorst moeten zijn voor al zijn schwalbes en zijn overtredingingen (waarbij de scheidsrechter opeens al over de situatie had geoordeeld ofwel waar om duistere redenen opeens geen bewijs voor was 8-[ .)

aangezien sneuarez bij 90% van de goals betrokken is, ik moge wel verwijzen naar professor peuter, kun je wel ff uiterekenen hoeveel goals dat scheelt. mannetje!
waf Wrote:sneuarez

Kap es met schelden! :razz:

Alsof we die standin voor Pantelic nodig hebben. Icon_twisted