FTM Forum

Full Version: Tennispoll 4e ronde Australian Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
BEGIN
in Federer - Hewitt
in Verdasco - Davydenko
in Djokovic - Kubot
in Tsonga - Almagro
in Roddick - Gonzalez
in Cilic - Del Potro
in Murray - Isner
in Karlovic - Nadal
END

Voorspellingen per PM naar mij sturen.
BEGIN
1 in 4 Federer - Hewitt
2 in 3 Verdasco - Davydenko
1 in 3 Djokovic - Kubot
1 in 4 Tsonga - Almagro
1 in 4 Roddick - Gonzalez
2 in 4 Cilic - Del Potro
1 in 4 Murray - Isner
2 in 4 Karlovic - Nadal
END
Ik dacht dat je op termijn zou stoppen? Nu ga je zelfs pollen terwijl je er al uit ligt Undecided
Ik wil jou helpen een keer weer punten te scoren.
Scholten, Ad Wim en Cruijff al binnen, het is nog even wachten op Mist.
Maar Scholten en ik spelen toch tegen elkaar? Kun je niet alvast onze verschillen plaatsen? Als we op Mist moeten wachten...
Ik mag Mist natuurlijk niet beinvloeden :wink:

Jullie (Ad Wim en Scholten) hebben voor de 4e ronde in ieder geval overal dezelfde winnaar. Bij drie wedstrijden zit een verschil in sets.
In de 3e ronde hadden jullie 1 verschil, nl Hewitt - Baghdatis, maar die telt niet mee vanwege de opgave van Baghdatis. Jullie staan momenteel dus gelijk. De BV is voor Ad Wim.
Aha, bedankt. Spannend dus. Die BV is niet zo heel belangrijk geweest dan, met drie verschillen. Tenzij er ergens een verrassing komt...
Ad Wim Wrote:Aha, bedankt. Spannend dus. Die BV is niet zo heel belangrijk geweest dan, met drie verschillen. Tenzij er ergens een verrassing komt...
Die BV is wel degelijk belangrijk. Een verschil in sets kan voor beide fout zijn he. Als jij bijvoorbeeld zegt 1 in 3 en Scholten 1 in 4 en het wordt 1 in 5, dan krijgen jullie allebei het punt niet voor de sets en zijn er nog maar 2 verschillen in sets...
Is ook zo, maar toch nog wel spannend. Komt op details aan dus.
Kom je goed weg Ad met Bagha!

Had trouwens verwacht dat ik 1 punt achter zou staan, omdat ik dacht dat jij voor Isner zou gaan. Maargoed, het wordt nu dus kijken naar de setjes, heb daarin ook geprobeerd wat te forceren.