FTM Forum

Full Version: Ja......
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
...jullie ook de beste wensen. En Peter, woonde je ver van de winnende postcode? :8:
Iedereen een mooi 2010 gewenst!

2010 wordt hier mijn "lurk" jaar. Alleen wanneer ik het echt niet kan laten ( of zodra de titelkansen in Amsterdam weer toenemen :wink: ) zal ik nog reageren.

Uiteraard blijf ik wel aan jullie denken!
Bumme :cry:
uit t oog, maar niet..... :razz:
Bumme Wrote:2010 wordt hier mijn "lurk" jaar. Alleen wanneer ik het echt niet kan laten zal ik nog reageren.

Uiteraard blijf ik wel aan jullie denken!

Ik heb het vermoeden dat dat voor veel oldskool-forummers geldt, waaronder mijzelf. Treesong al tijden niet gezien (maar dat schijnt ook een andere reden te hebben), EJR was al weggedreven, veel mensen posten alleen maar op specifieke fora (Poker, Hattrick, Footstar) of alleen maar als het inderdaad echt onhoudbaar wordt. Wordt dit het laatste officiële jaar van dit forum? Nieuwe aanwas heb ik ook al een hele tijd niet meer kunnen betrappen op een (niet-)nuttige post. Snif, we worden oud, zeker? :cry:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:2010 wordt hier mijn "lurk" jaar. Alleen wanneer ik het echt niet kan laten zal ik nog reageren.

Uiteraard blijf ik wel aan jullie denken!

Ik heb het vermoeden dat dat voor veel oldskool-forummers geldt, waaronder mijzelf. Treesong al tijden niet gezien (maar dat schijnt ook een andere reden te hebben), EJR was al weggedreven, veel mensen posten alleen maar op specifieke fora (Poker, Hattrick, Footstar) of alleen maar als het inderdaad echt onhoudbaar wordt. Wordt dit het laatste officiële jaar van dit forum? Nieuwe aanwas heb ik ook al een hele tijd niet meer kunnen betrappen op een (niet-)nuttige post. Snif, we worden oud, zeker? :cry:


Zit tree nog vast?
en Bor komt ook alleen maar uit het Enge Bos voor het quiz-antwoord.....

Toch de beste wensen voor 2010!
Ik moet zeggen dat ik al een aantal jaar nauwelijks meer post. Deed TTT mee, maar ook dat is de laatste weken verwaterd... Ouwe blauwe forum was ik nog wel redelijk actief (voor mijn doen dan he :wink: ) maar ik vind het welles-nietes geneuzel met ellenlange discussies over hoe iets geïnterpreteerd moet worden en bedoeld wordt vooral erg vermoeiend...
Gerben Zonderland Wrote:...jullie ook de beste wensen. En Peter, woonde je ver van de winnende postcode? :8:

Een kilometertje of 10. :razz:

Klant woont wel op die Heuvelakker. Totaal 15 miljoen voor de 16 loten in die straat, dacht dus aardig binnen te zijn. De kanjerpunten blijken echter mee te wegen en hij had 'maar' een los lot, dus één punt terwijl er in totaal 184 (geloof ik) zijn over de 16 loten. Netto houdt hij maar iets meer dan € 55.000 over (vanavond de precieze bekendmaking).

Dus denk niet dat je een prijs van ook maar een beetje in de buurt van 30 miljoen kunt winnen met een los lot zoals de enveloppe die iedereen in de bus krijgt doet vermoeden. :dodgy: