FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2e ronde Memphis / Marseille / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
BEGIN
Ferrer - Gil
Granollers - Andreev
Gimeno-Taver - Nalbandian
Andujar - Montanes
Zeballos - Moya
Chela - Monaco
Hanescu - Ventura
Daniel - Ferrero

Soderling - Stakhovksy
Llodra - Baghdatis
Robredo - Zverev
Hajek/Mertens - Rufin/Youzhny
Benneteau - Serra
Seppi - Monfils
O.Rochus - Marchenko
Ouanna - Tsonga

Roddick/Blake - Lu
L.Mayer/Fish - Ram/Querrey
Stepanek - Gulbis
Odesnik/Russell - Berdych
Isner - Nieminen
Karlovic - Malisse/Haas
Korolev - Petzschner
Lacko - Chardy
END

BV1: Hoeveel games verliezen Soderling en Tsonga in hun wedstrijd?
BV2: Hoeveel aces slaan Karlovic en Isner?

Voorspellingen per PM naar mij sturen.

Niet complete wedstrijden mogen verder uitgesplitst worden, zet deze wel op 1 regel !!
PM is toch zinloos hier, niemand weet tegen wie hij moet.

BEGIN
1 Ferrer - Gil
2 Granollers - Andreev
2 Gimeno-Taver - Nalbandian
2 Andujar - Montanes
2 Zeballos - Moya
2 Chela - Monaco
1 Hanescu - Ventura
2 Daniel - Ferrero

1 Soderling - Stakhovksy
2 Llodra - Baghdatis
1 Robredo - Zverev
2 Hajek/Mertens - Rufin/Youzhny
1 Benneteau - Serra
2 Seppi - Monfils
2 O.Rochus - Marchenko
2 Ouanna - Tsonga

1 Roddick/Blake - Lu
2 L.Mayer/Fish - Ram/Querrey
1 Stepanek - Gulbis
2 Odesnik/Russell - Berdych
1 Isner - Nieminen
1 Karlovic - Malisse/Haas
1 Korolev - Petzschner
2 Lacko - Chardy
END

BV1: Hoeveel games verliezen Soderling en Tsonga in hun wedstrijd? 18
BV2: Hoeveel aces slaan Karlovic en Isner? 35
Hou je toch eens gewoon aan de regels en de dingen die gevraagd worden.
Mitch haalt zich alleen maar extra moeite op de hals, terwijl het in dit soort gevallen nergens voor nodig is. Als ik dat kan aankaarten, doe ik het.
Mist, jouw actie kost me nu extra werk.
Ik zit niet meer 24 uur per dag op internet. Als ik een mail binnenkrijg dat iemand heeft gepolld, dan ga ik even die voorspellingen even ophalen. Nu moest ik dus jouw voorspellingen toevoegen en de reeds verwerkte uitslagen terughalen om te kijken of jij ze goed had.
Kortom: Volgende keer gewoon doen wat Kooltje zegt: Je aan de regels houden. Maakt het voor mij een stuk makkelijker.
Nú ja, maar in het algemeen is het toch veel makkelijker om alle voorspellingen op een rij in een topic te hebben staan? Wat je nu doet is elke keer als je mail krijgt naar je inbox gaan om die voorspellingen te kopiëren, dat schiet toch totaal niet op? In een topic kun je ze in een keer gebruiken.
#-o
Kooltje wat loop je nou te zeiken. Het enige wat ik wil bereiken, is dat Mitch minder werk hoeft te verrichten.
Mist Wrote:Kooltje wat loop je nou te zeiken. Het enige wat ik wil bereiken, is dat Mitch minder werk hoeft te verrichten.
Door de PM weet ik wanneer er voorspellingen binnen zijn gekomen, als je de voorspellingen in het topic plaatst dan moet ik steeds internet opstarten en kijken of er misschien al iemand iets heeft gepolld.
Heb dus minder werk met PM-en.
Je kan toch zodra de eerste partijen begonnen zijn in het topic kijken. Waarschijnlijk heeft iedereen dan wel gepolld.
Mist Wrote:Je kan toch zodra de eerste partijen begonnen zijn in het topic kijken. Waarschijnlijk heeft iedereen dan wel gepolld.
Regel het zelf of pas je aan.
Doe gewoon normaal Kool, je ziet toch dat ie alleen maar mee wilt denken? En hij regelt al meer dan jij hier.
Mist Wrote:Je kan toch zodra de eerste partijen begonnen zijn in het topic kijken. Waarschijnlijk heeft iedereen dan wel gepolld.
Dat zou kunnen en we kunnen deze discussie nog wel even voortzetten, maar daar heb ik geen zin in. Zonde van m'n tijd.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen dat je vanaf de volgende keer, als je doorgaat na de poulefase, de voorspellingen per PM wil sturen. [-o<
Ad Wim Wrote:Doe gewoon normaal Kool, je ziet toch dat ie alleen maar mee wilt denken? En hij regelt al meer dan jij hier.
Mitch geeft het aan. Die organiseert het al tijden. Bedien hem dan op zijn wenken als dank. Als iedereen zijn eigen methode gaat doen omdat hij denkt dat het handiger is....
Ik zal het in het vervolg wel weer via PM doen.
Maar het idee van de k.o.-opzet is er wel verder door uitgehold als je het mij vraagt. 9 vd 10 keer weet ik niet tegen wie ik moet (ok, ik let er ook niet echt op), en doordat het via PM gaat is er van een echte wedstrijd ook nauwelijks sprake meer.