FTM Forum

Full Version: Ajax - N.E.C.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1-0 Suarez (mijn captain en ook van vele anderen....)
Assits was dacht ik van Alderweireld of was het Vertonghen?
Mukkus Wrote:1-0 Suarez (mijn captain en ook van vele anderen....)
Assits was dacht ik van Alderweireld of was het Vertonghen?


Het was Jan! <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-op-10-voorsprong-tegen-NEC.htm">http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... en-NEC.htm</a><!-- m -->
2-0 Siem de Jong (Pantelic)
3-0 Donald (Suarez)
hoe durftie commentator bij rust te zeggen dat ajakkes 'verdiend' op voorsprong stond (even los van mijn definitie van verdiend, want zo bedoelde hij het niet). nec was helemaal niks minder en ajakkes was bar en bar slecht. de 2de helft heb ik niet meer gekeken, na die 1-0 weet je dat het gedaan is.
Mwoah....Ajax leek gevaarlijker, speelde meer op de helft van N.E.C. Maar overtuigend was het idd. niet.
Mukkus Wrote:Mwoah....Ajax leek gevaarlijker, speelde meer op de helft van N.E.C. Maar overtuigend was het idd. niet.

ik vond ajakkes helegaar niet gevaarlijk. de eerste serieuze kans was van sneuarez in de 9de minuut van de extra tijd. uit de corner die daaruit volgde kwam de goal. nec bleef ongelooflijk simpel overend en met de ruimte die ze kregen hadden ze meer moeten doen. jammer dat die reserve spits er geen klote van lijkt te kunnen en jammer dattie goossens (aardige speler) telkens van 300 meter op doel schoot.
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Mwoah....Ajax leek gevaarlijker, speelde meer op de helft van N.E.C. Maar overtuigend was het idd. niet.

ik vond ajakkes helegaar niet gevaarlijk.

Ik ook niet, daarom schreef ik 'leek'. De eindpass van ajax was slecht. Dat waren 'niet' of 'net niet' ballen. De aanvallen van N.E.C. waren vooral gebaseerd op hoop en geluk.
nou, dan waren ze dus niets minder. :razz:
Waarom wordt hier een topic voor aangemaakt terwijl er al een topic voor was?

Gewoon standaard 3-0 overwinning, niks bijzonders. Een standaard top 3 team dat thuis rustig begint en weinig heeft te duchten van een (potentiële) middenmoter. Leuk dat het pas in de 48e minuut 1-0 wordt, leuk dat we simpel overeind bleven de 1e 47 minuten maar Ajax speelde ook met 2 vingers in de neus en de andere 8 vingers gebruikten ze om hun oorsmeer weg te halen in de 1e helft. Eigenlijk was alleen Suarez echt bezig met de wedstrijd. Tot zijn goal werd ie HE-LE-MAAL gek van Burgzorg die hem meer dan eens, soms onreglementair, uit zijn spel haalde. Hij was echt 110% bezig met de wedstrijd, iets wat ik bij de andere 10 neuzen niet zag.

Ik vind dat Van Halst het goed verwoordde na het eindsignaal: Als PSV of Twente zo'n wedstrijd spelen is het professioneel/ervaren uitgespeeld en als Ajax zo speelt heb je een gevoel van "ze spelen een slechte wedstrijd, het viel tegen maar ze winnen". Gewoon een simpele en degelijke overwinning van Ajax, niks meer, niks minder. Als het tot de 70e minuut 0-0 was gebleven hadden ze even écht aangezet en was het alsnog 1-0 (en 2-0) geworden (of heel soms blijft het dan met kunst en vliegwerk 0-0, sparta thuis bijvoorbeeld).

Volgende week Vites, kijken of we dan met Ten Voorde een potje kunnen breken in een thuiswedstrijd. Lang geleden dat ik zo'n zin heb gehad in een (thuis)wedstrijd. Sinds Vloet staat er weer een team, een team dat er voor gaat en dat er voor elkaar staat. Thuisnederlaag tegen Vitesse zal nog steeds niet gepikt worden maar in ieder geval is het weer leuk om naar wedstrijden van je cluppie te kijken ook al spelen ze tegen NAC/Groninge/Ajax uit of tegen de koploper thuis.

WEER TREKKEN WIJ TEN STRIJDE VOOR ROOD-ZWART EN GROEN !!!
Ben er nu pas van bijgekomen maar ik wil toch echt even kwijt dat het niveau van het NL voetbal schrikbarend hard achteruit is gegaan. Toevallig betrof het afgelopen vrijdag Nec maar het gemiddelde niveau van wat dit jaar bij Ajax op bezoek is geweest, los van het feit dat het niveau van Ajax regelmatig ook bedroevend was, is echt zeer zeer laag. Het lijkt wel alsof het met het jaar minder wordt. Ben ik de enige die forse achteruitgang ziet of ben ik te pessimistisch?
Tja, ik weet t niet, afgezien vd CL doen we het europees volgens mij niet zo heel erg slecht to nu toe
Hoef Wrote:Ben er nu pas van bijgekomen maar ik wil toch echt even kwijt dat het niveau van het NL voetbal schrikbarend hard achteruit is gegaan. Toevallig betrof het afgelopen vrijdag Nec maar het gemiddelde niveau van wat dit jaar bij Ajax op bezoek is geweest, los van het feit dat het niveau van Ajax regelmatig ook bedroevend was, is echt zeer zeer laag. Het lijkt wel alsof het met het jaar minder wordt. Ben ik de enige die forse achteruitgang ziet of ben ik te pessimistisch?

het wordt almaar erger, dat is al enkele jaren aan de gang. makkelijk te verklaren door het gebrek aan inkomsten ivm grotere competites. goeie jeugdspelers worden hier weggekaapt voordat ze in het eerste staan, hetgeen voor het overige boven de grauwe middenmoot uitsteekt wordt snel weggekocht. de kloof tussen arm en rijk in europa is gewoon veel te groot.

nec was slecht vrijdag, maar het scheelt ook wel een slok op een borrel als je schone, sibum en vlemmings mist. de middelen ontbreken tegenwoordig om daar goeie vervangers voor te hebben.

maar ik vind het toch opvallend dat je in je post richt op nec. ajakkes was net zo slecht hoor....
Twente en PSV staan natuurlijk niet voor niks in de top-10 van beste 1e seizoenshelften ooit. En Heracles en VVV staan niet voor niks in het linkerrijtje. Des te beschamender zijn de 8 (!) nederlagen van AZ in deze competitie. Dit seizoen is veelal van een bedroevend niveau. Vind echter niet dat het al jaren gaande is. Vorig jaar vond ik de competitie heel veel sterker.
waf Wrote:maar ik vind het toch opvallend dat je in je post richt op nec. ajakkes was net zo slecht hoor....

Ik meld nota bene dat Ajax ook regelmatig bedroevend slecht is/was, moet ik het voortaan in hoofdletters voor je noteren? Bovendien was de wedstrijd tegen Nec een voorbeeld om te benadrukken dat het algehele niveau fors is gekelderd.
Hoef Wrote:
waf Wrote:maar ik vind het toch opvallend dat je in je post richt op nec. ajakkes was net zo slecht hoor....

Ik meld nota bene dat Ajax ook regelmatig bedroevend slecht is/was, moet ik het voortaan in hoofdletters voor je noteren? Bovendien was de wedstrijd tegen Nec een voorbeeld om te benadrukken dat het algehele niveau fors is gekelderd.

:lol: Ongelooflijk die waf, met z'n anti-Ajax bril. LEZEN Waffie, Hoef richt zich echt duidelijk tot de gemiddelde Nederlandse voetbalclub en zeker niet - alleen - tot NEC!
Hoef Wrote:
waf Wrote:maar ik vind het toch opvallend dat je in je post richt op nec. ajakkes was net zo slecht hoor....

Ik meld nota bene dat Ajax ook regelmatig bedroevend slecht is/was, moet ik het voortaan in hoofdletters voor je noteren? Bovendien was de wedstrijd tegen Nec een voorbeeld om te benadrukken dat het algehele niveau fors is gekelderd.

je kunt het wel in hoofdletters schrijven, maar dat maakt het niet anders dat je je in je post richt op nec (en ook op het voetbal in het algemeen). maar je zegt dat ajakkes regelmatig bedroevend speelt, terwijl je constateert dat nec wel erg slecht was. a contrario kun je daar uit afleiden dat je vindt dat ajakkes deze wedstrijd niet bedroevend speelde. je kan lang en breed lullen, maar zo staat het er echt. :roll:
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:maar ik vind het toch opvallend dat je in je post richt op nec. ajakkes was net zo slecht hoor....

Ik meld nota bene dat Ajax ook regelmatig bedroevend slecht is/was, moet ik het voortaan in hoofdletters voor je noteren? Bovendien was de wedstrijd tegen Nec een voorbeeld om te benadrukken dat het algehele niveau fors is gekelderd.

:lol: Ongelooflijk die waf, met z'n anti-Ajax bril. LEZEN Waffie, Hoef richt zich echt duidelijk tot de gemiddelde Nederlandse voetbalclub en zeker niet - alleen - tot NEC!

ach gut, moet je nu je ajakkesvriendje helpen? lees het anders is zelf eens voordat je hem (wss blindelings) gelijk geeft. 8-[
O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.
Hoef Wrote:O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.

het zou al een stuk helpen als je begint dat voor de goeie verstaanders te doen.

als je iets anders uit wil drukken dien je heel je tekst te wijzigen, vrees ik.
Hoef Wrote:O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.

Goed gezegd, vriend Hoef! Dat zal 'm leren! =D> :razz:
waf Wrote:
Hoef Wrote:O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.

het zou al een stuk helpen als je begint dat voor de goeie verstaanders te doen.

als je iets anders uit wil drukken dien je heel je tekst te wijzigen, vrees ik.

Ik stel voor dat waf zich wat uitdrukken betreft in het vervolg beperkt tot peuken.
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.

het zou al een stuk helpen als je begint dat voor de goeie verstaanders te doen.

als je iets anders uit wil drukken dien je heel je tekst te wijzigen, vrees ik.

Ik stel voor dat waf zich wat uitdrukken betreft in het vervolg beperkt tot peuken.

ik hoef hier helemaal niets uit te drukken, onzettende tinus taalergernis.
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:O pardon, ik zal me voortaan ook voor mindere verstaanders beter uitdrukken.

het zou al een stuk helpen als je begint dat voor de goeie verstaanders te doen.

als je iets anders uit wil drukken dien je heel je tekst te wijzigen, vrees ik.

Ik stel voor dat waf zich wat uitdrukken betreft in het vervolg beperkt tot peuken.

ik hoef hier helemaal niets uit te drukken, onzettende tinus taalergernis.

Hou je waffel dan.