FTM Forum

Full Version: NEC - FC Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vandaag Ajax en PSV gezien maar moet toch zeggen dat Twente de enige ploeg is die speelt als een toekomstig landskampioen...goeie wedstrijd 1-3 na 1-0 achter gestaan te hebben...
Knotsgekke wedstrijd, ruststand 3-3
3-3 intussen! Ik run ook zo slecht met het missen van thuiswedstrijden. Godverre tyfus... ik mis meestal 1 wedstrijdje per jaar door tripjes ergens heen. Az thuis 5-2 was ik er niet bij, keertje 4-1 tegen Heerenveen ook al gemist en lig ik hier met me laptop op me pens te kijken hoe het 3-3 staat bij rust tegen de koploper.
WTF :eeeek: , hup NEC!
Nog een minuut of vijf, NEC speelt sinds de 55ste minuut met tien man. Ik ben er net zoals tegen Vitesse niet gerust op..
#-o Jahoor, 3-4 twee minuten voor tijd. ](*,) Icon_evil
Verdiende overwinning voor Twente.
Als je wint is het sowieso verdiend, maar zuur is het wel. Weer die Ruiz. Icon_evil
Beetje overdreven rode kaart voor die Belg imo. Hij steekt volgens mijn zijn poot uit om hem te blokkeren (wat lukt). Volgens mij zelfde idee als shirtje trekken en geel. Natrappen vind ik beetje overdreven. Wel knap weer van die Tukkers!
He Harry, tik jij jouw steengooiende vriendjes even op de vingers, anders krijg je in Enschede geen broodje warm vlees meer!