FTM Forum

Full Version: wie wordt er nu kampioen?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Peter Wrote:Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.

[Image: a045.gif]
Peter Wrote:Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.

ik ben trouwens een keer ongeslagen 2de geworden.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:sorry je hebt gelijk, inderdaad 81, 80 en 79.
Denk dat ajax nog 2 x gelijk zal spelen, maar uiteraard is dit met een chauvinistische blik bekeken.
PSV 2 x verliezen en 3 x gelijk is in mijn ogen goed mogelijk.Hoe zie jij t?

Alles kan, maar ik geloof niet dat PSV opeens in de helft van zn wedstrijden punten gaat laten liggen terwijl tot nu toe nauwelijks iets verspeeld werd.

Mijn voorspelling als toto:

Programma PSV:
zo 28/2 PSV RKC Waalwijk 1
za 6/3 NAC Breda PSV 2
zo 14/3 Ajax PSV 3
za 20/3 PSV FC Twente 1
zo 28/3 VVV-Venlo PSV 3
zo 4/4 Willem II PSV 2
zo 11/4 PSV Feyenoord 1
wo 14/4 SC Heerenveen PSV 3
zo 18/4 PSV FC Groningen 1
zo 2/5 AZ PSV 3

Programma Twente:
zo 28/2 FC Twente NEC 1
zo 7/3 RKC Waalwijk FC Twente 3
vr 12/3 FC Twente ADO Den Haag 1
za 20/3 PSV FC Twente 1
za 27/3 FC Twente Sparta Rotterdam 1
za 3/4 VVV-Venlo FC Twente 3
za 10/4 FC Twente SC Heerenveen 1
di 13/4 AZ FC Twente 3
zo 18/4 FC Twente Feyenoord 1
zo 2/5 NAC Breda FC Twente 3

Programma Ajax:
zo 28/2 Ajax FC Utrecht 1
zo 7/3 Sparta Rotterdam Ajax 3
zo 14/3 Ajax PSV 3
zo 21/3 RKC Waalwijk Ajax 2
zo 28/3 Ajax FC Groningen 1
zo 4/4 ADO Den Haag Ajax 2
zo 11/4 Ajax VVV-Venlo 1
wo 14/4 Willem II Ajax 2
zo 18/4 Ajax Heracles Almelo 1
zo 2/5 NEC Ajax 3

--
Nu 62, 61, 55. Wordt dus:
1. PSV 84
2. Twente 80
3. Ajax 79

Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.
Interessant en ook mogelijk. Echter als Ajax de laatste wedstrijd vh seizoen uit bij NEC speelt en er staat nog iets op t spel, dan zie ik ze echt niet gelijk spelen. ALs er niets meer op t spel staat, is dat een reeele uitslag. Ik weet bijna zeker dat Ajax gaat winnen thuis van PSV. Wat dacht je van een kleine weddenschap Peter?
50 eutjes?
Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.

ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.
Peter Wrote:Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.

ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.


[gay]
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.

ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.


[gay]

Niks gay.. ik ga niets beweren waar ik niet achter sta. Ik ga toch ook niet in de zomer al mn TTT voor het hele seizoen invullen. Je kunt nu slechts zeggen wat je op basis van de huidige blessures en schorsingen (bij beiden weinig tot niets) verwacht, maar een echt waarde oordeel is pas vlak voor de pot te geven. Op dat moment wil ik best een weddenschapje afsluiten, niet op basis van wat gegis nu. God weet wat er de komende 2,5 week nog gebeurd.
Wel gay. Overal loop je te blaten dat PSV (ongeslagen) kampioen wordt (ik heb ergens gelezen dat ze niet verliezen in de ArenA etc etc) en als gitter er dan 50 euri op wil zetten, ga je je zelf indekken.
PSV was (volgens jouw eigen bewoording) toch niet afhankelijk van 1 of 2 spelers?
Zo is dat ja, ouwe gloryhunter
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.

ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.


[gay]

Niks gay.. ik ga niets beweren waar ik niet achter sta. Ik ga toch ook niet in de zomer al mn TTT voor het hele seizoen invullen. Je kunt nu slechts zeggen wat je op basis van de huidige blessures en schorsingen (bij beiden weinig tot niets) verwacht, maar een echt waarde oordeel is pas vlak voor de pot te geven. Op dat moment wil ik best een weddenschapje afsluiten, niet op basis van wat gegis nu. God weet wat er de komende 2,5 week nog gebeurd.

Dit is dus echt een praatje poep. Een waardeoordeel geven, vlak voor een wedstrijd? Waardeoordeel waarover? Over de grasmat? Over de uitdossing van het klapvee?
Bovendien: waardeoordeel is 1 woord en gebeuren, onvoltooid tegenwoordige tijd, 3e persoon schrijven we met een t.
En God weet daar helemaal niks van, want die houdt zich niet bezig met het voetbal. Dat laat hij aan de Beljapanners over. :8:
Jansoe Wrote:Wel gay. Overal loop je te blaten dat PSV (ongeslagen) kampioen wordt (ik heb ergens gelezen dat ze niet verliezen in de ArenA etc etc) en als gitter er dan 50 euri op wil zetten, ga je je zelf indekken.
PSV was (volgens jouw eigen bewoording) toch niet afhankelijk van 1 of 2 spelers?

Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt. Dat heeft niets met indekken te maken, als Suarez morgen een been breekt (wat ik hem natuurlijk niet gun) schrijf ik Ajax net zo goed meteen af voor de titel.

PSV is zeker niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, de meeste potjes winnen we zonder enkele belangrijke mannen ook wel (Engelaar is lang blessé geweest, Afellay heeft ook al wat gemist) en dus kunnen we met een blessure'tje ook wel kampioen worden, maar in de Arena kun je natuurlijk niet ongestraft aankomen zonder je belangrijkste spelers. Er is nu echter geen reden om blessures bij Afellay, Maza, Dzsudzsak en/of Engelaar te vermoeden, dus voorlopig denk ik dat PSV niet verliest in de Arena, maar als ze straks bij bosjes blessé raken vermoed ik wel een nederlaag in Amsterdam.

Ga jij maar lekker nu vast een flinke weddenschap bij de bookmakers afsluiten, niet huilen als je het fout hebt omdat er straks belangrijke spelers geblesseerd/geschorst zijn waardoor je voorspelling nergens meer op slaat.
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.

ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.


[gay]

Niks gay.. ik ga niets beweren waar ik niet achter sta. Ik ga toch ook niet in de zomer al mn TTT voor het hele seizoen invullen. Je kunt nu slechts zeggen wat je op basis van de huidige blessures en schorsingen (bij beiden weinig tot niets) verwacht, maar een echt waarde oordeel is pas vlak voor de pot te geven. Op dat moment wil ik best een weddenschapje afsluiten, niet op basis van wat gegis nu. God weet wat er de komende 2,5 week nog gebeurd.

Dit is dus echt een praatje poep. Een waardeoordeel geven, vlak voor een wedstrijd? Waardeoordeel waarover? Over de grasmat? Over de uitdossing van het klapvee?
Bovendien: waardeoordeel is 1 woord en gebeuren, onvoltooid tegenwoordige tijd, 3e persoon schrijven we met een t.
En God weet daar helemaal niks van, want die houdt zich niet bezig met het voetbal. Dat laat hij aan de Beljapanners over. :8:

Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8:
Peter Wrote:Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8:

het is gewoon heel simpel, jij zegt dat je psvee in de komende 10 wedstrijden niet verslagen ziet worden, je wordt uitgedaagd voor 1 van de 10 wedstrijden en je kruipt al terug in je schulp. we weten nu dus wat je uitspraak waard is.
haha Peter, ook als Suarez geblesseerd of geschorst is durf ik de weddenschap nog wel aan.
Ik wil me nu wel afsluiten, maar straks ook hoor, als je dat een veiliger gevoel geeft Smile
gittermaster Wrote:haha Peter, ook als Suarez geblesseerd of geschorst is durf ik de weddenschap nog wel aan.
Ik wil me nu wel afsluiten, maar straks ook hoor, als je dat een veiliger gevoel geeft Smile

ik ook, jullie hebben de scheids toch altijd mee, vooral in de aarsrena. :razz:
precies, daar heb ik ook rekening mee gehouden...
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Wel gay. Overal loop je te blaten dat PSV (ongeslagen) kampioen wordt (ik heb ergens gelezen dat ze niet verliezen in de ArenA etc etc) en als gitter er dan 50 euri op wil zetten, ga je je zelf indekken.
PSV was (volgens jouw eigen bewoording) toch niet afhankelijk van 1 of 2 spelers?

Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt. Dat heeft niets met indekken te maken, als Suarez morgen een been breekt (wat ik hem natuurlijk niet gun) schrijf ik Ajax net zo goed meteen af voor de titel.

PSV is zeker niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, de meeste potjes winnen we zonder enkele belangrijke mannen ook wel (Engelaar is lang blessé geweest, Afellay heeft ook al wat gemist) en dus kunnen we met een blessure'tje ook wel kampioen worden, maar in de Arena kun je natuurlijk niet ongestraft aankomen zonder je belangrijkste spelers. Er is nu echter geen reden om blessures bij Afellay, Maza, Dzsudzsak en/of Engelaar te vermoeden, dus voorlopig denk ik dat PSV niet verliest in de Arena, maar als ze straks bij bosjes blessé raken vermoed ik wel een nederlaag in Amsterdam.

.

Eerst blessures en schorsingen afwachten en dan een weddenschap afsluiten en dan nog eens zeggen dat het niets met indekken te maken heeft?? Undecided

Quote:Ga jij maar lekker nu vast een flinke weddenschap bij de bookmakers afsluiten, niet huilen als je het fout hebt omdat er straks belangrijke spelers geblesseerd/geschorst zijn waardoor je voorspelling nergens meer op slaat

Nee hoor. Ik sluit geen weddenschap bij debookmakers af. En huilen om enigszins wat geld te verliezen doe ik al sowieso niet, daar lach ik eerder om...

Het feit dat het afwachten WEL GAY is komt vanwege het feit dat Gitter die blessures en schorsingen op dit moment ook nog niet kan noemen, maar die weddenschap ongeacht dat gewoon wel wil afsluiten. Jij niet, vandaar [gay]
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Wel gay. Overal loop je te blaten dat PSV (ongeslagen) kampioen wordt (ik heb ergens gelezen dat ze niet verliezen in de ArenA etc etc) en als gitter er dan 50 euri op wil zetten, ga je je zelf indekken.
PSV was (volgens jouw eigen bewoording) toch niet afhankelijk van 1 of 2 spelers?

Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt. Dat heeft niets met indekken te maken, als Suarez morgen een been breekt (wat ik hem natuurlijk niet gun) schrijf ik Ajax net zo goed meteen af voor de titel.

PSV is zeker niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, de meeste potjes winnen we zonder enkele belangrijke mannen ook wel (Engelaar is lang blessé geweest, Afellay heeft ook al wat gemist) en dus kunnen we met een blessure'tje ook wel kampioen worden, maar in de Arena kun je natuurlijk niet ongestraft aankomen zonder je belangrijkste spelers. Er is nu echter geen reden om blessures bij Afellay, Maza, Dzsudzsak en/of Engelaar te vermoeden, dus voorlopig denk ik dat PSV niet verliest in de Arena, maar als ze straks bij bosjes blessé raken vermoed ik wel een nederlaag in Amsterdam.

.

Eerst blessures en schorsingen afwachten en dan een weddenschap afsluiten en dan nog eens zeggen dat het niets met indekken te maken heeft?? Undecided

Quote:Ga jij maar lekker nu vast een flinke weddenschap bij de bookmakers afsluiten, niet huilen als je het fout hebt omdat er straks belangrijke spelers geblesseerd/geschorst zijn waardoor je voorspelling nergens meer op slaat

Nee hoor. Ik sluit geen weddenschap bij debookmakers af. En huilen om enigszins wat geld te verliezen doe ik al sowieso niet, daar lach ik eerder om...

Het feit dat het afwachten WEL GAY is komt vanwege het feit dat Gitter die blessures en schorsingen op dit moment ook nog niet kan noemen, maar die weddenschap ongeacht dat gewoon wel wil afsluiten. Jij niet, vandaar [gay]

Gast, ben je echt te dom om te poepen of speel je dat? De schorsingen en blessures kunnen uiteraard zowel in het voordeel als in het nadeel van PSV werken (gezien het aantal mensen op scherp bij Ajax eerder in het voordeel), dus wat dat met indekken te maken heeft mag je me uitleggen. Alsof er ook maar 1 zichzelf respecterende gokker is die steevast ruim voor wedstrijden inzet. Hoe dichter bij de wedstrijd, hoe serieuzer je er iets over kunt zeggen. Nu kun je slechts iets veronderstellen op basis van de huidige omstandigheden.

Als Gitter nu al zeker denkt te weten dat Ajax wint, ook als Suarez, De Zeeuw, Alderweireld en Enoh tegen Sparta allemaal een schorsing oplopen en Eriksen, Pantelic, Vertonghen en V/d Wiel geblesseerd raken dan vind ik dat prima.
Dan staat bij deze zijn deelname aan de weddenschap vast, ongeacht blessures en schorsingen, ik doe mee als de situatie niet wijzigt tov nu.
waf Wrote:
Peter Wrote:Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8:

het is gewoon heel simpel, jij zegt dat je psvee in de komende 10 wedstrijden niet verslagen ziet worden, je wordt uitgedaagd voor 1 van de 10 wedstrijden en je kruipt al terug in je schulp. we weten nu dus wat je uitspraak waard is.

Op basis van de HUIDIGE omstandigheden. Er is geen reden nu al blessures/schorsingen te vermoeden, dus kun je je alleen op de HUIDIGE omstandigheden baseren. Maar natuurlijk verwacht ik niet dat PSV kampioen wordt als alle basisspelers geblesseerd zijn.

Laten we vanaf volgend jaar de TTT allemaal in de zomer meteen voor het hele seizoen invullen ongeacht vorm, schorsingen, blessures enz.enz. Net zo makkelijk, kan ook nooit meer iemand m vergeten in te vullen.

Van jou had ik verwacht dat je het wel zou snappen. Je ontstijgt het niveau Jansoe echter niet en dat geeft te denken.
gittermaster Wrote:haha Peter, ook als Suarez geblesseerd of geschorst is durf ik de weddenschap nog wel aan.
Ik wil me nu wel afsluiten, maar straks ook hoor, als je dat een veiliger gevoel geeft Smile

Dan ook als Suarez, De Zeeuw, Alderweireld en Enoh allemaal een schorsing oplopen en anderen blessé raken he. Voor mij onbegrijpelijk dat je dan nog steeds denkt dat Ajax zal winnen maar goed, bij deze afgesproken dat je meedoet, ik ook als de omstandigheden qua blessures en schorsingen niet wijzigen.
Quote:Alsof er ook maar 1 zichzelf respecterende gokker is die steevast ruim voor wedstrijden inzet.Hoe dichter bij de wedstrijd, hoe serieuzer je er iets over kunt zeggen

Hoe verder bij de wedstrijd vandaan, hoe beter over het algemeen ook debedragen zijn die je kan winnen. Ik heb na de zomer van 2004 (dus al ruim voor het WK 2006) 10 euri ingezet op Italie als Wereldkampioen. Daar heb ik toendertijd meer mee verdiend dan wanneer ik het net voor de finale had gedaan. Die tien euro was dus een pure gok. Na de halve finale kon ik er veel serieuzer over oordelen.
Maw: Een open deur die je intrapt...

Quote:), dus wat dat met indekken te maken heeft mag je me uitleggen

Jij zegt: IK zie PSV geen wedstrijd verliezen dit seizoen. Gitter wil een weddenschap met je aangaan omtrent de wedstrijd in Amsterdam en prompt houd je de boot af... Moet ik het nog duidelijker voor je uitleggen?

NU ga jij ineens blaten over huidige omstandigheden etc etc etc... maar in de eerste post had je het daar nog niet over en zei je:

Quote:PSV verliest niet in de Arena

Later nog een keer:

Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.

Waarom dan nu het om een paar centen gaat ineens de boot afhouden? Duidelijk indekken OF bang om een paar centjes te verliezen...

Quote:Dan staat bij deze zijn deelname aan de weddenschap vast, ongeacht blessures en schorsingen, ik doe mee als de situatie niet wijzigt tov nu.

En hier leg je precies zelf uit waarom het [gay] is. Je durft niet een gokje te nemen op dit moment... terwijl het maar om een [gay] bedragje gaat...
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8:

het is gewoon heel simpel, jij zegt dat je psvee in de komende 10 wedstrijden niet verslagen ziet worden, je wordt uitgedaagd voor 1 van de 10 wedstrijden en je kruipt al terug in je schulp. we weten nu dus wat je uitspraak waard is.

Op basis van de HUIDIGE omstandigheden. Er is geen reden nu al blessures/schorsingen te vermoeden, dus kun je je alleen op de HUIDIGE omstandigheden baseren. Maar natuurlijk verwacht ik niet dat PSV kampioen wordt als alle basisspelers geblesseerd zijn.

Laten we vanaf volgend jaar de TTT allemaal in de zomer meteen voor het hele seizoen invullen ongeacht vorm, schorsingen, blessures enz.enz. Net zo makkelijk, kan ook nooit meer iemand m vergeten in te vullen.

Van jou had ik verwacht dat je het wel zou snappen. Je ontstijgt het niveau Jansoe echter niet en dat geeft te denken.

dit heb je gepost:

Quote:Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.

daar staat niet bij dat je het over de huidige situatie hebt. dat verzin je er nu bij om het kloppend te maken. en als je dat direct geschreven had, hadden we ook al kunnen concluderen dat het een nietszeggende opmerking was, waar helemaal niemand wat mee kan.

jij haalt het niveau van jansoe niet. terwijl ik toch van mening ben dat hij de domste van het forum is.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:haha Peter, ook als Suarez geblesseerd of geschorst is durf ik de weddenschap nog wel aan.
Ik wil me nu wel afsluiten, maar straks ook hoor, als je dat een veiliger gevoel geeft Smile

Dan ook als Suarez, De Zeeuw, Alderweireld en Enoh allemaal een schorsing oplopen en anderen blessé raken he. Voor mij onbegrijpelijk dat je dan nog steeds denkt dat Ajax zal winnen maar goed, bij deze afgesproken dat je meedoet, ik ook als de omstandigheden qua blessures en schorsingen niet wijzigen.

:lol: :lol:
pok pok pok pok
Jansoe Wrote:Hoe verder bij de wedstrijd vandaan, hoe beter over het algemeen ook debedragen zijn die je kan winnen. Ik heb na de zomer van 2004 (dus al ruim voor het WK 2006) 10 euri ingezet op Italie als Wereldkampioen. Daar heb ik toendertijd meer mee verdiend dan wanneer ik het net voor de finale had gedaan. Die tien euro was dus een pure gok. Na de halve finale kon ik er veel serieuzer over oordelen.
Maw: Een open deur die je intrapt...

Ik wist niet dat ik meer van Gitter krijg als ik nu inzet ipv paar dagen voor de pot.

Jij zegt: IK zie PSV geen wedstrijd verliezen dit seizoen. Gitter wil een weddenschap met je aangaan omtrent de wedstrijd in Amsterdam en prompt houd je de boot af... Moet ik het nog duidelijker voor je uitleggen?

NU ga jij ineens blaten over huidige omstandigheden etc etc etc... maar in de eerste post had je het daar nog niet over en zei je:

Quote:PSV verliest niet in de Arena

Later nog een keer:

Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.

Waarom dan nu het om een paar centen gaat ineens de boot afhouden? Duidelijk indekken OF bang om een paar centjes te verliezen...

Nee, niet boot afhouden, indekken of bang, maar omdat er voor de pot nog vanalles kan gebeuren waardoor ik anders over de uitslag ga denken. Gisteren Bakkal en Manolev blessé geraakt, das nog geen ramp, maar als er tegen RKC en NAC ook 2 geblesseerd uitvallen gaan we met de jeugd naar Amsterdam en verwacht ik een nederlaag.

Er is echter geen reden nu al blessures en schorsingen te gaan vermoeden, dus als er nu een "wie wordt er nu kampioen"-topic komt kunnen we niets anders doen dan voorspellen op basis van de huidige omstandigheden. Maar gezien mijn quotes die je erbij haalt snap je het nog steeds niet.


Quote:Dan staat bij deze zijn deelname aan de weddenschap vast, ongeacht blessures en schorsingen, ik doe mee als de situatie niet wijzigt tov nu.

En hier leg je precies zelf uit waarom het [gay] is. Je durft niet een gokje te nemen op dit moment... terwijl het maar om een [gay] bedragje gaat...

Is het aan jou om te bepalen over 50 euro wel of geen gay-bedrag is? Er zijn mensen genoeg die elke maand de eindjes aan elkaar moeten knopen en een moord zouden doen voor 50 euro extra bestedingsruimte.

Dikgedrukt mijn toevoegingen.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8:

het is gewoon heel simpel, jij zegt dat je psvee in de komende 10 wedstrijden niet verslagen ziet worden, je wordt uitgedaagd voor 1 van de 10 wedstrijden en je kruipt al terug in je schulp. we weten nu dus wat je uitspraak waard is.

Op basis van de HUIDIGE omstandigheden. Er is geen reden nu al blessures/schorsingen te vermoeden, dus kun je je alleen op de HUIDIGE omstandigheden baseren. Maar natuurlijk verwacht ik niet dat PSV kampioen wordt als alle basisspelers geblesseerd zijn.

Laten we vanaf volgend jaar de TTT allemaal in de zomer meteen voor het hele seizoen invullen ongeacht vorm, schorsingen, blessures enz.enz. Net zo makkelijk, kan ook nooit meer iemand m vergeten in te vullen.

Van jou had ik verwacht dat je het wel zou snappen. Je ontstijgt het niveau Jansoe echter niet en dat geeft te denken.

dit heb je gepost:

Quote:Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.

daar staat niet bij dat je het over de huidige situatie hebt. dat verzin je er nu bij om het kloppend te maken. en als je dat direct geschreven had, hadden we ook al kunnen concluderen dat het een nietszeggende opmerking was, waar helemaal niemand wat mee kan.

jij haalt het niveau van jansoe niet. terwijl ik toch van mening ben dat hij de domste van het forum is.

Ok ook jij snapt het niet getuige die quote die je erbij haalt. Zie mn reaktie op Jansoe.

Het is toch logisch dat ik me op de huidige omstandigheden baseer? Moet ik dan als er aan me wordt gevraagd wie er kampioen wordt eerst gaan gokken dat Suarez morgen een been breekt, Afellay zn enkelbanden scheurt en vervolgens posten dat Twente kampioen wordt? Je kunt niets anders doen dan je verwachting uitspreken op basis van de huidige omstandigheden. En als er geen alternatief is hoef je niet steeds te gaan vermelden dat het op basis van de huidige omstandigheden is.

Echt je reinste onzin dat ik iets kloppend moet maken, maar als je niet snapt dat ik me automatisch slechts op de huidige omstandigheden kan baseren bij een voorspelling begrijp ik wel dat je denkt dat ik het zo probeer recht te fietsen.
Peter Wrote:eindjes aan elkaar moeten knopen

[gay]
Peter is een steuntrekker :8:
Bocaloca Wrote:Peter is een steuntrekker :8:

En al zou dat zo zijn dan is tie van een lagere kaste? [-X
Peter Wrote:Het is toch logisch dat ik me op de huidige omstandigheden baseer? Moet ik dan als er aan me wordt gevraagd wie er kampioen wordt eerst gaan gokken dat Suarez morgen een been breekt, Afellay zn enkelbanden scheurt en vervolgens posten dat Twente kampioen wordt? Je kunt niets anders doen dan je verwachting uitspreken op basis van de huidige omstandigheden. En als er geen alternatief is hoef je niet steeds te gaan vermelden dat het op basis van de huidige omstandigheden is.

Echt je reinste onzin dat ik iets kloppend moet maken, maar als je niet snapt dat ik me automatisch slechts op de huidige omstandigheden kan baseren bij een voorspelling begrijp ik wel dat je denkt dat ik het zo probeer recht te fietsen.

op baiss van de huidige situatie heb je gezegd dat je psvee niet meer ziet verliezen. je hebt geen enkel voorbehoud gemaakt. dat is een van de redenen dat je uitgedaagd wordt, druiloor.

en als je direct had geschreven 'als alles zo blijft en er zijn geen blessures en weet ik veel wat voorbehouden je allemaal nog wilt maken' had iedereen je meteen uit kunnen lachen omdat dat echt wijvenvoorspellingen zijn.

maar hou vooral vol. Undecided
waf Wrote:
Peter Wrote:Het is toch logisch dat ik me op de huidige omstandigheden baseer? Moet ik dan als er aan me wordt gevraagd wie er kampioen wordt eerst gaan gokken dat Suarez morgen een been breekt, Afellay zn enkelbanden scheurt en vervolgens posten dat Twente kampioen wordt? Je kunt niets anders doen dan je verwachting uitspreken op basis van de huidige omstandigheden. En als er geen alternatief is hoef je niet steeds te gaan vermelden dat het op basis van de huidige omstandigheden is.

Echt je reinste onzin dat ik iets kloppend moet maken, maar als je niet snapt dat ik me automatisch slechts op de huidige omstandigheden kan baseren bij een voorspelling begrijp ik wel dat je denkt dat ik het zo probeer recht te fietsen.

op baiss van de huidige situatie heb je gezegd dat je psvee niet meer ziet verliezen. je hebt geen enkel voorbehoud gemaakt. dat is een van de redenen dat je uitgedaagd wordt, druiloor.

en als je direct had geschreven 'als alles zo blijft en er zijn geen blessures en weet ik veel wat voorbehouden je allemaal nog wilt maken' had iedereen je meteen uit kunnen lachen omdat dat echt wijvenvoorspellingen zijn.

maar hou vooral vol. Undecided

Pff.. ondertussen heb ik het idee dat je het gewoon niet wilt snappen. Tuurlijk maak ik geen enkel voorbehoud. Jij denkt serieus dat er iemand is die gaat zeggen dat PSV ongeslagen kampioen wordt, ook als Rutten besluit vanaf nu de F-jeugd het veld in te sturen?


En hoezo wijvenvoorspelling? Gitter denkt onder de huidige omstandigheden dat Ajax wint, ik denk onder de huidige omstandigheden van niet. En als je het nog 100 mensen vraagt zullen het er 50 met Gitter eens zijn en 50 met mij. Snap niet wat daar wijf aan is. :-s
Dat je het nie wil aangaan, want stel dat...........

Lief we gaan niet vliegen, want stel dat........

Wijverig dus!
Pages: 1 2 3