FTM Forum

Full Version: grun -feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een heerlijke pot om naar te kijken en echteen heel mooi doelpunt van Vlaar, maar het is nog niet gedaan
En weer een 100% niet gegeven pingel in het voordeel van Fey.
Ekslem Wrote:En weer een 100% niet gegeven pingel in het voordeel van Fey.

meen je dat nou echt? dat sprongetje van fer? gewoon en kopduel, daar ga je toch geen pingel voor geven?
dan vond ik die van tomasson een duidelijkere pingel, maar ja, die krijgt nu ook een schwalbe naam.

ik vind het ook onzin dat zo hard gesteld wordt dat feyenoord zo gelukkig was. groningen had de eerste helft 1 eigenlijk echte kans, de tweede helft ook (enervoldsen), maar feyenoord had ook mogelijkheden zat.

been heeft zich wel lelijk verkeken door castaignos te brengen. been dacht dat de buit binnen was.

knap dat grun nog terugkwam, mooi dat vlaar zijn fout herstelde.
waf Wrote:knap dat grun nog terugkwam, mooi dat vlaar zijn fout herstelde.

Ik vond het trouwens een grote fout van Vlaar. Hij zit nu weer (terecht) bij de selectie van het NL-elftal, maar dit soort fouten mag je als centrumverdediger met zijn lengte en postuur toch niet maken als je straks op het WK speelt. Nu kan hij het nog goedmaken, maar in 9 van de 10 gevallen kan hij dat niet en verlies je 2 dure punten.
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:knap dat grun nog terugkwam, mooi dat vlaar zijn fout herstelde.

Ik vond het trouwens een grote fout van Vlaar. Hij zit nu weer (terecht) bij de selectie van het NL-elftal, maar dit soort fouten mag je als centrumverdediger met zijn lengte en postuur toch niet maken als je straks op het WK speelt. Nu kan hij het nog goedmaken, maar in 9 van de 10 gevallen kan hij dat niet en verlies je 2 dure punten.

Mee eens. Maar misschien kwam het ook wel door het veld.
Je gaat meteen weer denken aan die wedstrijd tegen Italie. Maar goed, de huidige verdedigers van het NL elftal maken wel meer foutjes dan Vlaar.
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:knap dat grun nog terugkwam, mooi dat vlaar zijn fout herstelde.

Ik vond het trouwens een grote fout van Vlaar. Hij zit nu weer (terecht) bij de selectie van het NL-elftal, maar dit soort fouten mag je als centrumverdediger met zijn lengte en postuur toch niet maken als je straks op het WK speelt. Nu kan hij het nog goedmaken, maar in 9 van de 10 gevallen kan hij dat niet en verlies je 2 dure punten.

eens, en dat weet hij zelf ook. het bevreemdde mij dat het vlaar was, ik dacht in eerste instantie dat het de vrij was. pas in de herhaling zag ik het. ik vond het trouwens wel op een overtreding van die granguist lijken, maar dan nog mag vlaar zich niet weg laten zetten.

voor de rest een prima wedstrijd trouwens van hem...