FTM Forum

Full Version: Betaling FTM 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste allemaal,

Zoals bekend moet er nog betaald worden voor FTM 2010. Aangezien er geen vrijwilliger was om dit te organiseren, ga ik dat doen. Ik stuur alle deelnemers die ook op het forum geregistreerd zijn straks een pm met daarin de instructies t.a.v. de betalingen. De inleg zal zoals gebruikelijk 10 Euro zijn.

Met dank aan Vos hier de prijzenverdeling. Deze kan op 30 deelnemers blijven staan aangezien Mac naar ik aanneem niet betaalt Smile

Quote:Bij 31 betalende deelnemers €310,- in de pot!
Prijzenverdeling nog niet bekend.
Vorig jaar was dit bij 30 deelnemers volgens mij:

Nr 1 €130,-
Nr 2 € 85,-
Nr 3 € 40,-
en voor de winnaar van het medailleklassement € 45,-

Belangrijk: Een aantal deelnemers is niet op het forum geregistreerd voor zover ik weet, bijvoorbeeld ThePlayer, RonnieV, The Great Falcon, RenRew, Woerdie. Als dit kennissen/bekenden zijn, kunnen jullie die dan mijn PM doorgeven zodat deze deelnemers ook de inleg kunnen overmaken?

Tenslotte, vermeld even je forumnaam bij het overmaken, aangezien ik niet iedereen bij de echte naam ken Smile
Omyaca, zou jij Woerdie kunnen bereiken? ThePlayer moet goedkomen met de jongens uit Baak. RonnieV is inmiddels ook bekend, dus dan blijven The Great Falcon en RenRew nog over als "onbekenden".
je kan toch een mail via ftm versturen?
Daar zit wat in, daar kijk ik morgen even naar Smile
Ik heb het net overgemaakt.
ik ook..
The Player is geïnformeerd...
Mijn aandeel in de prijzenpot is zojuist overgemaakt!
Zal het een dezer dagen even overmaken.