FTM Forum

Full Version: Ajax - NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Babos; Burgzorg, Pothuizen, Zomer, El Akchaoui; Radomski, Goossens, Davids; Fejzullahu, Ten Voorde, Saidi

(tenzij Vleminckx vanavond geheel wordt vrijgesproken)

3-0
Van Eijden tegenwoordig bankzitter wegens slechte prestaties?
ff tijdje aan de kant gezet idd. Vind ik helemaal niet verkeerd, ff vertrouwen tanken in jong NEC en dan over een wedstrijd of 5 gewoon weer in de basis in een goed draaiend team. Pothuizen heeft het ook gewoon afgedwongen, speelt wekelijks gewoon goed en brengt veel rust en organisatie. Iets wat we echt hard nodig hebben tot Sibum terug is (weer begonnen met groepstraining).

(en de derby is commingggggggggggggg :razz: )
de eerste wedstridj dit ik dit seizoen moet missen... Sad
gittermaster Wrote:de eerste wedstridj dit ik dit seizoen moet missen... Sad

je moeder weer jarig zeker?
Nee, zn maat gaat niet!
nee, de maat van mijn moeder is jarig...
Nee, verlaat sinterklaas vieren met werk en ik heb t nota beide bene(n) zelf georganiseerd. Wist ik toen veel dat Ajax uitgerekend deze week op vrijdag moest spelen...
gittermaster Wrote:nee, de maat van mijn moeder is jarig...
Nee, verlaat sinterklaas vieren met werk en ik heb t nota beide bene(n) zelf georganiseerd. Wist ik toen veel dat Ajax uitgerekend deze week op vrijdag moest spelen...

Jaaajaaaa.. en dat net nu er niks meer te glory-hunten valt in de Arena. :wink:
Suarez had in de KNVB-beker een gele kaart te pakken, of telt deze niet voor de eredivisie?
Dat vertellen we morgen na 18:00....
Quote:Vleminckx boekt geen succes bij tuchtcommissie

11/12/2009 10:02

Het betoog van Björn Vleminckx voor de tuchtcommissie van de KNVB heeft niet geholpen. De schorsing van NEC-spits is conform de eis van de aanklager.

Vleminckx kreeg zondag een rode kaart van scheidsrechter Kevin Blom. De Belgische spits maakte zich schuldig aan het natrappen van FC Twente-verdediger Douglas. De aanklager van de KNVB achtte een straf op zijn plaats van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk.

Vleminckx legde het schikkingsvoorstel ter zijde en deed donderdag zijn verhaal voor de tuchtcommissie. Die volgde in haar oordeel de aanklager en legde de Belgische aanvaller een schorsing op van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. NEC kan zodoende tegen Ajax en Vitesse geen beroep doen op Vleminckx.
gewoon een terechte schorsing. natrappen is natrappen, ook al is het een beetje natrappen.