FTM Forum

Full Version: PSV - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dick Advocaat keert zaterdag als trainer van AZ terug in Eindhoven. Best leuk dat hij daar een half jaartje aan de slag gaat vind ik.
volgens van gelder was de belgische bond twee weken geleden al benaderd door az. dat is toch best wel kwalijk vind ik.

advocaat is een goeie optie, omdat hij een meester is in het verdedigend neerzetten. dat is net wat az nu nodig heeft. tegen psvee zal hij het elftal nog niet naar zijn hand gezet hebben...
waf Wrote:volgens van gelder was de belgische bond twee weken geleden al benaderd door az. dat is toch best wel kwalijk vind ik.

advocaat is een goeie optie, omdat hij een meester is in het verdedigend neerzetten. dat is net wat az nu nodig heeft. tegen psvee zal hij het elftal nog niet naar zijn hand gezet hebben...

Advocaat: Ik kan natuurlijk niet gelijk het team dusdanog neerzetten dat we gelijk succes boeken.
Rutten: Ik ben het eens met Advocaat, maar we moeten AZ niet onderschatten.
Advocaat: Het zou mooi zijn als we een puntje kunnen meenemen uit Eindhoven, nog mooier zou drie punten zijn .
Rutten: AZ is altijd lastig, ik verwacht geen mooie wedstrijd want we moeten presteren.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:volgens van gelder was de belgische bond twee weken geleden al benaderd door az. dat is toch best wel kwalijk vind ik.

advocaat is een goeie optie, omdat hij een meester is in het verdedigend neerzetten. dat is net wat az nu nodig heeft. tegen psvee zal hij het elftal nog niet naar zijn hand gezet hebben...

Advocaat: Ik kan natuurlijk niet gelijk het team dusdanog neerzetten dat we gelijk succes boeken.
Rutten: Ik ben het eens met Advocaat, maar we moeten AZ niet onderschatten.
Advocaat: Het zou mooi zijn als we een puntje kunnen meenemen uit Eindhoven, nog mooier zou drie punten zijn .
Rutten: AZ is altijd lastig, ik verwacht geen mooie wedstrijd want we moeten presteren.

Ik ben het met je eens tot de laatste 3 woorden. Ik verwacht geen mooie wedstrijd omdat wedstrijden waarin maar 1 ploeg wil voetballen altijd lelijk zijn. AZ zal met 11 man voor de goal gaan liggen. Ik geef ze geen ongelijk overigens. Zolang het 0-0 staat zal PSV het erg zwaar hebben. Als er snel 1tje valt kan het zomaar 4-0 worden.
AZ gaat gewoon voetballen en als het loopt en het een beetje mee(tegen)zit dan krijgt PSV het gewoon heel erg lastig!
Ekslem Wrote:AZ gaat gewoon voetballen

No way. Als Dembele mee zou doen of ze een aanvallende trainer als Adriaanse hadden zou ik me dat misschien nog kunnen voorstellen, maar nu niet. Die gaan tegenhouden en gokken op de counter met de snelheid van Lens en El Hamdaoui die natuurlijk altijd zomaar kan scoren.

Ik hoop wel dat ze gaan voetballen, dan verwacht ik een makkelijkere avond dan tegen zo'n muur.
Ze hebben Vitesse en Heerenveen toch zien spelen in Eindhoven? Dat was toen ook maar 1-0 en had PSV het erg lastig vond ik. Denk ook dat AZ (zeker met Dickie als trainer) afwachtend zullen gaan spelen as weekend...
PSV
"Maar bijna telt niet in de voetballerij: het is geweest. Alle neuzen moeten richting PSV", vervolgde hij. "Daar hebben we niets te verliezen, dat zullen we ook laten zien. Het is belangrijk om bij AZ een vast systeem te hanteren waarin mooi en attractief voetbal voor punten moet zorgen. Dat kost tijd. Tijdens de winterstop wil ik dat erin slijpen."

"Spelers moeten weten wat er van ze verwacht wordt. Soms kan dat op een aardige manier, soms op een onaardige. Deze groep is goed genoeg om resultaten neer te zetten. Het kan niet zo zijn dat ze vorig seizoen kampioen werden en nu zo presteren. Dan zit er toch iets in die groep. Het is aan mij om erachter te komen wat dat is."

--
Waarom geloof ik er geen bal van dat AZ zich niet in gaat graven? Laten we hopen dat ze wel gaan voetballen, dan krijgen we een 1e klas spektakelstuk.