FTM Forum

Full Version: Kuiper
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Van harte gefeliciteerd met je 42e verjaardag, René!

Maak er een mooie dag van!

Ik hoop dat je nu weer iets verstandiger bent geworden en gewoon mee speelt met FTM 2010! :8:
René, van harte gefeliciteerd jonge! Nog ouder, dus nog wijzer, dus nóg betere prestaties bij FTM en bij weet ik veel wat voor andere spellen :8: Dat je jonge geest nog maar lang in ons midden mag zijn!
:-({|= René'tje!!! Maak er vanavond een feestje van! Op jouw verjaardag heb je al een mooi cadeau gekregen, HEEL VEEL SNEEEEEEEUW!! :-({|=
Dank je jongens. Die sneeuw doet mij inderdaad weer denken aan vroeger. In mijn beleving had ik eerder vaak sneeuw op mijn verjaardag.

En FTM 2010 weet ik nog niet zeker. Kost me veel tijd en de kostbare tijd gaat nu weer veel in pokeren zitten.
Ik heb mij hier Hoogeveen als 1e geplaatst (van de 70) voor de finales van het Pokerkampioenschap van Nederland. Op 16 januari moet ik spelen in Rotterdam.
Dat is toch maar 1 of 2 keer?
Feli Rene!

Ontzettend spelletjesdier dat je er bent. GL met Poker en FTM 2010!
Alsnog van harte Kuiper!
Ad Wim Wrote:Dat is toch maar 1 of 2 keer?

Dat klopt. Zaterdag 16 januari moet ik heen en als ik verder kom dan is woensdag 20 januari de grote finale.

Maar ik ben vrijwel dagelijks bezig met het pokeren en daarom ben ik ook weinig op het forum en heb weinig tijd voor ander spellen.
Maar ik ga er nog even over FTM 2010 nadenken.
Na dagenlang proberen kan ik eindelijk deze post lezen Hakkuh
:lol: