FTM Forum

Full Version: der micha ist wieder da!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hij is terug! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

Gaat hij de 100 halen?
pfffft... Ik ben bang dat het een tegenvaller gaat worden. Hij zal vast wel meedraaien in de top5-8 maar zeker geen kans op podium.
Alleen jammer dat hij weer net bij een team van Mercedes gaat rijden... ](*,)
Hihi, waarom zou hij geen kans maken op het podium? Hij rijdt toch in de auto die vorig jaar een aantal races heeft gewonnen? En er verandert zoveel bij veel teams dat er geen peil meer op te trekken valt hoe sterk iedereen is. Ik heb de nieuwe regels nog niet helemaal in mijn hoofd, maar mag je volgend jaar niet meer tanken tijdens de race? En er komt ook een nieuwe puntentelling, toch?
Marshall Wrote:pfffft... Ik ben bang dat het een tegenvaller gaat worden. Hij zal vast wel meedraaien in de top5-8 maar zeker geen kans op podium.
Alleen jammer dat hij weer net bij een team van Mercedes gaat rijden... ](*,)


Volgens mij hoop jij dat het een tegenvaller wordt.....

Ik denk dat als Brawn( weer) een goede auto hebt, hij gewoon kampioen gaat worden.
Die 2 kennen elkaar door en door, der micha wil gewoon de 100 halen ( al zal hij nog een paar jaar moeten rijden) en als hij daar mee klaar is, gaan ze samen dat team runnen.

Het is niet gek dat hij terug is bij Mercedes. De cirkel is daarmee rond.
Het wordt wel een leuk seizoen, denk ik.
Alonso met ferrari, Hamilton met mcL.( Button is een ééndagsvlieg), Vettel in de red bull.

Ik heb sinds het afscheid van Schumacher niet echt serieus meer gekeken naar F1, maar ik kan nu niet wachten dat het Maart is.
Ik ben het met je eens: we hebben een superleuk en competitief veld.

@GZ: MS is vooral kampioen geworden in oppermachtige auto's. Zijn jaren bij Benneton: top! Toen moest ie racen voor zijn punten en liet ie zien wat ie kon (afgezien van de schandalige aanslag op Hill). De eerste jaren bij Ferrari had ie het aan de stok met Hakkinen maar toen McLaren stil bleef staan en Ferrari bleef ontwikkelen was het uiteindelijk de auto die hem de doorslag gaf.
Aangezien Brawn al halverwege het seizoen de enorme ontwikkelingsvoorsprong begon te verliezen (men leek wel stil te staan met de ontwikkeling daar) is die auto absoluut niet meer zo top nu als dat ie vorig jaar was! De Red Bull was aan het eind van het seizoen zelfs beter dan de Brawn en de McLaren bijna gelijk (en dat zelfs ondanks een rijder als kovalainen!!).
Dus ja, ik vind het jammer dat deze man nu in een Mercedes stapt, nee, ik denk serieus niet dat hij een kans op de titel maakt.

Maar al met al een zeer dubbel jaar: een man wie ik absoluut niet mag als coureur stapt in een Mercedes (okay, Mercedes-Bteam maar dan nog...) en een man die ik qua rijden wel mag stapt in een Ferrari... Fuck it!

@Adder: Om de cirkel helemaal rond te krijgen had Peter Sauber nu voor Mercedes moeten werken he?! Wink
Een paar jaar rijden gaat 'ie echt niet meer doen, mede-eigenaar worden zou inderdaad wel eens kunnen....

Ik denk overigens helemaal niet dat Button een eendagsvlieg is, daarvoor heeft hij in het verleden al meer dan genoeg laten zien...

Ik verwacht een leuke strijd bovenin tussen Hamilton [-o< , Button, Vettel, Webber, Schumacher en Alonso. Zo halverwege het jaar blijkt een stabiele factor bij McLaren de doorslag te geven en de beide McLaren coureurs lopen gestaag weg bij de achtervolgers die steeds stuivertje wisselen qua winst, 3e plaats etc...
Uiteindelijk wordt Hamilton WK met Button verdienstelijk 2e en Vettel die als enige bij kan blijven 3e...