FTM Forum

Full Version: Feyenoord - Groningen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0-1
Ik neem echt NOOIT meer feyenoorders in mijn team.
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor.. #-o
niet?
o nou dan hoop ik maar dat van Dijk of schenkevekd er nog eentje in schiet...
Ik hoop het ook voor je knul
Inmiddels 2-1 door Babovic en Makaay...goeie wissel van Mario Been!
Wat een verschil tussen de 1e en 2e helft.

Babo! Notworthy
Babo met z'n domme gele kaart... [-(
eerste helft verschrikkelijk slecht, tweede helft prima.

wel mooi dat been zegt zelf ene fout gemaakt te hebben. daar kan koeman nog wat van leren.

makaay en leerdam vielen uitstekend in. vooral makaay heeft voetballend gewoon heel veel inzicht. ik snap echt niet waarom hij zo weinig speelt.

leuke goal van de baab, maar hij was (samen met landzaat, cisse en wijnaldum) na de 1ste helft echt rijp voor een wissel. na zijn goal speelde hij prima als verdedigende rechter middenvelder.

ook vlaar weer een prima pot. als die zo blijft spelen kunnen we hem niet lang houden.
waf Wrote:wel mooi dat been zegt zelf ene fout gemaakt te hebben. daar kan koeman nog wat van leren.

Niet meegekregen, wat was dat dan?

Bij feinooit spelen / trainen? Undecided
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:wel mooi dat been zegt zelf ene fout gemaakt te hebben. daar kan koeman nog wat van leren.

Niet meegekregen, wat was dat dan?

Bij feinooit spelen / trainen? Undecided

prihi. praha. proehoe.


Quote:Been: 'Slechte eerste helft Feyenoord was mijn fout'

De thuiswedstrijd tegen FC Groningen kende voor Feyenoord twee gezichten. De ploeg had voor rust weinig te vertellen, maar stelde na rust orde op zaken en sleepte de overwinning uit het vuur (3-1). Coach Mario Been nam de schuld op zich voor de matige eerste helft: “We speelden met te veel offensief ingestelde spelers.”

De coach had voor de wedstrijd al overwogen om Kelvin Leerdam op het middenveld te zetten, maar koos voor meer creatieve spelers. Een gok die niet goed uitpakte, waardoor Leerdam in de tweede helft alsnog op het middenveld verscheen. “Hij heeft zijn rol fantastisch ingevuld”, zei Been op de website van zijn club. “Gelukkig hebben we wat dat betreft op tijd ingezien dat er wat moest veranderen.”

“Het verschil tussen de eerste en de tweede helft was erg groot, maar we hebben uiteindelijk verdiend gewonnen”, vervolgde Been zijn analyse. “In de rust was het duidelijk dat het voor ons de dood of de gladiolen was. Achteraf moet ik de complimenten aan het team geven. Ze hebben laten zien over een fantastische mentaliteit te beschikken.” Feyenoord loopt door de zege weg bij Groningen en in op Ajax. “Daarom is dit een heel belangrijke overwinning”, besloot Been. “Het is belangrijk dat we op deze weg door blijven gaan.”
waf Wrote:
Quote:Been: 'Slechte eerste helft Feyenoord was mijn fout'

De thuiswedstrijd tegen FC Groningen kende voor Feyenoord twee gezichten. De ploeg had voor rust weinig te vertellen, maar stelde na rust orde op zaken en sleepte de overwinning uit het vuur (3-1). Coach Mario Been nam de schuld op zich voor de matige eerste helft: “We speelden met te veel offensief ingestelde spelers.”

De coach had voor de wedstrijd al overwogen om Kelvin Leerdam op het middenveld te zetten, maar koos voor meer creatieve spelers. Een gok die niet goed uitpakte, waardoor Leerdam in de tweede helft alsnog op het middenveld verscheen. “Hij heeft zijn rol fantastisch ingevuld”, zei Been op de website van zijn club. “Gelukkig hebben we wat dat betreft op tijd ingezien dat er wat moest veranderen.”

“Het verschil tussen de eerste en de tweede helft was erg groot, maar we hebben uiteindelijk verdiend gewonnen”, vervolgde Been zijn analyse. “In de rust was het duidelijk dat het voor ons de dood of de gladiolen was. Achteraf moet ik de complimenten aan het team geven. Ze hebben laten zien over een fantastische mentaliteit te beschikken.” Feyenoord loopt door de zege weg bij Groningen en in op Ajax. “Daarom is dit een heel belangrijke overwinning”, besloot Been. “Het is belangrijk dat we op deze weg door blijven gaan.”

OK, niet gek idd, zie ik trouwens weinigen van de huidige groep trainers doen.
Vlaar moet gewoon een keer mee met het NL-elftal. Als zo'n Loovens al mee mag.. Dead
Dit is toch een grapje mag ik hopen?