FTM Forum

Full Version: Probleempje MSN
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hey lieve mensen,

Ik krijg iedere keer de melding probleem met Firewall als ik me aan wil melden bij MSN. Ik heb de Windows Firewall helemaal uitgeschakelen, maar ik blijf die melding krijgen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!
dan is er waarschijnlijk een andere firewall geinstalleerd. Vaak hebben firewalls wel een optie waarbij je msn kan 'inschakelen' even kijken dus
Ja die staan allemaal aangevinkt. Maar het probleem heb ik op alle computers hier in huis. Dus waarschijnlijk een centrale firewall ofzo :S helaas heb ik er weinig verstand van Sad

Bedankt in ieder geval..
ok dan zou het aan de router kunnen liggen idd. ff vragen aan degene die het netwerk heeft aangelegd
Mac Wrote:ok dan zou het aan de router kunnen liggen idd. ff vragen aan degene die het netwerk heeft aangelegd

Ok thx ga ik doen!
Mac Wrote:ok dan zou het aan de router kunnen liggen idd. ff vragen aan degene die het netwerk heeft aangelegd

Psies. Routers hebben, normaal gesproken, een ingebouwde firewall. Deze staat, normaal gesproken, niet ingeschakeld om MSN te blocken, maar sommige mensen timmeren alles dicht, omdat ze bang/paranoia zijn m.b.t. kwaadwillende hackers.
hmmm lekker is dat!
vandaag al de hele dag problemen met inloggen, ook via web messenger kom ik er niet op...ben ik de enige? want de service status geeft geen problemen aan...
had vanmiddag wel even problemen nu niet meer
Hier ook problemen met MSN!
AssyriskaFF Wrote:Hier ook problemen met MSN!

Hier niet. :|
Niet meer nu Big Grin