FTM Forum

Full Version: PSV - Sparta Rotterdam
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided
:wink: Onterecht punt voor psv dus [-(
Peter Wrote:Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided

aan je smiley te zien kom je niet bij van plezier #-o
Beetje zelfde verhaal als bij Feyenoord eerder vandaag, ook PSV maakt het zichzelf onnodig moeilijk.
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided

aan je smiley te zien kom je niet bij van plezier #-o

Vond jij het geen lachwekkende vertoning dan?
Peter Wrote:
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided

aan je smiley te zien kom je niet bij van plezier #-o

Vond jij het geen lachwekkende vertoning dan?

nee, ik werd (en ben dat nog steeds) er wat verdrietig van, zoals dat hoort voor een supporter
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided

aan je smiley te zien kom je niet bij van plezier #-o

Vond jij het geen lachwekkende vertoning dan?

nee, ik werd (en ben dat nog steeds) er wat verdrietig van, zoals dat hoort voor een supporter

Ik heb niet zoveel moeite met puntverlies als dat terecht is. Vorige week stalen we de punten in Almelo, nu leveren we die winstpunten weer in door dramatisch af te ronden en de 2e helft niet verder te komen dan counteren. So be it; soms zit het mee, soms zit het tegen. Tis al tijden drama tegen de kleintjes, dit kon niet uitblijven.
Peter Wrote:
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Dik verdiend punt voor Sparta. Als je in de 1e helft 10 kansen mist en het laatste half uur thuis tegen Sparta niet verder komt dan counteren verdien je niets. Undecided

aan je smiley te zien kom je niet bij van plezier #-o

Vond jij het geen lachwekkende vertoning dan?

nee, ik werd (en ben dat nog steeds) er wat verdrietig van, zoals dat hoort voor een supporter

Ik heb niet zoveel moeite met puntverlies als dat terecht is. Vorige week stalen we de punten in Almelo, nu leveren we die winstpunten weer in door dramatisch af te ronden en de 2e helft niet verder te komen dan counteren. So be it; soms zit het mee, soms zit het tegen. Tis al tijden drama tegen de kleintjes, dit kon niet uitblijven.

Vanaf de winterstop gaat alles al bijzonder krampachtig. Het levert inderdaad, volkomen terecht puntenverlies op. En dat puntenverlies (tegen 'zwakkere' clubs) had al veel hoger kunnen liggen dan 4. Maar dat is voor mij geen reden om uitbundig om het spel te gaan lachen. Ik hoop op een herstel anders zie ik het somber in.
Je wist natuurlijk vantevoren al dat dit een ouderwets potje 'rustig aan spelen' zou worden; niet leuk om naar te kijken, maar vaak wel effectief en het kost weinig energie. Meestal loopt men met 1-0 of 2-0 van het veld af en accepteert het publiek dat, ook wel wetend dat de wedstridj tegen Hamburg weer andere krachten zal losmaken. Het rustig aan doen begint dit seizoen wel erg vroeg, na 1-0 gaat de handrem erop; natuurlijk moest dat een keer verkeerd gaan.

Toch denk ik dat dit PSV sterker is dan men denkt op het moment dat het er echt om gaat. Tegen Twente, Feyenoord en Ajax zal de inzet in orde zijn en dan is PSV gewoon zeer lastig te verslaan. De belangrijkste wedstrijd voor de landstitel kan wel eens die tegen Hamburg zijn: als PSV dat wint krijgt PSV het in eigen land lastig omdat alle aandacht van de spelers dan zoals altijd naar de Europa-cup duels gaat. Toch denk ik dat, in het geval Affelay/Maza/Toivonen geen blessures oplopen PSV kampioen zal worden.