FTM Forum

Full Version: Ajax-FC Utrecht
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
700 fans van Utrecht teruggestuurd wegens spreekkoren in de trein. Confused

En Sinouh na 2 jaar opeens weer eens op doel. Ik wist niet eens dat ie bij Utrecht speelde. :razz:
Peter Wrote:700 fans van Utrecht teruggestuurd wegens spreekkoren in de trein. Confused

En Sinouh na 2 jaar opeens weer eens op doel. Ik wist niet eens dat ie bij Utrecht speelde. :razz:


Appeltje eitje, 4-0 inmiddels.
Peter Wrote:700 fans van Utrecht teruggestuurd wegens spreekkoren in de trein. Confused

En Sinouh na 2 jaar opeens weer eens op doel. Ik wist niet eens dat ie bij Utrecht speelde. :razz:

uuuh, misschien vanwege het in de fik steken van een trein, het slopen van de hekwerken beneden bij Ajax en de spreekkoren
Van vi.nl,, Braamhaar helpt Ajax in het zadel tegen FC Utrecht... :eten:
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:700 fans van Utrecht teruggestuurd wegens spreekkoren in de trein. Confused

En Sinouh na 2 jaar opeens weer eens op doel. Ik wist niet eens dat ie bij Utrecht speelde. :razz:


Appeltje eitje, 4-0 inmiddels.

Pardon?

Ik heb alleen de 1e helft gezien en de 2e helft was het ongetwijfeld geweldig tegen 10 man, maar met 11-11 was het drama en de rode kaart was geel (ongelukkig, maar hij trekt zn voet terug naar beneden en raakt de tegenstander niet). Dan heb je dus geluk gehad tegen een gehavend Utrecht.

Ik ruik bloed voor over 2 weken. :8:
Aaaaaaaa Peter pusvee was geweldig Ajax was niets ik ruil blows bla blaa blaa


Hersenloze kleuter
Bocaloca Wrote:Aaaaaaaa Peter pusvee was geweldig Ajax was niets ik ruil blows bla blaa blaa
Hersenloze kleuter

Dan zal iets minder blowen je posts vast ten goede komen Boca.
tsja vandaag hoef je niet lang na te denken over de vraag: was ajax nou zo goed of was utrecht nou zo slecht. Jezus wat was utrecht slecht zeg. Denk niet dat ik dit seizoen een slechter team heb gezien in de arena. Totaal geen bezieling, passes kwamen nauwelijks aan, geloof 1 schot op doel (plus nog een mooie boksbal). Ajax liep er bij vlagen ook niet heel geinspireerd bij maar dit was echt te erg.
Zeer terechte rode kaart. Op de radio riep Wuytens dat hij inhield en zijn been terugtrok. Tuurlijk
Dat eerste doelpunt mag toch nooit op naam van Suarez komen, hij verandert het schot onbewust van richting. Is dit een complot om Suarez het record van Dillen te laten breken? Wink
Slaat idd helemaal nergens op, maar goed, boeiend :razz:
Mac Wrote:tsja vandaag hoef je niet lang na te denken over de vraag: was ajax nou zo goed of was utrecht nou zo slecht. Jezus wat was utrecht slecht zeg. Denk niet dat ik dit seizoen een slechter team heb gezien in de arena. Totaal geen bezieling, passes kwamen nauwelijks aan, geloof 1 schot op doel (plus nog een mooie boksbal). Ajax liep er bij vlagen ook niet heel geinspireerd bij maar dit was echt te erg.

tegen 11 man had ajakkes helemaal niets in te brengen, dus tel je knopen. utrecht stond vrij goed, en dat gaat idd ten koste van je kracht voorin.

ik vond het een totaal onnodige en stomme overtreding van wuytens. mijn eerste inschatting was rood. daar moet je het dus bij laten. in de herhaling ziet het er wat minder erg uit, maar het sloeg gewoon nergens op. ik ben uiteraard wel met jan wouters heeft dat het aannemelijk is dat een ajakkessied geen rood gekregen had.

dit was overigens gewoon een goal van sneuarez, itt tot een eigen doelpunt dat al een keer aan hem is toegekend.
Waf, het verbaast me nogal dat jij je zondagmiddag gebruikt voor het kijken van Ajax - Utrecht, dat moeten wel 105 hele lange minuten zijn geweest, incl. de rust.
Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...

We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...
Dugarry Wrote:Waf, het verbaast me nogal dat jij je zondagmiddag gebruikt voor het kijken van Ajax - Utrecht, dat moeten wel 105 hele lange minuten zijn geweest, incl. de rust.

en zateravond ben ik nog tot laat in amsterdom geweest ook. het moet niet gekker worden.

ik heb overigens geen 105 minuten gekeken. ik heb gekeken tot de rode kaart. toen ben ik wat anders gaan doen en was het wachten op de goal, hetgeen de kleine dirk telkens ff kwam vertellen, met een bedroefd gezicht. de tv blee aan omdat daarna grun feyenoord kwam, hetgeen wel een leuke wedstrijd was.
Box Brother Wrote:Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...

We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...

terecht ook. kost allemaal veel te veel.

het blijft wel jammer en typerend dat die cohen nooit het gedrag van die teringlijers van ajakkes zelf veroordeelt, maar dat terzijde.

ik begreep overigens van een stel dat naar juve ajakkes was geweest dat in turijn ajakkessieden, feyenoorders en hagenezen met elkaar op de vuist zijn geweest. er wasa een bus met ado-ers en er zou ook een bus met feyenoorders geweest zijn. echt ongelooflijk, waar je allemaal zin en tijd voor hebt.
Wel vreemd dat in bijvoorbeeld Engeland en/of Duitsland geen enkele club zonder uitsupporters reist en er ook bijna geen verplichte combi's zijn. (Bij bijvoorbeeld Liverpool 1, als Man. Utd. op visite komt).

Het zijn daar ook geen lieverdjes, maar de straffen zijn daar zo zwaar dat men zich (doorgaans) liever gewoon gedraagd in en om het stadion. De knokkers zoeken elkaar vaak wel op tijdens het reizen oid ver van het stadion vandaan.

Over Spanje hoor je ook nooit vreemde dingen wat toeschouwers betreft en in Schotland is er zelfs bij The Old Firm geen combi verplicht....

Het enige land in West Europa waar het een nog grotere teringzooi en wanorde is moet Italië zijn. Al moeten mensen daar voor bijna iedere wedstrijd het tickets op hun naam laten zetten en met paspoort/id laten zien bij de ingang..... (Daar zijn het dus gewoon geregistreerde supporters die gewoon domweg niet aangepakt worden.)
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Waf, het verbaast me nogal dat jij je zondagmiddag gebruikt voor het kijken van Ajax - Utrecht, dat moeten wel 105 hele lange minuten zijn geweest, incl. de rust.

en zateravond ben ik nog tot laat in amsterdom geweest ook. het moet niet gekker worden.

ik heb overigens geen 105 minuten gekeken. ik heb gekeken tot de rode kaart. toen ben ik wat anders gaan doen en was het wachten op de goal, hetgeen de kleine dirk telkens ff kwam vertellen, met een bedroefd gezicht. de tv blee aan omdat daarna grun feyenoord kwam, hetgeen wel een leuke wedstrijd was.

Doet me denken aan een scene van Haagse Johnny.

-conversatie kind voor de tv met pa die zit te eten aan tafel buiten het bereik van de tv: Kind: Pa gescoord! Vader: Wie, de joden? Kind: Ja! Vader: K*****joden!
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Waf, het verbaast me nogal dat jij je zondagmiddag gebruikt voor het kijken van Ajax - Utrecht, dat moeten wel 105 hele lange minuten zijn geweest, incl. de rust.

en zateravond ben ik nog tot laat in amsterdom geweest ook. het moet niet gekker worden.

ik heb overigens geen 105 minuten gekeken. ik heb gekeken tot de rode kaart. toen ben ik wat anders gaan doen en was het wachten op de goal, hetgeen de kleine dirk telkens ff kwam vertellen, met een bedroefd gezicht. de tv blee aan omdat daarna grun feyenoord kwam, hetgeen wel een leuke wedstrijd was.

Doet me denken aan een scene van Haagse Johnny.

-conversatie kind voor de tv met pa die zit te eten aan tafel buiten het bereik van de tv: Kind: Pa gescoord! Vader: Wie, de joden? Kind: Ja! Vader: K*****joden!

zo erg is het gelukkig niet.

wel mooi dat hij telkens kwam vertellen dat sneuarez zich liet vallen (papa, sneuarez laat zich toch altijd vallen? Undecided ) en op een gegeven moment kwam hij zeggen dat hij nu wel geraakt was omdat hij bloed zag. toen heb ik hem teruggestuurd om te kijken of het wel zijn bloed was of dat het echt bloed was of dat hij misschien een zakje ketchup in zijn broekzak had gestopt. Undecided
waf Wrote:of dat hij misschien een zakje ketchup in zijn broekzak had gestopt. Undecided

Grappig. 8-[
Mukkus Wrote:
waf Wrote:of dat hij misschien een zakje ketchup in zijn broekzak had gestopt. Undecided

Grappig. 8-[

zo ouwe verlepte zuurpruim, hoerenveen weer verloren zeker. Undecided
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:of dat hij misschien een zakje ketchup in zijn broekzak had gestopt. Undecided

Grappig. 8-[

zo ouwe verlepte zuurpruim, hoerenveen weer verloren zeker. Undecided

Ja, klopt. Maar mijn gevoel voor humor heeft niks te maken met verlies of winst van Heerenveen.

Maar wat ben jij vrolijk, waf!Eindelijk iemand gevonden, die met je wou neuken?
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:of dat hij misschien een zakje ketchup in zijn broekzak had gestopt. Undecided

Grappig. 8-[

zo ouwe verlepte zuurpruim, hoerenveen weer verloren zeker. Undecided

Ja, klopt. Maar mijn gevoel voor humor heeft niks te maken met verlies of winst van Heerenveen.

Maar wat ben jij vrolijk, waf!Eindelijk iemand gevonden, die met je wou neuken?

hahahah, wat een goeie grap idd!!!!!! nee, dat is duidelijk, dat heeft niets met elkaar te maken.

toch leuk om te zien dat er nog iets dwars zit bij je. ontzettende frustie, nou komop he, blijf het proberen. Undecided
Wel sneu voor Shinji dattie zo'n vader heeft.....hij is toch wel van jou, waf?
Heb echt medelijden met hem. Wens hem sterkte namens mij!

Flower
Mukkus Wrote:Wel sneu voor Shinji dattie zo'n vader heeft.....hij is toch wel van jou, waf?
Heb echt medelijden met hem. Wens hem sterkte namens mij!

Flower

zo, poeh man, die is raak. Undecided
Ja, die kan je in je zak steken. Wel eerst de ketchup eruit halen, hè.
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wel sneu voor Shinji dattie zo'n vader heeft.....hij is toch wel van jou, waf?
Heb echt medelijden met hem. Wens hem sterkte namens mij!

Flower

zo, poeh man, die is raak. Undecided

Was niet mijn bedoeling om iets raken. Moet gewoon lastig voor die jongen zijn om 2 vaders te hebben...
OSmile
Kan je nagaan als je meerdere persoonlijkheden hebt, en twee vaders :excited:
Mukkus Wrote:Was niet mijn bedoeling om iets raken. Moet gewoon lastig voor die jongen zijn om 2 vaders te hebben...
OSmile

ja, nou zeg, dat moet wel lastig zijn ja. [gay]
OMG, ik dacht het niveau niet verder kon zinken hier. Trieste bedoeling
Pages: 1 2