FTM Forum

Full Version: Heracles vs Heerenveen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Feli medetukkers.
Volledig verdiend, Heerenveen is niks.

Nog in Almelo gekeken Mukkus, of heb je na 1-0 teletekst uitgezet?
Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?
Thanks Vret. Voor het eerst in mijn leven 'wij gaan Europa in' gezongen maar dat zal nooit werkelijkheid worden natuurlijk.
Ik heb hier echt geen woorden voor, Heracles speelt nogal onherkenbaar...

Mukkus Wrote:Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?

Bedenken dat je H'veen niet echt steunt door daar te zitten en snel in de auto springen naar Almelo?
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?

Bedenken dat je H'veen niet echt steunt door daar te zitten en snel in de auto springen naar Almelo?

Huh?
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?

Bedenken dat je H'veen niet echt steunt door daar te zitten en snel in de auto springen naar Almelo?

Huh?

Als ik 21 was, geen kinderen en een vrij leven had als student, had ik dat wel gedaan, jah.
Maar of er nou 100 supporters meereizen of 1000 supporters. Met een instelling als 'we-laten-ons-het-eerste-kwartier-lekker-overrompelen-door-een-strijdlustig-Heracles' kun je aanmoedigen totdat je een ons weegt, maar dan zit het vooral in de instelling van de spelers zelf. Na de 2-0 kunnen ze opeens wel voetballen....grote kansen op de 2-2 en de 3-1 is vooral voor de statistieken.

Nog wel een opmerking over de vermeende handsbal van Bak-Nielsen, opzettelijk hands is, waarom krijgt hij dan geen geel?
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?

Bedenken dat je H'veen niet echt steunt door daar te zitten en snel in de auto springen naar Almelo?

Huh?

Als ik 21 was, geen kinderen en een vrij leven had als student, had ik dat wel gedaan, jah.

Het was ook eerder een reactie op je gebrekkige topografische kennis dan een aanval Wink

Gisteren nog even geruime tijd nagepilst op deze overwinning en iedereen is het eens; als we de eagles uit de beker stoten kan het seizoen niet meer stuk..
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Wat moet ik op een regenachtige zondagmiddag in Duitsland?

Bedenken dat je H'veen niet echt steunt door daar te zitten en snel in de auto springen naar Almelo?

Huh?

Als ik 21 was, geen kinderen en een vrij leven had als student, had ik dat wel gedaan, jah.

Het was ook eerder een reactie op je gebrekkige topografische kennis dan een aanval Wink

Gisteren nog even geruime tijd nagepilst op deze overwinning en iedereen is het eens; als we de eagles uit de beker stoten kan het seizoen niet meer stuk..

Dus je vindt het niet erg om te verliezen in Enschede na de winterstop......
Lijkt me heerlijk om voor een club als Heracles te zijn!
Niets moet en bij alles hoger dan 18e is het al feest.
Vret Mien Gras Wrote:Dus je vindt het niet erg om te verliezen in Enschede na de winterstop......

Dat gaat wel weer pijn doen. Maar we zijn wel realistisch, verliezen van de koploper is niet meer dan normaal.
Tegen de eagles MOETEN we gewoon. Ik verwacht een intensere derby dan de Twentse derby, en dat terwijl de haat tegen fct (puur de club Vret, niks mis met de fanatieke fct aanhang) bij veel Heraclieden dieper zit.

Bumme Wrote:Lijkt me heerlijk om voor een club als Heracles te zijn!
Niets moet en bij alles hoger dan 18e is het al feest.

Precies! Met degradatiestress is het soms afzien maar dit seizoen is het echt met volle teugen genieten!
Volgende week naar Den Haag. Uit volle borst achter Heracles en mochten we verliezen; helemaal niks aan de hand.
Tenslotte zijn we al blij dat we eredivisionist zijn!