FTM Forum

Full Version: Regels FTM 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heren en dame,

Om het overzicht een beetje te bewaren maar even een nieuw topic. Zoals gezegd zou ik komen met duidelijke lijnen dit jaar wat betreft sluitingstijden etc. Vorig jaar was dit vaak het grootste discussiepunt en zorgde dit voor veel irritatie zowel bij de organisatie als bij de deelnemers.

Daarom heb ik nu een excel file gemaakt met daarin nu al opgenomen alle sluitingstijden voor de rest van het seizoen. Wat mij betreft valt hier niet over te discussieren (even uitgezonderd dat ik een fout gemaakt mocht hebben natuurlijk).

Voor het samenstellen van dit schema heb ik de volgende logica gebruikt:
- Alle weken die geen TMS (1000) of GS week zijn is de sluitingstijd maandag 22 uur.
- Voor de TMS'en gelden de volgende regels:
- De sluitingstijd is altijd Maandag 10 uur
- 2 uitzonderingen hierop zijn 2 amerikaanse toernooien die op woensdag en donderdag starten, daarbij ligt de sluitingstijd op de avond voor de start om 22 uur
- Nog 1 uitzondering is het toernooi in shanghai. Als we daar de deadline op maandag 10 uur leggen zijn de wedstrijden volop bezig en dat wil ik een beetje voorkomen, vandaar zondag 22 uur.
- Voor de GS's geldt standaard een uur voor het begin van de 1e wedstrijd.

Dit betekent vast dat er TMS toernooien zijn waar al wedstrijden gespeeld zijn als de deadline is. Dit klopt, in dit geval vind ik duidelijkheid belangrijker dan een spel hebben dat begint voor er wedstrijden gespeeld zijn. Er zijn een aantal TMS'en die op zondag al beginnen en dan zou je de deadline op zaterdagavond laat of zondagochtend vroeg moeten leggen. Dit vind ik geen optie en vandaar dat ik gekozen heb voor gewoon maandag 10 uur.

Wat betreft het budget was afgesproken dat we het budget zouden gebruiken dat we aan het eind van het vorige seizoen gebruikten dus zonder ophoging.

Wat betreft de begindatum wil ik toch liever de eerste week als testweek houden. Ik weet dat de meeste van jullie het liefst nu al willen beginnen maar ik heb geen tijd gehad om echt te testen (alhoewel er niet heel veel fout kan gaan). Bovendien is dit weekend nog het oud en nieuw weekend dus veel mensen nog weg op vakantie of brak (vooral dat laatste ben ik bang).
Prima!

En nog een weekje vrij :-({|=
Prima, jammer van de eerste week maar begrijpelijk.

=D>
Top Mac! =D>
Helemaal top.. Kan ik ook al de centjes storten?
Ik weet niet of Omyaca dat dit jaar wederom op zich wil nemen, dat zou wel het mooiste zijn Smile
Allemaal zeer duidelijk Mac - echt klasse! Toch wel erg jammer dat we maandag niet beginnen. Ik zit al weken de weken te tellen voordat we beginnen en dan vind ik het klote dat we een week later starten. Maar ja het is niet anders :Big Grin
Stille Wrote:Allemaal zeer duidelijk Mac - echt klasse! Toch wel erg jammer dat we maandag niet beginnen. Ik zit al weken de weken te tellen voordat we beginnen en dan vind ik het klote dat we een week later starten. Maar ja het is niet anders :Big Grin

moet rapid niet spelen? :8:
Ik heb voor de volledigheid het document van Mac aangepast, en de budgetten vermeld. Mac, ik zie nu dat jij ook Dusseldorf hebt opgenomen in jouw schema, maar die doet normaal nooit mee bij TM/FTM. Was dit bewust of moet deze eruit? Als we dit jaar Dusseldorf wel spelen moet dat budget nog aangepast worden.

Zou het bestandje uit de OP vervangen kunnen worden door dit bestand?
dusseldorf doet niet mee, omdat er veel mutaties bij de spelers zijn voor iedere wedstrijd.
Precies, wmb kan hij er ook gewoon uit.
buurs Wrote:
Stille Wrote:Allemaal zeer duidelijk Mac - echt klasse! Toch wel erg jammer dat we maandag niet beginnen. Ik zit al weken de weken te tellen voordat we beginnen en dan vind ik het klote dat we een week later starten. Maar ja het is niet anders :Big Grin

moet rapid niet spelen? :8:

Hoezo?
je moet toch nog een week vermaken... :wink:
Lol