FTM Forum

Full Version: Auckland/Sydney
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Auckland (lijkt wel een gravel toernooi)
Robredo Bye
Greul-Q
Isner-Garcia Lopez
Zeballos-Monaco

Ferrero Bye
Q-Q
King Turner-Statham
Q-Montanes

Kohlschreiber-Nalbandian
Bellucci-Chiudinelli
Gicquel-O Rochus
Almagro Bye

Melzer-Fognini
F Mayer-Grosjean
Chardy-Clement
Ferrer Bye

Sydney:
Monfils Bye
Starace-Q
Lopez-Gasquet
Q-Becker

Wawrinka Bye
Benneteau-Sela
Llodra-Cuevas
Q-Andreev

Troicki-Serra
Lindahl-Baghdatis
Q-Seppi
Hewitt Bye

Querrey-Korolev
Ball-Fish
Luczak-Acasuso
Berdych Bye
Hey daar is Nalbi al weer. =D>
Het is wachten op de eerste potjes van Kunitsyn \Big Grin/
De database voor de toernooien van de komende week staat open, de quali's in Sydney zijn ingevuld en ook Lorenzi (speelt laatste ronde kwalificatie in Auckland) is kiesbaar. Succes allemaal!
Monfils heeft zich teruggetrokken en is vervangen door Gimeno.
En ook Nalbandian heeft zich teruggetrokken. Hij wordt vervangen door Cervantes
Komt CC goed weg met zijn poll voorspelling :wink:
mindlight Wrote:En ook Nalbandian heeft zich teruggetrokken. Hij wordt vervangen door Cervantes

Sad :cry:
Cuando David Nalbandian tenía la mente puesta en su vuelta al circuito en el Abierto de Auckland ante alemán Philipp Kohlschreiber, una lesión abdominal sufrida en el último entrenamiento lo obligó a bajarse del Torneo neozelandés que dio comienzo hoy y que hace de antesala al Abierto de Australia.

Su debut estaba programado para el día martes pero el tenista cordobés deberá esperar para regresar al circuito, alargando aún más la espectativa que provocaba su vuelta tras ocho meses de ausencia. Días atrás, David había expresado que era lógico que aparecieran molestias debido a la falta de competencia.

Ahora, la meta de David se centrará en poder estar en condiciones para participar en el Abierto de Australia, pero habrá que analizar como evoluciona su lesión. La organización del Heineken Open de Auckland ya informó que su lugar en el draw principal será ocupado por el español Inigo Cervantes.

-> verrekte buikspier
Net terug van een avondje Zesdaagse in Ahoy. Geweldig om een keer te zien! Vamos Montanes, maar 5x gekozen !
Stille Wrote:Net terug van een avondje Zesdaagse in Ahoy. Geweldig om een keer te zien! Vamos Montanes, maar 5x gekozen !

Erg leuk, ja. Zat je gewoon op de tribune, of had je een plekje op het middenterrein?

Trouwens, deze avond geen valpartijen?

Hup, Almagro. =D>
Ik twijfelde tussen mijn huidige team (ontzettend kakteam, buursteam zou Ad zeggen);

P. Lorenzi Auckland 0 in 577
J. Isner Auckland 0 in 1067
J. Ferrero Auckland 0 in 1555
T. Bellucci Auckland 20 in 1021
J. Melzer Auckland 20 in 1260
P. Starace Sydney 20 in 682
R. Gasquet Sydney 20 in 850
S. Wawrinka Sydney 20 in 1635
P. Cuevas Sydney 20 in 899
L. Mayer Sydney 32 in 607
M. Baghdatis Sydney 20 in 945
A. Seppi Sydney 20 in 900

En een team met spelers die ik eigenlijk de grootste kansen toedicht voor de SF's (+ L.Mayer)
Robredo
Ferrero
Kohlschreiber
Melzer
Gasquet
Wawrinka (L.Mayer)
Baghdatis
Berdych

Feitelijk dus een keuze tussen Robredo, Berdych en Kohlschreiber, en:
A. Seppi Sydney 20 in 900
J. Isner Auckland 0 in 1067
P. Cuevas Sydney 20 in 899
P. Lorenzi Auckland 0 in 577
P. Starace Sydney 20 in 682
T. Bellucci Auckland 20 in 1021

Maar ik was toch een beetje huiverig voor het falen van de drie genoemden, dus maar voor de mannen gegaan met een rondje op zak.
Ik dacht ik doe een leuk gokje met Querrey, maar dat wordt al meteen keihard afgestraft. Stond verdomme 3-1 voor in de 3e set, met zijn service...

Troicki kan nog wel een leuke keuze worden. Had niet verwacht dat die maar 3x gekozen zou zijn voor dat geld.
Ad Wim Wrote:Ik dacht ik doe een leuk gokje met Querrey, maar dat wordt al meteen keihard afgestraft. Stond verdomme 3-1 voor in de 3e set, met zijn service...

Troicki kan nog wel een leuke keuze worden. Had niet verwacht dat die maar 3x gekozen zou zijn voor dat geld.

Wel een dure grap, ik heb hem nog overwogen maar vond zijn loting te lastig. Vorig jaar finale.
Daarom. En ik had er twee kleintjes voor in de plaats kunnen nemen, vermoedelijk dan Chela en nog een, en dat was ook niet veel geweest.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik dacht ik doe een leuk gokje met Querrey, maar dat wordt al meteen keihard afgestraft. Stond verdomme 3-1 voor in de 3e set, met zijn service...

Troicki kan nog wel een leuke keuze worden. Had niet verwacht dat die maar 3x gekozen zou zijn voor dat geld.

Wel een dure grap, ik heb hem nog overwogen maar vond zijn loting te lastig. Vorig jaar finale.
Finale in andere toernooi toch?
Nou, je hebt gelijk. Daarom heb ik hem denk toch maar niet genomen :wink: .
Chardy begint het jaar ook lekker... :roll:
_Tampie Wrote:Ik twijfelde tussen mijn huidige team (ontzettend kakteam, buursteam zou Ad zeggen);

P. Lorenzi Auckland 0 in 577
J. Isner Auckland 0 in 1067
J. Ferrero Auckland 0 in 1555
T. Bellucci Auckland 20 in 1021
J. Melzer Auckland 20 in 1260
P. Starace Sydney 20 in 682
R. Gasquet Sydney 20 in 850
S. Wawrinka Sydney 20 in 1635
P. Cuevas Sydney 20 in 899
L. Mayer Sydney 32 in 607
M. Baghdatis Sydney 20 in 945
A. Seppi Sydney 20 in 900

En een team met spelers die ik eigenlijk de grootste kansen toedicht voor de SF's (+ L.Mayer)
Robredo
Ferrero
Kohlschreiber
Melzer
Gasquet
Wawrinka (L.Mayer)
Baghdatis
Berdych

Feitelijk dus een keuze tussen Robredo, Berdych en Kohlschreiber, en:
A. Seppi Sydney 20 in 900
J. Isner Auckland 0 in 1067
P. Cuevas Sydney 20 in 899
P. Lorenzi Auckland 0 in 577
P. Starace Sydney 20 in 682
T. Bellucci Auckland 20 in 1021

Maar ik was toch een beetje huiverig voor het falen van de drie genoemden, dus maar voor de mannen gegaan met een rondje op zak.
Hier mis ik nog wel Ferrer bij de mogelijke toernooiwinnaars. Oud-winnaar hier, vorig jaar halve finale. 3-0 H2H tegen Melzer, dus ik vertrouw er wel op.

Robredo vond ik ook wel duur, maar als hij maar een beetje het niveau haalt van vorige week, haalt ie hier iig de finale.
Robredo is een ontzettende kneus, maar wat hij bij de Hopman Cup heeft laten zien was (op papier) best indrukwekkend. Hopen op toernooiwinst van 'm. Ik heb er al 3 man uitliggen, maar daar vraag je ook om met kleintjes als Chela, Ball en F. Mayer.
Ad Wim Wrote:Hier mis ik nog wel Ferrer bij de mogelijke toernooiwinnaars. Oud-winnaar hier, vorig jaar halve finale. 3-0 H2H tegen Melzer, dus ik vertrouw er wel op.

Robredo vond ik ook wel duur, maar als hij maar een beetje het niveau haalt van vorige week, haalt ie hier iig de finale.

Ik zie het even helemaal niet zitten in Ferrer. Hij was voor mij een absolute non-pick.
Daar verschillen we dan over van mening. Ik denk dat bij hem, net als bij Nadal, de DC een keerpunt is geweest en dat ie dit jaar een stuk beter jaar gaat hebben dan vorig jaar en weer tegen de top 10 aan gaat schurken. Hij won ook van Davydenko in Abu Dhabi. Dat was weliswaar een demonstratie, maar weinigen kunnen de afgelopen maanden zeggen van Davy gewonnen te hebben.
Ferrero gaat op 1-3 tegen Lammer zwaar door z'n enkel, wordt nu behandeld maar ziet er slecht uit.
Daarvoor zag het er ook al niet al te best uit, wordt niet veel meer met die jongen denk ik.
En hij geeft op. Op zich klote natuurlijk, maar wel gunstig voor Robredo.
En het gaat alweer ouderwets kut in 2010.

Kohli kan opeens weer normaal tennissen en wint de 1e set van Belluci en Montanes van 2-5 naar 8-6 in de TB tegen een knuppel.
Berdych dramatisch zeg ](*,)
Hewitt wel erg overtuigend :x :o
Gasquet, Baghdatis, Starace en Mayer is prima

JCF is balen zeker nadat Robredo moeizaam wint...
Isner en Kohl is prima...
terugtrekking van wawje, haha
Prima uitslagen eigenlijk. Goed om te zien dat Fish weer helemaal terug is (al heb ik hem niet), Gasquet prima natuurlijk. Cuevas stelt wel teleur, maar Mayer had ik natuurlijk ook.
Haggie Wrote:terugtrekking van wawje, haha

Tsja, dat is net zo'n terugtrekking als Monfils, puur voor de zekerheid natuurlijk. Die gaan echt de AO niet riskeren, zeker Waw niet aangezien alleen de twee beste 250 toernooien meetellen.
Pages: 1 2 3 4 5