FTM Forum

Full Version: ABN Amro forumdag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Het toernooi is komend jaar van 8/2 tm 14/2. Vorig jaar was het reuze gezellig tijdens met de forummers die aanwezig waren. Het lijkt me leuk om op volgend jaar weer bij elkaar te komen. Naar welke dag gaat jullie voorkeur? Bij mij donderdag 11/2. Op de woensdag kan ik helaas niet omdat ik mijn ouders van Schiphol op moet halen. Dat is een belofte waar ik niet van af kan Sad
Poeh, nog niet mee bezig gehouden, kortom, nog geen flauw idee.
Baak is er zeker bij, geen idee nog welke dag onze voorkeur geniet.
Het is vandaag over 2 maanden en ik weet niet hoe jullie zitten met het vrij vragen bij de baas maar ik moet dit tegenwoordig vrij rap doen dus ik hoop dat er binnen een week of 2 a 3 duidelijkheid is. Forza Seppi !
:Big Grin Skien!
Haase ontvangt zoals verwacht de 2e WC.
Nog 6 weken en dat is het ABN Amro toernooi. Om zoveel mensen mee te kunnen krijgen op 1 dag lijkt me nu wel tijd worden om een dag uit te kiezen. Gaan we weer op de woensdag? Ik moet binnen nu en 2 weken wel op werk aangeven welke dag het wordt. Tot nu toe is er nog niemand die het verder aangestipt heeft. Vorig jaar was de datum al veel sneller bekend volgens mij
Woensdag is ok.
Woensdag kon je toch niet Stille?
Als het niet anders kan dan moeten mijn ouders een taxi van Schiphol naar huis nemen en ga ik gewoon mee
Ik denk dat woensdag zelfs de enige dag is dat ik kan, mits ik geen roosterwijziging krijg.
voor mij zou dat ook de enige optie zijn, maar dan moet ik het wel snel weten!!
Dus voor de woensdag:
* stille
* haggie
* center court
* scholten
*
Van de harde kern moeten dan Ad, Kuiper, Buurs, Tripple, ML en evt Musse dan nog toezeggen. Andere forummers die meewillen zijn uiteraard ook van harte welkom.
Count me in!
mindlight Wrote:Count me in!

=D>
Entry List:
1 Nadal, Rafael ESP 2
2 Djokovic, Novak SRB 3
3 Davydenko, Nikolay RUS 6
4 Tsonga, Jo-Wilfried FRA 10
5 Monfils, Gael FRA 13
6 Simon, Gilles FRA 15
7 Robredo, Tommy ESP 16
8 Youzhny, Mikhail RUS 19
9 Ljubicic, Ivan CRO 24
10 Melzer, Jurgen AUT 28
11 Troicki, Viktor SRB 29
12 Tipsarevic, Janko SRB 38
13 Beck, Andreas GER 39
14 Garcia-Lopez, Guillermo ESP 41
15 Baghdatis, Marcos CYP 42
16 Blake, James USA 44
17 Benneteau, Julien FRA 46
18 Lopez, Feliciano ESP 47
19 Seppi, Andreas ITA 49
20 Korolev, Evgeny RUS 53
21 Chiudinelli, Marco SUI 56
22 Rochus, Olivier BEL 57
23 Stakhovsky, Sergiy UKR 60
24 Mayer, Florian GER 61
25 Clement, Arnaud FRA 63
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC) Haase, Robin NED
31 (WC) De Bakker, Thiemo NED
32 (WC)

Alternates
1. Serra, Florent FRA 65
2. Berrer, Michael GER 74
3. Zverev, Mischa GER 78
4. Petzschner, Philipp GER 80
5. Schuettler, Rainer GER 85
6. Rochus, Christophe BEL 86
7. Brands, Daniel GER 92
8. Bolelli, Simone ITA 93
9. Lu, Yen-Hsun TPE 98
10. Istomin, Denis UZB 102


ik mis toch nog mensen als soderling en murray(die op zijn site ahoy wel op de planning heeft opgenomen :roll: )
Murray kiest dit jaar voor Marseille (uit mijn hoofd), omdat hij vorig jaar daar zijn titel niet heeft verdedigd.

Wat doet Blake hier?
:eeeek: Wat een lineup!

Soderling is inderdaad een groot gemis, maar jongens als Benneteau, Blake, Youzhny, Ljubicic en Monfils maken natuurlijk veel goed.
geld vangen Undecided
De week erna gaat hij wel naar Memphis, dat is wat onlogisch. Hij zal geen potten breken in Rotterdam, en een startgeld voor Blake lijkt me onwaarschijnlijk. Krajicek gaf geloof ik wel eens aan dat hij werk wilde maken van de Amerikaanse topspelers, maar om Blake nou met een vette premie te lokken :crazy: .
mindlight Wrote::eeeek: Wat een lineup!

Soderling is inderdaad een groot gemis, maar jongens als Benneteau, Blake, Youzhny, Ljubicic en Monfils maken natuurlijk veel goed.

Jouw helden zijn iig nog aanwezig maar verder stelt de line-up me wat teleur. Het is vrij veel 13 in een dozijn materiaal en die saaie Robredo ken ik nu ook wel. Die heb ik tot nu toe elke keer dat ik Ahoy of Rosmalen ben geweest gezien. Sad
En ja, tuurlijk is de top 5 fantastisch maar die zie je er toch maar 1 van in het dagprogramma op de woensdag. Gaat me meer op de subtoppers. Dat vind ik maar matigjes. Dan maar juichen voor Lopez. Indoor natuurlijk genieten met hem.
Simon en Robredo hoef ik idd echt niet meer te zien, dan ga ik echt liever een dubbelspelletje kijken. Ik hoop sowieso Melzer te kunnen bewonderen, wat een held. En verder één van de Nederlanders, Korolev en....Forza Seppi!
Seppi :-({|=
Prijzen voor woensdag 10 februari

Rang 1 (Excl. Servicekosten)
€ 30 Normaal
€ 30 Inclusief annuleringsverzekering (+2,50)


Rang 2 (Excl. Servicekosten)
€ 24 Normaal
€ 24 Inclusief annuleringsverzekering (+2,50)
Wie gaan er nou mee? Het gaat al opschieten. Nog 2 1/2 week. Ik heb er heel veel zin in
Als ik geen roosterwijziging krijg is woensdag mijn enige optie.
Prima toch. Ik heb die dag al vrij genomen dus ik hoop niet dat het voor lul is. Haggie zou ook meegaan en ML ook maar voor de rest weet ik het niet. Ad? Kuiper? Musse? Roger Fedex? Scholten? wie heeft er zin/tijd?
Ik heb er eigenlijk ook wel zin aan. Ik weet niet zeker hoe ik zit met mijn werk. Het is erg druk, maar ik heb stiekum al wel deze woensdag afgeblokt.
Ik beslis dit in de laatste week.
Zou leuk zijn Kuiper. hopen dat Phau mee doet en door de qualies komt :Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12