FTM Forum

Full Version: Geen goud voor Sven
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat is er nou fout gegaan?
Ik heb 3 opties:

1. Kemkers wees naar zijn bordje en riep "Het is binnen" wat Sven verkeerd opvatte;
2. Kemkers was druk aldie tekst op zijn bordje aan het schrijven en toen hij opkeek dacht hij dat Kramer net uit de buitenbocht kwam en wilde dat in een fliots corrigeren;
3. Kemkers deed het bewust omdat hij benaderd is door de Oost-Aziatische gokmaffia.

Ik ga voor optie 2
zie topic olympische spelen
kemkers mongool:

veldkamp: dit is hetzelfde als een coach het veld in loopt en in eigen doel schiet. Undecided
of fout wisselt...
gittermaster Wrote:of fout wisselt...

Ik vind dit veuuuuuuuuuuuul dommer. De wissel van Dick was angsthazerij, maar was, in theorie best verdedigbaar. Het was alleen lullig dat hij de beste speler
van het veld haalde en dat verkeerd uitpakte. Miljoenen keren per jaar wordt, bij een voorsprong, een verdedigende middenvelder ingebracht voor een
aanvaller en dan houden ze de voorsprong wel vast. Dit is meer vergelijkbaar met een speler die niet opgesteld mag worden, toch inbrengen; die kerel maakt een doelpunt, maar je verliest de wedstrijd reglementair met 3-0. Was er niet eens een belgisch team dat dat overkwam in de UEFA-cup?
Of een half Belgische club in de Amstel-cup? Wink
Marshall Wrote:Of een half Belgische club in de Amstel-cup? Wink

tja het overkomt dus zelfs/vooral de grootste kampioenen. Voor de, telkens het onderspit delvende, concurrenten blijkbaar een goede reden om dat jaren lang smalend terug te halen. :razz: