FTM Forum

Full Version: CTM stand wk 2 + voorspellingen wk 3
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Klasse Tomic! Wat een aanstormende koning!
Tampie - 10
Zemlja def. Rufin
Levine def. Ball
Reister def. Przysiezny

CC - 9
Tomic def. Rufin
Levine def. Ball
Koudriavtsev def. Schukin

Chiel Montagne - 8
Bernard Tomic def. Guillaume Rufin
Carsten Ball def. Kevin Anderson
Yuri Shukin def. David Goffin

Haggie - 7
Matosevic def Jones
Anderson def Kendrick
Sergeyev def Kudryavtsev

Ad Wim - 7
Sirianni wint van Rufin
Sweeting wint van Harrison
Schukin wint van Reister

Scholten - 6
Zemlja def Rufin
Levine def Ball
Kamke def Sorensen

Mitch - 3
Zemlja def Klein
Schukin def Kudrayvtsev
Levine def Kendrick

Stille - 2
Tomic def Sirianni
Kendrick def Anderson
Sergeyev def Reister

Buurs - 1
Zemlja def Rufin
Levine def Kendrick
Reister def Schukin

Mindlight - 1
Tomic def. Klein
Anderson def. Harrison
Kudryavtsev def. Przysiezny

Kuiper - 0
Zemlja def G. Jones
Kendrick def Anderson
Sergeyev def Kudryavtsev

Musse - 0
Rufin def Matosevic
Levine def Ball
Reister def Przysiezny
Ik sta er wederom niet slecht voor aan het einde van de week, met nog 4 man over als enige, en nog drie winnaars. En Tampie kan me niet meer dwars zitten dus nu ook door!

Stille heeft ook een mooie met Tomic d. Siranni die nu in de SF tegen elkaar moeten.
Netjes Ad, Sirianni en Sweeting mooie keuzes. Ik ga niet zo goed maar hoop nog met Kamke te stunten!
Kamke is een hele mooi pick. Die volg ik al een tijdje, maar die had ik zo snel eigenlijk helemaal niet zien staan in dit schema. En hij wint nu ook can Schukin met 1 en 4.
Ad Wim Wrote:Ik sta er wederom niet slecht voor aan het einde van de week, met nog 4 man over als enige, en nog drie winnaars. En Tampie kan me niet meer dwars zitten dus nu ook door!

Stille heeft ook een mooie met Tomic d. Siranni die nu in de SF tegen elkaar moeten.

Moet je nagaan hoe ik dit invul. Ik kies zo maar wat. Het boeit me ook niet zoveel. VIndt het leuk om mee te doen maar daar houdt het verder mee op. Ik check bijv ook geen tussenstanden van die partijen
Schukin inmiddels ook OUT. Ach, 't gaat toch om de winnaars. hup tomic.
Bij mij moet je Kendrick ook nog even rood maken....
Kijk aan, Tomic rekent ook eenvoudig af met Sirianni \Big Grin/
Tampie - 10
Zemlja def. Rufin
Levine def. Ball
Reister def. Przysiezny

CC - 9
Tomic def. Rufin
Levine def. Ball
Koudriavtsev def. Schukin

Chiel Montagne - 8
Bernard Tomic def. Guillaume Rufin
Carsten Ball def. Kevin Anderson
Yuri Shukin def. David Goffin

Haggie - 7
Matosevic def Jones
Anderson def Kendrick
Sergeyev def Kudryavtsev

Ad Wim - 7
Sirianni wint van Rufin
Sweeting wint van Harrison
Schukin wint van Reister

Scholten - 6
Zemlja def Rufin
Levine def Ball
Kamke def Sorensen

Mitch - 3
Zemlja def Klein
Schukin def Kudrayvtsev
Levine def Kendrick

Stille - 2
Tomic def Sirianni
Kendrick def Anderson
Sergeyev def Reister

Buurs - 1
Zemlja def Rufin
Levine def Kendrick
Reister def Schukin

Mindlight - 1
Tomic def. Klein
Anderson def. Harrison
Kudryavtsev def. Przysiezny

Kuiper - 0
Zemlja def G. Jones
Kendrick def Anderson
Sergeyev def Kudryavtsev

Musse - 0
Rufin def Matosevic
Levine def Ball
Reister def Przysiezny
Ik weet niet precies hoe de puntentelling is, maar Tampie lijkt er weer mee aan de haal te gaan, samen met Musse. Chiel heeft ook nog een goede kans.

Hup Sweeting!
Przysiezny in de finale, maar niet genoeg om te kunnen winnen helaas. Toch grote klasse Michal!
Jones zit er toch nog in? of is die finale al gespeeld?
Musse Wrote:Jones zit er toch nog in? of is die finale al gespeeld?

Tomic heeft al van Jones in de finale gewonnen
Tomic Hakkuh

Zo zie je maar, zo'n jongen heeft helemaal geen WC nodig.
Kut Sweeting, die had ik vorige week! Tomic lekker hoor. Reister ook prima maar die mag wel de finale verliezen
Haggie Wrote:
Musse Wrote:Jones zit er toch nog in? of is die finale al gespeeld?

Tomic heeft al van Jones in de finale gewonnen

Ja nu wel, maar toen ik dat poste nog niet. Het stond iig nog niet op de site van Burnie en ook niet op die van ATP.
Klopt inderdaad Musse, maar ik denk dat Ad ook wel wist dat Tomic in die finale never in doubt ging zijn.
Haha ja idd Smile, hartstikke mooi voor die jongen. Hopelijk gaat ie zo door.
Volgens mij pakken Musse en Tampie dus de winst, met 5 punten. Met een aantal gasten gedeeld tweede met 4 punten.
Ik ga nu het berekenen
Ad Wim Wrote:Volgens mij pakken Musse en Tampie dus de winst, met 5 punten. Met een aantal gasten gedeeld tweede met 4 punten.

Tampie heeft er sowieso geen 5.

edit: en Musse ook niet

Puntentelling:

Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten

Reister heeft niet gewonnen he
Ondanks dat nare mannetje toch gewoon een weekwinst en de tweede medaille!
Gaaf mannetje man, op je 17e al 2 challengers winnen, dat deed zelfs Federer niet.
Dat deed Young ook, en kijk waar die nu staat. En kijk ook even wat voor challengers, deze challenger staat gelijk aan een future ongeveer en dit is de enige waarin ie ooit wat gepresteerd heeft. Ik moet het nog zien het komende jaar, de WCs zijn nu hopelijk weer een beetje vergeven...
Vorig jaar won ie een andere challenger hoor. En als Tomic dezelfde hoeveelheid WC's als bijvoorbeeld een Harrison zou mogen ontvangen gaat hij natuurlijk grote stappen maken.
Overigens won Young zijn eerste challenger pas toen hij 17 en 364 dagen was, dus helemaal vergelijkbaar is dat niet.
Dat klopt ja, gelukkig hebben ze die geschrapt.

Harrison krijgt ook WCs ja, maar die krijgt ze voor 250s en challengers, waar Tomic ze voor een GS krijgt, dat is toch wel even een verschil. Harrison verdient die WC zelf door een toernooi te winnen van een hoop goede spelers.
En Harrison voelt zich ook niet te goed om futures te spelen, zoals het hoort en gewoon zelf zijn ranking op te bouwen ipv van zijn ranking compleet gebaseerd hebben op WCs, zoals Tomic.
Uiteindelijk bouwt iedereen zelf zijn ranking op natuurlijk. Het is niet zo dat Tomic met een aantal punten in de plus is begonnen. Hij heeft natuurlijk ook wel futures gespeeld. Hij is behoorlijk arrogant, maar zichzelf te goed noemen voor futures heb ik uit zijn mond niet gehoord.
Ik weet trouwens niet of je zo blij moet zijn met WC's voor GS. Volgens mij kan je met 250 WC's sneller stappen maken.

Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat je blij bent dat er een challenger is geschrapt.
Een ranking bouw je op in een jaar en het afgelopen jaar heeft Tomic geen enkele future gespeeld en vrijwel alleen maar geteerd op WCs. En 1x (in het geval van Tomic 2x) een goede loting tijdens een GS en je pakt 45 punten, dat is onwijs veel voor dat soort jongens, moeten ze 3 futures voor winnen.

Zulke challengers ben ik wel blij mee dat die worden geschrapt ja, want dat zijn echt lachertjes en heel onevenredig dat de winnaar daarvoor 75 punten of zelfs meer krijgt. Net als die hele reeks in Rusland eind vorig jaar, waar de cut gewoon boven de 400 lag. Dat gaat nergens over.
Pages: 1 2 3 4