FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Aanvangstijdstip Kubot-Montanes staat nu op 2030 uur
Davy begint weer wat scheurtjes te vertonen. Ik moet er helaas vandoor, hup Davy!
die phau Undecided

nu van 3-1 naar 3-5 :lol:
Lekker hoor Davy!
Stille Wrote:En de ellende gaat maar door. Mayer kan morgen niet tegen Djoko spelen. Dat betekent morgen 3 kwartfinales en ik heb dus een kaartje voor overdag. Zal je zien dat ik 32 euro betaal voor 1 single kwartfinale Icon_evil

en opnieuw een stille week!

het onmogelijke gebeurd.
vrijdagmiddag: benneteau - soderling en melzer/seppi - davy
Ja ik zag het net! maar wel pas vanaf half 1 maar ja boeien !
melzer gaat dit niet winnen....
tuurlijk wel
tuurlijk wint melzer dit! Die seppi kan toch niets. Je zou m hebben :wink:
Ik snap niet waar jullie je druk over maken. In Bergamo wordt momenteel een ware kraker gespeeld.
buurs Wrote:melzer gaat dit niet winnen....
Hahaha, zei je dit nou een half uur geleden dus waarschijnlijk na 2 games of zo?! Je bent echt onverbeterlijk :lol:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:melzer gaat dit niet winnen....
Hahaha, zei je dit nou een half uur geleden dus waarschijnlijk na 2 games of zo?! Je bent echt onverbeterlijk :lol:

ik zag de hth en de laatste onderlinge ontmoeting....

6-2 6-0 is niet misselijk en het was nog niet zo lang geleden.

maar het ziet er gelukkig goed uit :8:
mindlight Wrote:Ik snap niet waar jullie je druk over maken. In Bergamo wordt momenteel een ware kraker gespeeld.

Beck nu een break voor in de 3e =D>

voor de liefhebbers: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.e-tennis.tv/channel1.htm">http://www.e-tennis.tv/channel1.htm</a><!-- m -->
Bogdanovic vergat aan het begin van de derde set even dat hij moest stoppen met tanken :8:
Na 7 verloren games op rij is Alex weer wakker en zal hij gaan walsen.
seppi is wel erg slecht zeg.

6-2 3*-0
Go Mikey !
mindlight Wrote:Na 7 verloren games op rij is Alex weer wakker en zal hij gaan walsen.
Wel leuk dat je, zolang je Boggo blijft nemen, ik iig een concurrent minder heb voor CTM.
4-2 Beck! =D>
Lekker programma ook weer, 64 62 en 62 62.

In Brazilie nog steeds niks, ik ga maar eens bijtijds naar bed.
Morgen over dag mooi programma Big Grin
Waarschijnlijk ook 2 veegpartijen Sad
Ai, Alex verliest, nja met 2 niet geplaatste spelers hoef je ook weinig te verwachten.
Lekkere partijen vandaag 5x 6-4, 2x 6-3, 5x 6-2. Met Soderling-Benneteau staat er morgen waarschijnlijk een iets spannender partij op het programma.
Hup Malisse
verliest hij de eerste set van Russell, kom op joh!
en hij luistert 46 *41.. Ga door!!!
[-X
En Russell wint, Stille-week!
Hahaha dan moet er nog heel wat gebeuren. Heb de hele match gezien. Russell had een inzinking in het begin van de 2e set maar was veruit de sterkste. Die man heeft echt een geweldige lob in huis
Ik ga pitten. Zie morgen wel of er nog in Brazilie is gespeeld. Oh ja hup Dent, hup Verdasco
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36