FTM Forum

Full Version: Sparta Rotterdam - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Gaat dit door?

[Image: nacsparta09.jpg][Image: nacsparta11.jpg]

En over dat moeras is nu 3 nachten vorst heen gegaan en voor de komende dagen wordt hevige neerslag voorspeld. :-k
Wat leuk dat je zo bezorgd bent om Ajax, we moeten er toch niet aan denken dat ze punten verspelen of blessures oplopen door een onbespeelbaar veld.
er gaat een klein beetje regen vallen en het heeft een paar nachtjes een paar graden gevroren. wat denk je zelf petertje?
Ik hoop het wel (Ajax op een knollenveld wordt niks), maar denk van niet. Zou niet weten hoe dat veld al hersteld moet zijn voor de komende neerslag. Jol zal het bij de KNJB wel zo weten te regelen dat ze woensdag pas daarheen hoeven. Dan zal het wat minder moeras zijn dan zondagochtend.
Peter Wrote:Ik hoop het wel (Ajax op een knollenveld wordt niks), maar denk van niet. Zou niet weten hoe dat veld al hersteld moet zijn voor de komende neerslag. Jol zal het bij de KNJB wel zo weten te regelen dat ze woensdag pas daarheen hoeven. Dan zal het wat minder moeras zijn dan zondagochtend.

joh, er gaat vanavond 3 mm regen vallen en zaterdag en zondag schijnt de zon. het is de hele week droog geweest en ze hebben de hele week aan het veld geknutseld. jij bent echt niet goed wijs hoor, dat is gewoon een prima veld zondag.
waf Wrote:
Peter Wrote:Ik hoop het wel (Ajax op een knollenveld wordt niks), maar denk van niet. Zou niet weten hoe dat veld al hersteld moet zijn voor de komende neerslag. Jol zal het bij de KNJB wel zo weten te regelen dat ze woensdag pas daarheen hoeven. Dan zal het wat minder moeras zijn dan zondagochtend.

joh, er gaat vanavond 3 mm regen vallen en zaterdag en zondag schijnt de zon. het is de hele week droog geweest en ze hebben de hele week aan het veld geknutseld. jij bent echt niet goed wijs hoor, dat is gewoon een prima veld zondag.

We zullen zien.
Tenenkrommend weer dit Undecided
Peter Wrote:Ajax op een knollenveld wordt niks)

Ajax is niet meer de technische ploeg van weleer. Snel rondspelen van de bal, buitenspelers aanspelen etc. Het is dat De Zeeuw er voetbalt, de rest kan prima uit de voeten op een knollenveld.
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Ajax op een knollenveld wordt niks)

Ajax is niet meer de technische ploeg van weleer. Snel rondspelen van de bal, buitenspelers aanspelen etc. Het is dat De Zeeuw er voetbalt, de rest kan prima uit de voeten op een knollenveld.

Deels mee eens. Mss niet zo'n technische ploeg meer, maar op een knollenveld heb je fysiek sterke kerels nodig, geen vlieggewichtjes die er bij Ajax veel rondlopen. Sparta heeft toch net wat meer body, al is het voor hen doodzonde dat die John op zo'n veld niet tot zn recht komt. Leuke speler is dat!
Peter, is het een doodzonde, of is het dood zonde?

Verder wil ik er even op wijzen dat er body genoeg is bij Ajax, zeker niet minder dan bij Sparta in dit geval.
Dugarry Wrote:Verder wil ik er even op wijzen dat er body genoeg is bij Ajax, zeker niet minder dan bij Sparta in dit geval.

[gay]
Niet helemaal on-topic, maar over body gesproken dan maar ff een inkoppertje:

Quote:Jhonny van Beukering is niet langer speler van De Graafschap. De Eerstedivisionist heeft de samenwerking tussen beide partijen per direct ontbonden.

De club heeft de beslissing sec via een persbericht naar buiten gebracht, maar daarbij geen officiële verklaring gegeven voor de maatregel. Beide partijen zeggen te hebben besloten geen verdere mededelingen te doen. Zowel technisch directeur Leen Looyen als Van Beukering zelf waren ook niet bereikbaar voor commentaar.

Naar verluidt liggen de problemen van de speler om op gewicht te blijven ten grondslag aan de ontbinding van het contract.

In februari werd Van Beukering al eens uit de selectie gezet, nadat deze na een meting twee kilo boven zijn streefgewicht zat. In zijn periode bij NEC was dat voor toenmalig trainer Mario Been ook al eens reden de aanvaller tijdelijk te verbannen.
Peter Wrote:Gaat dit door?

[Image: nacsparta09.jpg][Image: nacsparta11.jpg]

En over dat moeras is nu 3 nachten vorst heen gegaan en voor de komende dagen wordt hevige neerslag voorspeld. :-k


Denk dat het wordt afgelast. Dan is Luis nl. volgende week geschorst tegen PSV............alles klar!
Neuh dan zou men uiteraard woensdag of donderdag gaan inhalen, maar de 10 cm sneeuw die Pietje P. voorspelde is duidelijk niet gevallen, dus dit gaat wel door.

Overigens:

Ajax vreest weergoden Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Bij Ajax wordt de weersverwachting angstvallig in de gaten gehouden. De prognose is dat er vandaag en morgen tien tot vijftien centimeter sneeuw valt. Mocht Sparta-Ajax worden afgelast, dan is Luis Suarez er volgende week niet bij tijdens de topper in de eredivisie tussen Ajax en PSV.

De topschutter ontbreekt in principe morgen echter tegen de Spartanen door een schorsing. De aanvaller van Ajax was eerder in de KNVB-beker en Europa League niet van de partij en is nu dus ook in de competitie geschorst. Sparta-trainer Frans Adelaar weet nog niet of hij in het thuisduel met de Amsterdammers kan beschikken over Nathan Rutjes.

De middenvelder kampt met de naweeën van een griepje. Ajacied Rasmus Lindgren is nog niet hersteld van zijn knieblessure. "Ik verwacht dat hij nog een week nodig heeft", aldus Martin Jol.
----
VI heeft dit bericht overgenomen. Volgens alle weersites is dit bericht echter achterhaald (ging over afgelopen nacht). Weten we ook weer wat VI.nl waard is.. die kopiëren dus klakkeloos van oa de telegraaf zonder bronvermelding.
Dugarry Wrote:Verder wil ik er even op wijzen dat er body genoeg is bij Ajax, zeker niet minder dan bij Sparta in dit geval.

De Zeeuw? Enoh? Gabri? De Jong? Urby? Sulejmani? Rommedahl? Kennedy? Dan hebben de talenten op het Sparta-middenveld toch echt meer bij te zetten en op een knollenveld wordt de strijd vaak op het middenveld beslist. :-k
Peter Wrote:Neuh dan zou men uiteraard woensdag of donderdag gaan inhalen, maar de 10 cm sneeuw die Pietje P. voorspelde is duidelijk niet gevallen, dus dit gaat wel door.

Overigens:

Ajax vreest weergoden Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Bij Ajax wordt de weersverwachting angstvallig in de gaten gehouden. De prognose is dat er vandaag en morgen tien tot vijftien centimeter sneeuw valt. Mocht Sparta-Ajax worden afgelast, dan is Luis Suarez er volgende week niet bij tijdens de topper in de eredivisie tussen Ajax en PSV.

De topschutter ontbreekt in principe morgen echter tegen de Spartanen door een schorsing. De aanvaller van Ajax was eerder in de KNVB-beker en Europa League niet van de partij en is nu dus ook in de competitie geschorst. Sparta-trainer Frans Adelaar weet nog niet of hij in het thuisduel met de Amsterdammers kan beschikken over Nathan Rutjes.

De middenvelder kampt met de naweeën van een griepje. Ajacied Rasmus Lindgren is nog niet hersteld van zijn knieblessure. "Ik verwacht dat hij nog een week nodig heeft", aldus Martin Jol.
----
VI heeft dit bericht overgenomen. Volgens alle weersites is dit bericht echter achterhaald (ging over afgelopen nacht). Weten we ook weer wat VI.nl waard is.. die kopiëren dus klakkeloos van oa de telegraaf zonder bronvermelding.

lul toch niet man. er is hier helemaal geen sneeuw voorspeld. hoogstens wat natte meuk. en dat heb ik je ook al tijdig laten weten. niet geloven hoor.

maar ja, iedereen is zo in de ban van sneuarez, dat iedereen het kennelijk een interessant vindt om onrust te schoppen. :roll:

win nou maar gewoon van ajakkes met sneuarez en zit niet zo ontzettend lachwekkend stiekem te hopen op een afgelasting.
Pardon? Ik hoop juist op doorgaan want ook jij weet dat ajax anders wel bij de knjb zou regelen dat er op woensdag al ingehaald mag worden. Zoals het hoort. Zo snel mogelijk inhalen om competitievervalsing te voorkomen. Ajax moet zonder Suarez spelen tegen Sparta en niet tegen PSV.
Al 2 dagen volle zonneschijn, jankend Peutertje
Bocaloca Wrote:Al 2 dagen volle zonneschijn, jankend Peutertje

Ik jankte voor het weekend toen het voorspeld werd. Televaag, vi en eigenlijk alle voetbalsites gisteren opeens. Viel me vooral van vi tegen dat ze niks checken maar klakkeloos kopiëren.
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Al 2 dagen volle zonneschijn, jankend Peutertje

Ik jankte voor het weekend toen het voorspeld werd. Televaag, vi en eigenlijk alle voetbalsites gisteren opeens. Viel me vooral van vi tegen dat ze niks checken maar klakkeloos kopiëren.


JANKERD!!!
0-2 bij rust
Wat een lachertje weer zeg dit. oh my fucking god hoe kan die mongool daar nou geel voor geven? ALS je fluit dan is het gewoon altijd rood, altijd gewoon. Duidelijker voorbeeld van het ontnemen van een 100% scoringskans (neerhalen doorgebroken speler) krijg je niet maar goed... denk dat die Belg van te voren wel even goed geïnstrueerd is dat volgende week AJAX-PSV is en ik denk dat ie dat net iets te laat besefte want anders had ie helemaal niet gefloten.
harry_bierdop Wrote:Wat een lachertje weer zeg dit. oh my fucking god hoe kan die mongool daar nou geel voor geven? ALS je fluit dan is het gewoon altijd rood, altijd gewoon. Duidelijker voorbeeld van het ontnemen van een 100% scoringskans (neerhalen doorgebroken speler) krijg je niet maar goed... denk dat die Belg van te voren wel even goed geïnstrueerd is dat volgende week AJAX-PSV is en ik denk dat ie dat net iets te laat besefte want anders had ie helemaal niet gefloten.


Over welke actie heb je het Harry?
Toen Falkenburg (of was t Duplan) alleen op Stekelenburg afging en werd neergelegd door Vertonghen. Had inderdaad 100% rood moeten zijn.
Sjaak Wrote:
harry_bierdop Wrote:Wat een lachertje weer zeg dit. oh my fucking god hoe kan die mongool daar nou geel voor geven? ALS je fluit dan is het gewoon altijd rood, altijd gewoon. Duidelijker voorbeeld van het ontnemen van een 100% scoringskans (neerhalen doorgebroken speler) krijg je niet maar goed... denk dat die Belg van te voren wel even goed geïnstrueerd is dat volgende week AJAX-PSV is en ik denk dat ie dat net iets te laat besefte want anders had ie helemaal niet gefloten.


Over welke actie heb je het Harry?

lol, als je de wedstrijd hebt gezien kan je dit niet vragen.
harry_bierdop Wrote:Wat een lachertje weer zeg dit. oh my fucking god hoe kan die mongool daar nou geel voor geven? ALS je fluit dan is het gewoon altijd rood, altijd gewoon. Duidelijker voorbeeld van het ontnemen van een 100% scoringskans (neerhalen doorgebroken speler) krijg je niet maar goed... denk dat die Belg van te voren wel even goed geïnstrueerd is dat volgende week AJAX-PSV is en ik denk dat ie dat net iets te laat besefte want anders had ie helemaal niet gefloten.

ik vond het iig meer rood dan volmer op fer. ongelooflijk dit.

hoewel ik me niet voor kan stellen dat sparta tegen 10 man er wel wat van gebakken had. in het ad waren ze al vol trots over het predikaat: ajakkes in het klein. zo, eerst ff die teringhonden aan 3 punten helpen dan. 8-[
Speciaal voor Waf: dit was een rode kaart! :cheers:
heb helaas niets gezien, geen live nederland hier in Bali, maar 3 punten zijn meer dan welkom.
Op naar aankomend weekend..
Peter; weet ik 5 minuten voor aanvang of je de weddenschap aan wilt gaan?
gittermaster Wrote:heb helaas niets gezien, geen live nederland hier in Bali, maar 3 punten zijn meer dan welkom.
Op naar aankomend weekend..
Peter; weet ik 5 minuten voor aanvang of je de weddenschap aan wilt gaan?

We moeten iig de scheids nog ff afwachten. Misschien is het wel Vink of Braamhaar. :p

@harry-> het niet geven van rood maakt voor volgende week niet zoveel uit. Ik vind Oleguer niet slechter dan Vertonghen. Meer jammer dat Sparta gisteren niet 40 minuten tegen 10 man mocht spelen.
Lamme Lennie Wrote:Speciaal voor Waf: dit was een rode kaart! :cheers:

godver, dan is het wel een hele duidelijke rode kaart.

dan is de vraag nog klemmender: als dit al zo duidelijk rood was, waarom krijgt hij hem dan niet? dat moet dan wel met de wedstrijd ajakkes psvee van doen hebben.

ook totaal niet aan de ore gekomen in studio ajakkes gisteren, jack heeft dat lekker doogezwegen, die maakt zich alleen druk als ajakkes benadeeld wordt. 8-[
Pages: 1 2