FTM Forum

Full Version: Teams ronde 14
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Feyenoord-keeper Darley kneust voet
30 november 2009

Het zit Darley Ramon Torres dit seizoen niet mee. De keeper van Feyenoord liep tegen ADO Den Haag al voor de tweede keer dit seizoen een blessure op. Hij kwam al in de eerste helft in botsing met teamgenoot Bart Schenkeveld en onderzoek in het ziekenhuis wees maandag uit dat hij een forse kneuzing in zijn voet opgelopen heeft.



Door deze kwetsuur is het onzeker of Darley zondag kan spelen tegen FC Groningen. De situatie zal 'van dag tot dag' bekeken worden, aldus de Rotterdamse club.


Daar gaat mijn "koopje"
Romero©

Kwakman
Vlaar
De Jong

Bakkal
Fledderus
De Graaf
Honda

Lens
Lazovic
Stoch
Kennemerland Wrote:Romero©

Kwakman
Vlaar
De Jong

Bakkal
Fledderus
De Graaf
Honda

Lens
Lazovic
Stoch

Verwacht je dat Romero een aantal pingels stopt en een aantal assists geeft of wellicht gaat scoren?
ik snap ook nooit dat mensen keepers captain maken.....
hier nog een handige post...
Blessures en schorsingen Eredivisie speelronde 16
04/12/2009 15:00

Vóór elke speelronde in de Eredivisie publiceert VI via navraag bij alle achttien clubs de volledige lijst van geblesseerde en geschorste spelers. In de aanloop naar de zestiende speelronde van het seizoen ziet die er als volgt uit.





ADO Den Haag: Piqué (voet), Knopper (niet wedstrijdfit), Rankovic (knie), Van den Bergh, Derijck, Ammi (allen geschorst). Onzeker: Immers (knie).




Ajax: De Jong (enkel), Atouba (knie), Rommedahl (enkel).




AZ: Wernbloom, Jonathas (beiden geschorst).




Feyenoord: Darley (voet), El Ahmadi (hamstring), Fernandez (knie). Onzeker: Slory (hamstring).




FC Groningen: Ajilore (geschorst), Andersson (knie), Rijsdijk (knie), Svejdik (knie), De Roover (knie), Nordstrand (hamstring), Olijve (niet wedstrijdfit).




SC Heerenveen: Steppe (hand), Roorda (knie), Smárason (hamstring), Ingelsten (kuit), Svec (kuit), Paulo Henrique (niet wedstrijdfit).




Heracles Almelo: geen




NAC Breda: Van der Leegte (voet), Loran (knie).




NEC: Sibum (heup), Otten (knie), Schöne (knie), Ali (voet), Wellenberg (enkel).




PSV: Kromkamp (knie), Manco (knie), Roorda (enkel), Afellay (geschorst). Onzeker: Bakkal (enkel).




RKC Waalwijk: Vink (knie), T. Mulder (knie), De Ceulaer (lies). Onzeker: Luirink (niet wedstrijdfit).




Roda JC: De Wree (lies), Gommans (niet wedstrijdfit), Vandamme (niet wedstrijdfit), Hadouir (geschorst).




Sparta Rotterdam: Boakye (knie), Rutjes (enkel), Adeleye (geschorst), Bakens (lies), Denneboom (disciplinair geschorst).




FC Twente: Rajkovic (rug), Janssen (ribben).




FC Utrecht: Asare (foto, schorsing), Schut (knie), De Ruiter (knie), Loval (enkel).




Vitesse: Sprockel (knie), Kolk (achillespees), Graafland (niet wedstrijdfit), Snijders (hamstring), Pryor (knie), Felixdaal (knie) en Kaloglu (rug).




VVV-Venlo: Gentenaar (knie), Van Dessel (hamstring).
Kennemerland Wrote:Romero©

Kwakman
Vlaar
De Jong

Bakkal
Fledderus
De Graaf
Honda

Lens
Lazovic
Stoch

Mensen zonder gezond verstand nemen een keepert als captain.
Peter, wie verwacht je bij PSV aan de start in de verdediging? Zullen ze met Ooijer gaan starten denk je?
Hier mijn 11 helden...

Van Dijk (11.30M)
Kwakman© (12.40M)
Zwaanswijk (11.30M)
Rodríguez (15.25M)
Schenkeveld (8.95M)
Holman (14.95M)
Dzsudzsák (19.75M)
Honda (7.05M)
Lens (15.20M)
Pantelic (17.70M)
Calabro (6.80M)
gittermaster Wrote:Hier mijn 11 helden...

Van Dijk (11.30M)
Kwakman© (12.40M)
Zwaanswijk (11.30M)
Rodríguez (15.25M)
Schenkeveld (8.95M)
Holman (14.95M)
Dzsudzsák (19.75M)
Honda (7.05M)
Lens (15.20M)
Pantelic (17.70M)
Calabro (6.80M)

ken jij de wet van kleine jan niet?

waaristie trouwens, kleine jan? net zoals treesong, ik veronderstel iets ernstigs.
Wat is de wet van KJ.
Niet alles op de verdediging?
Ik gok dat Feyenoord de 0 gaat houden met good old Robbie op de goal...
Nac moet het ook wel kunnen
Treesong heeft ff een breakje, maar zou binnenkort weer iets van zich laten horen.
KJ... Geen idee, maar ik veronderstel dat ie nog wel meeleest...
gittermaster Wrote:Wat is de wet van KJ.

als je twee verdedigers neemt van een club nooit iemand daarvan aanvoerder maken.
aaaaaa oke..
Tja, ben een gokker.
Alles of niets
2.30M / 143.50M

Castro (7.50M)

Kwakman (12.40M)
Zwaanswijk (11.30M)
De Fauw (7.45M)

Landzaat (13.30M)
Wijnaldum (15.50M)
Dzsudzsák© (19.75M)
Honda (7.05M)

Suarez (21.80M)
Toivonen (18.35M)
Calabro (6.80M)

Op naar de top 200 hoop ik.
Was ik even bang dat AZ de 0 ging houden, omdat velen van jullie dat voorspeld hadden, scoort Vitesse een doelpunt. Beetje opgelucht.
gittermaster Wrote:aaaaaa oke..
Tja, ben een gokker.
Alles of niets
KJ heeft altijd gelijk.
@ EB: :lol: :lol: :lol:
Gelukkig heb ik Zwaanswijk en geen captain in de verdediging.
ik vermoed dat iedereen tot nu een redelijke kutscore heeft....
_Tampie Wrote:Peter, wie verwacht je bij PSV aan de start in de verdediging? Zullen ze met Ooijer gaan starten denk je?

Sorry, zie je post nu pas. Salcido gaf donderdag een paar belabberde passes en met een man als Ooijer op de bank kun je dat beter niet te vaak doen. Rutten vind echter wel dat Salcido het steeds beter is gaan doen tijdens de afwezigheid van Ooijer en wil hem niet zomaar weer passeren. Misschien dus nog een keer Salcido, maar het kan nooit lang duren voor Ooijer terugkeert in de ploeg. Ik zie persoonlijk het liefst zo snel mogelijk Ooijer ipv Salcido.
waf Wrote:ik vermoed dat iedereen tot nu een redelijke kutscore heeft....

Alleen Hyundai maakt het nog een beetje goed, maar die heeft iedereen....