FTM Forum

Full Version: AZ - Vitesse
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0 punten, Dembele kan een schorsing verwachten, Schaars en Moreno geblesseerd.

Lekker avondje zo vlak voor een cruciale CL-pot. Dead
Ze zijn al uitgeschakeld in de CL :wink:
Jou theorie wordt weer een tikkeltje realistischer Peter Wink
Benieuwd wat de Zwart-Witten morgen doen!
Doei Ronald.
Ronald Koeman weg bij AZ
Uitgegeven: 5 december 2009 11:34
Laatst gewijzigd: 5 december 2009 11:54

AMSTERDAM - Trainer Ronald Koeman vertrekt met onmiddellijke ingang bij AZ. Bestuur en directie maakten zaterdag bekend op sportieve gronden geen basis meer te zien voor verdere samenwerking.
AZ verloor vrijdagavond op eigen veld van Vitesse.

AZ zegt op korte termijn op zoek te gaan naar een vervanger. Met Koeman vertrekt ook zijn assistent Tonny Bruins Slot bij de Alkmaarse landskampioen.



Koeman was sinds de afgelopen zomer in dienst bij de Alkmaarse club. Hij volgde de succesvolle Louis van Gaal op, die naar Bayern München vertrok.

Koeman had nog een contract tot medio 2011. AZ zegt de zaken met de oud-international correct te hebben afgehandeld.


Verliespartijen

AZ verloor dit seizoen al zeven keer in de eredivisie. In de Champions League is de club in de groepsfase al uitgeschakeld. Koeman won aan het begin van het seizoen nog wel de Johan Cruijff Schaal met AZ
:eeeek:

Ook al heb ik Koeman niet hoog zitten als trainer, dit lijkt me niet de oplossing... Ook financieel gezien lijkt het me op dit moment niet echt verstandig...
Zag het al vroeg of laat aankomen.
EB Sports Wrote:Zag het al vroeg of laat aankomen.

Hee EB, heb je een open deur gekregen van Sinterklaas?
:lol:
De pakjesboot komt maar 1x voorbij.. cry
echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

az heeft 7 keer verloren en ontslaat de trainer. het moet niet gekker worden. ernstige vorm van zelfoverschatting vrees ik.
waf Wrote:echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

Wellicht verwachtte men daar wat anders dan jij? Of zit jij soms met Brands etc. in een az-denkgroep? Lekkere premisse, wafmans! :razz:
Opkloterren met die Koeman....kut! Advokaat maakt AZ kampijoen! =D>
Kom jij uit België?
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

Wellicht verwachtte men daar wat anders dan jij? Of zit jij soms met Brands etc. in een az-denkgroep? Lekkere premisse, wafmans! :razz:

als ze vantevoren dachten dat hij anders zou coachen dan hij bij zijn vorige avonturen had gedaan, is het helemaal erg wat daar gebeurt. hij coacht toch niet anders dan anders? ook staat hij de pers niet anders te woord.
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

Wellicht verwachtte men daar wat anders dan jij? Of zit jij soms met Brands etc. in een az-denkgroep? Lekkere premisse, wafmans! :razz:

als ze vantevoren dachten dat hij anders zou coachen dan hij bij zijn vorige avonturen had gedaan, is het helemaal erg wat daar gebeurt. hij coacht toch niet anders dan anders? ook staat hij de pers niet anders te woord.

Daar heb ik het niet over driedubbele oliebol! Ik heb het over je redenenering, "koemans doet wat ik - waf - had verwacht, DUS waarom is aahset verrast?", de premisse deugt niet en dus "valt de redenering ook om", aldus jouw stickhorsie, en waf: [wafmode] "ik had meer van jou verwacht [wafmode]...

Dussss... Niks (anders valt mijn premissuuu om) :razz:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

Wellicht verwachtte men daar wat anders dan jij? Of zit jij soms met Brands etc. in een az-denkgroep? Lekkere premisse, wafmans! :razz:

als ze vantevoren dachten dat hij anders zou coachen dan hij bij zijn vorige avonturen had gedaan, is het helemaal erg wat daar gebeurt. hij coacht toch niet anders dan anders? ook staat hij de pers niet anders te woord.

Daar heb ik het niet over driedubbele oliebol! Ik heb het over je redenenering, "koemans doet wat ik - waf - had verwacht, DUS waarom is aahset verrast?", de premisse deugt niet en dus "valt de redenering ook om", aldus jouw stickhorsie, en waf: [wafmode] "ik had meer van jou verwacht [wafmode]...

Dussss... Niks (anders valt mijn premissuuu om) :razz:

nou het staat er een beetje raar, maar de zin 'echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn' is ook een mening he. de woordjes imo zitten daar voor de goede lezer in verdisconteerd.

iedereen kan zien wat voor coach koeman was (zelfs ik) en hij heeft het niet anders gedaan dan in zijn vorige avonturen.
het was een schijnheil, het is een schijnheil en het zal altijd een schijnheil blijven. dan moet je hem niet wegsturen omdattie een schijnheil is. :razz:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:echt een ongelooflijk rare beslissing. koeman doet precies wat ik vantevoren had verwacht, dus echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn.

Wellicht verwachtte men daar wat anders dan jij? Of zit jij soms met Brands etc. in een az-denkgroep? Lekkere premisse, wafmans! :razz:

als ze vantevoren dachten dat hij anders zou coachen dan hij bij zijn vorige avonturen had gedaan, is het helemaal erg wat daar gebeurt. hij coacht toch niet anders dan anders? ook staat hij de pers niet anders te woord.

Daar heb ik het niet over driedubbele oliebol! Ik heb het over je redenenering, "koemans doet wat ik - waf - had verwacht, DUS waarom is aahset verrast?", de premisse deugt niet en dus "valt de redenering ook om", aldus jouw stickhorsie, en waf: [wafmode] "ik had meer van jou verwacht [wafmode]...

Dussss... Niks (anders valt mijn premissuuu om) :razz:

nou het staat er een beetje raar, maar de zin 'echt verrast kunnen ze daar ook niet zijn' is ook een mening he. de woordjes imo zitten daar voor de goede lezer in verdisconteerd.

iedereen kan zien wat voor coach koeman was (zelfs ik) en hij heeft het niet anders gedaan dan in zijn vorige avonturen.
het was een schijnheil, het is een schijnheil en het zal altijd een schijnheil blijven. dan moet je hem niet wegsturen omdattie een schijnheil is. :razz:

OK, allereerst "dus" mijn excuses OSmile dat ik blijkbaar geen goede lezer ben of zo, met je verdiskonteert... 8-[ :o :-({|= :crazy:

Dat koemans een emmer halflauwe hyena-urine is hoef je niemand te vertellen, meneertje de inkopper/opendeurintrapper. Je kunt gewoon niet redeneren, dat is het! Icon_twisted
Flixieluv Wrote:Dat koemans een emmer halflauwe hyena-urine is hoef je niemand te vertellen, meneertje de inkopper/opendeurintrapper. Je kunt gewoon niet redeneren, dat is het! Icon_twisted

ajakkessied he, dan heb je dat al gauw.

maar als ik dat niemand hoef te vertellen, dan mag ik dat sowieso als premisse gebruiken dus he. \Big Grin/
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Dat koemans een emmer halflauwe hyena-urine is hoef je niemand te vertellen, meneertje de inkopper/opendeurintrapper. Je kunt gewoon niet redeneren, dat is het! Icon_twisted

ajakkessied he, dan heb je dat al gauw.

maar als ik dat niemand hoef te vertellen, dan mag ik dat sowieso als premisse gebruiken dus he. \Big Grin/

Hij is ook een kakkerlak, vroeger wassie nog tof ouwe!

Wil je dat je dat niemand hoeft te vertellen nu als premisse gebruiken? 8-[ Ben de weg nu echt kwijt... :razz:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Dat koemans een emmer halflauwe hyena-urine is hoef je niemand te vertellen, meneertje de inkopper/opendeurintrapper. Je kunt gewoon niet redeneren, dat is het! Icon_twisted

ajakkessied he, dan heb je dat al gauw.

maar als ik dat niemand hoef te vertellen, dan mag ik dat sowieso als premisse gebruiken dus he. \Big Grin/

Hij is ook een kakkerlak, vroeger wassie nog tof ouwe!

Wil je dat je dat niemand hoeft te vertellen nu als premisse gebruiken? 8-[ Ben de weg nu echt kwijt... :razz:

pcies, dan is het dus 'eenen feit van algemeenen bekendheit'. \Big Grin/