FTM Forum

Full Version: LTM Spelers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Monaco gaat lekkkkker!! :-({|=
Monaco heeft enorm veel mazzel dat Llodra bij 2-0 in sets en 5-5 30-0 in de derde ineens begon te choken, en daarna last van blaren kreeg.
Geeft toch niet? Mazzel hoort erbij. Was in ieder geval erg lekker voor unibet Smile
Precies, baghdatis had ook ontzettend veel geluk, die heb ik ook :wink:
Die titel kan beter Hag, verras me!

Hieronder een overzicht van de gekozen spelers, net als vorig jaar:

Categorie 1-5

Meest gekozen: Nadal (8x)
Opvallend genoeg is hij minder gekozen dan vorig jaar, ondanks dat er gewisseld kan worden en dat de gravelperiode in de eerste helft zit. Hij is natuurlijk nog niet helemaal op zijn niveau van vorig jaar, maar dat is Federer volgens mij ook niet en Nadal is een stuk jonger, dus die zie ik daar eerder komen dan Roger.

Opmerkelijke keuze: Del Potro
Mist is de enige die in hem gelooft. Leuke keuze, wellicht wordt het ML's Djokovic van vorig jaar...


Categorie 6-10

Meest gekozen: Davydenko (15x)
Tja, helaas net als bij Murray vorig jaar, was dit wel ongeveer een must-pick. Ondanks dat zijn toernooiwinst in Doha nog niet bekend was rond de deadline, maar eind vorig jaar was hij natuurlijk al de man. Het is helaas niet anders, als je hem bij de top 5-categorie had genomen, had waarschijnlijk niemand hem genomen, maar had je misschien wel een leukere 6-10 gehad. Ach ja, wellicht raakt ie weer eens geblesseerd.

Opmerkelijke keuze: Soderling
Ondanks een uitzonderlijk goed jaar vorig jaar, boven zijn stand in mijn ogen, en zijn chronische polsblessure gaan toch 3 managers voor de Zweed. Helaas voor hen begint ie dramatisch aan het seizoen.
Verder leuk dat Boca en Geit op weer een opleving Tsonga hebben gegokt.


Categorie 11-25

Meest gekozen: Cilic (17x)
Niet gek gezien zijn kwaliteiten en prestaties vorig jaar. In mijn ogen ongeveer de enige die dit jaar ver de top 10 in kan komen. En dan doel ik op plek 7 of 8. Monfils is daarvoor ook wel een kandidaat en is dan ook erg vaak gekozen (12x), maar die zie ik eerder op plek 10 eindigen, mede ook dankzijn zijn constante blessures.

Opmerkelijke keuzes: Berdych, Simon en Querrey
Alle drie 1x gekozen en alle drie al heel vroeg verloren op de AO. Haggie gelooft in een wederopstanding van Berdych, ook al lijkt hij gedoemd tot de groep 15-20; Jappie gaat voor Simon ondanks dat ie met chronische knieproblemen kampt en Eli gelooft in een nog beter jaar van Querrey. Geen gekke keuzes, want in die groep kan veel gebeuren, net als vorig jaar, maar Cilic en Monfils lijken hier de meest degelijke keuzes.


Categorie 26-50:

Meest gekozen: Bellucci (8x), Blake (7x), Troicki (6x), Kohlschreiber (5x), Monaco (5x)
In deze groep was duidelijk de meeste variëteit van de hogere groepen.
Zelf vind ik Bellucci een hele opmerkelijke keuze aangezien ik het persoonlijk niet echt in hem zie en hij in mijn ogen een steady nummer 40 is of zo. Blake vind ik een erg leuke keuze, want als het klikt bij hem kan hij er misschien nog een leuk jaar, waarsch een van zijn laatsten, van maken.
Troicki, Monaco en Kohl zijn degelijke keuzes voor getalenteerde, maar wisselvallige jongens die waarschijnlijk wel in de groep 20-30 gaan eindigen en bij een heel goed jaar zelfs nog hoger.

Opmerkelijke keuze: Chardy
Had eind vorig jaar een dramatische reeks en zet die nu voort. Toch zien CC en Cornholio het in hem zitten.


Categorie 51-100:

Meest gekozen: Gasquet (19x)
De meest gekozen speler dit jaar, slechts twee man hebben hem niet. Logische keuze uiteraard, gezien zijn talent. En hij stond net buiten de top 50, dus grote kans dat hij zal stijgen. Ik zie hem nog steeds niet echt verder komen dan top 25, maar dat is natuurlijk al heel goed voor deze categorie en hij maakte het in de eerste weken meteen waar.
Nalbandian 15x gekozen, dus ook door het merendeel. Ook een logische keuze, al pakt die nog niet heel goed uit.

Opmerkelijke keuze: De Bakker
Hartstikke leuke keuze natuurlijk van Kraai en Kuiper, en ik hoop van harte dat hij het waar gaat maken!


Categorie 101-150:

Meest gekozen: Kubot, Riba, Dolgopolov, Kunitsyn, Schwank (3x)
In de lagere groepen zoals altijd veel verschillende spelers en nu komen we een beetje in ijn favoriete groepen. Ik had zelf graag voor een gast als Dolgopolov of Marchenko gegaan, maar ben toch voor de degelijke keuze Levine gegaan.
Sommigen gaan voor jongens die in de voorgaande jaren in de top 100 stonden en er nu net biuiten staan (Levine, Kunitsyn, Schwank), anderen gaan voor jonge talenten (Riba, Dolgopolov).

Opmerkelijke keuze: Kiefer
Onze blessuregevoelige Duitser is inmiddels ver terug gezakt en ik heb eigenlijk al tijden niks meer van hem vernomen. Volgens mij wil ie binnenkort weer een comeback maken, maar het is maar de vraag hoe lang dat goed gaat. Hij heeft natuurlijk wel de kwaliteit als hij langdurig fit blijft en Cruijff gelooft daarin.



Categorie 150-oneindig:

Meest gekozen: Haase (11x)
Ook een logische pick, al valt het nog een beetje te bezien hoe zijn knie het houdt. Het heeft nog steeds altijd last vabn vocht erin na inspanning, maar het gaat nog goed. En hij is natuurlijk gewoon zeker top 100-waardig als hij een vol jaar kan spelen. En het is een Nederlander, dus leuke pick. Ik vond het zelf wat link met al Nalbandian in m'n team en ben voor het eeuwige talent Young gegaan.

Opmerkelijke keuze: Gaudio
Riskante keuze gezien zijn blessuregevoeligheid en zwakke mentale gestel, maar hij wil er iig nog één mooi jaar aan vast plakken en heeft als doel direct entry tot RG te krijgen. Dan zal ie dus flink moeten presteren de komende maanden. Eind vorig jaar lukte dat aardig, maar zijn eerste wedstrijd van dit jaar was desastreus.


Mooie keuzes allemaal en iedereen een uniek team. Succes aan iedereen, op weer een mooi jaar!
Leuk stukje.

Ik begrijp alleen de regel "Ad ziet het als enige zitten in Sela" niet.
Haha, dat was een copy-paste probleempje.
Mooi stukje Ad. Korolev en Giraldo gaan het voor mij doen, maar tegelijkertijd gaat Soderling het voor mij verprutsen.
Korolev ook een leuke keuze. Het eeuwige talent, the next Federer, wellicht komt het er dit jaar uit.
Leuk stukje Ad. Titel kan idd beter Haggie! Wink
Bedankt Ad, Baghdatis (niet verwacht) en Vliegen (wel verwacht) zijn mijn jokers blijkt uit je statistieken.
Ad Wim Wrote:Die titel kan beter Hag, verras me!

Hieronder een overzicht van de gekozen spelers, net als vorig jaar:


Opmerkelijke keuzes: [b]Berdych, Simon en Querrey[/b]
Alle drie 1x gekozen en alle drie al heel vroeg verloren op de AO. Haggie gelooft in een wederopstanding van Berdych, ook al lijkt hij gedoemd tot de groep 15-20; Jappie gaat voor Simon ondanks dat ie met chronische knieproblemen kampt en Eli gelooft in een nog beter jaar van Querrey. Geen gekke keuzes, want in die groep kan veel gebeuren, net als vorig jaar, maar Cilic en Monfils lijken hier de meest degelijke keuzes. !

Hup Tomas!!! Hakkuh
Na deze week 13e. Ljubicic en Youzhny voorbij Icon_twisted

ps. Hoe verander ik deze titel?