FTM Forum

Full Version: NAC Breda - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ik voel de spreekkoren van de NAC-aanhang al aankomen:
"Maaandy laat je tattoo zien, mandy laat je tattoo zien, mandy laat je tattoo zien. Jalalalalala"

8-[
Ik voel puntverlies aankomen.... dat heeft overigens niets te maken met de laatste transfers/blessures. In mijn beleving doen we het altijd kut in Breda.
Ikzelf zat vorig jaar in een NAC vak en toen gingen we er ook af, 2-0 of zo
Dus volgens jou maakt het niet uit of je met Dzsudzsak, Lazovic of V/d Meyde speelt? :o

Overigens:
MRI-scan wijst uit dat blessure Pieters meevalt
04/03/2010 19:58

PSV kreeg donderdag goed nieuws over de blessure van Erik Pieters. Een MRI-scan heeft uitgewezen dat de kwetsuur die hij opliep in het duel met Jong Polen blijkt mee te vallen.

De linksback maakte woensdag in de met 3-2 gewonnen wedstrijd na ruim een uur plaats voor Nicky Kuiper. Op het eerste oog leek Pieters zware knieblessure te hebben opgelopen, maar de PSV'er kan mogelijk zaterdag in actie komen in de uitwedstrijd tegen NAC Breda.

Pieters heeft dit seizoen een basisplaats veroverd bij PSV. De 21-jarige verdediger speelde al twintig competitieduels dit seizoen, vorige jaargang kwam hij nog tot zeventien wedstrijden.

:Big Grin
Peter Wrote:Dus volgens jou maakt het niet uit of je met Dzsudzsak, Lazovic of V/d Meyde speelt? :o

????
Peter Wrote:Dus volgens jou maakt het niet uit of je met Dzsudzsak, Lazovic of V/d Meyde speelt? :o

Overigens:
MRI-scan wijst uit dat blessure Pieters meevalt
04/03/2010 19:58

PSV kreeg donderdag goed nieuws over de blessure van Erik Pieters. Een MRI-scan heeft uitgewezen dat de kwetsuur die hij opliep in het duel met Jong Polen blijkt mee te vallen.

De linksback maakte woensdag in de met 3-2 gewonnen wedstrijd na ruim een uur plaats voor Nicky Kuiper. Op het eerste oog leek Pieters zware knieblessure te hebben opgelopen, maar de PSV'er kan mogelijk zaterdag in actie komen in de uitwedstrijd tegen NAC Breda.

Pieters heeft dit seizoen een basisplaats veroverd bij PSV. De 21-jarige verdediger speelde al twintig competitieduels dit seizoen, vorige jaargang kwam hij nog tot zeventien wedstrijden.

:Big Grin
Ga je nu weer wedden? :excited:
Pieters en Manolev mogelijk gewoon inzetbaar tegen NAC
Vrijdag, 5 maart 2010 om 13:33 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Goed nieuws uit de ziekenboeg van PSV. Nadat eerder al bekend werd dat de blessure van Erik Pieters meevalt, is nu ook duidelijk geworden dat Stanislav Manolev binnen afzienbare tijd weer inzetbaar is. Coach Fred Rutten hoopt het duo zelfs al komend weekend weer tot zijn beschikking te hebben.

“Manolev gaat voorspoedig, we gaan zo even overleggen of hij de groepstraining kan meedoen”, zegt Rutten vrijdag op de website van PSV. “Het ziet er heel goed uit, al is hij natuurlijk wel een twijfelgeval. Maar dat valt me tweehonderd procent mee.” De Bulgaar liep vorige week in de wedstrijd tegen Hamburger SV een lichte spierscheuring op maar gaat dus de goede kant op.

Hetzelfde geldt dus voor Pieters, van wie aanvankelijk werd gevreesd dat hij er lange tijd uit zou liggen met een zware knieblessure. “Het valt allemaal gelukkig mee. Ook hij is een twijfelgeval”, bevestigde Rutten. Balázs Dzsudzsák is mogelijk eveneens tijdig fit voor het lastige uitduel bij NAC Breda. “Hij heeft gisteren meegedaan, dat gaat goed. Al met al hebben we een paar vraagtekens en daar nemen we later een besluit over.”


Kijk Peutertje
nu kan je wedden
Zelfs € 50 gratis volgens jouw bericht Wink
We kunnen Peutertje natuurlijk niet echt geld laten verliezen :8:
Bocaloca Wrote:Pieters en Manolev mogelijk gewoon inzetbaar tegen NAC
Vrijdag, 5 maart 2010 om 13:33 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Goed nieuws uit de ziekenboeg van PSV. Nadat eerder al bekend werd dat de blessure van Erik Pieters meevalt, is nu ook duidelijk geworden dat Stanislav Manolev binnen afzienbare tijd weer inzetbaar is. Coach Fred Rutten hoopt het duo zelfs al komend weekend weer tot zijn beschikking te hebben.

“Manolev gaat voorspoedig, we gaan zo even overleggen of hij de groepstraining kan meedoen”, zegt Rutten vrijdag op de website van PSV. “Het ziet er heel goed uit, al is hij natuurlijk wel een twijfelgeval. Maar dat valt me tweehonderd procent mee.” De Bulgaar liep vorige week in de wedstrijd tegen Hamburger SV een lichte spierscheuring op maar gaat dus de goede kant op.

Hetzelfde geldt dus voor Pieters, van wie aanvankelijk werd gevreesd dat hij er lange tijd uit zou liggen met een zware knieblessure. “Het valt allemaal gelukkig mee. Ook hij is een twijfelgeval”, bevestigde Rutten. Balázs Dzsudzsák is mogelijk eveneens tijdig fit voor het lastige uitduel bij NAC Breda. “Hij heeft gisteren meegedaan, dat gaat goed. Al met al hebben we een paar vraagtekens en daar nemen we later een besluit over.”


Kijk Peutertje
nu kan je wedden

Icon_question

Naar aanleiding van dit bericht weet jij al wie er volgende week bij Ajax-PSV wel en niet op het veld zullen staan?
Wat een vieze schwalbes van zowel Marcellis als Toivonen. Puke Terecht verlies van PSV. Hup Twente! =D>
Gerben Zonderland Wrote:Wat een vieze schwalbes van zowel Marcellis als Toivonen. Puke Terecht verlies van PSV. Hup Twente! =D>

eric 'ik juich voor ajakkes' braamhaar gaf uiteraard geen pingel en wist ook nog amrabat voor hands terug te fluiten toen hij er een metertje of 120 vandaan stond en het gewoon niet kon zien.

maar psvee heeft het vnl aan zichzelf te danken.
PSV was (veel) beter, maar wordt een zuivere pingel onthouden en pakt 0 punten omdat NAC 2x voor de goal komt de 2x scoort. Zoals het tegen Sparta ook 2 punten te weinig kreeg. En tegen roda jc en heracles waar het werd weggespeeld wel 3 punten teveel kreeg. Per saldo staat iedereen zo waar het hoort. Op naar Ajax.
Marcellis werd wel degelijk aangetikt. PSV is ook een penalty onthouden. Volgens Rutten was ook de snel genomen vrije trap, waar de eerste goal uit kwam, een onterechte. Tegen een Braamhaar die ajax graag kampioen wil hebben is niet op te voetballen. Verder waren teveel PSV'ers (Afellay, Dzsudzsak, Toivonen, Bakkal en Amrabat) hopeloos uit vorm en werden Manolev en Pieters op de flanken gemist (misschien daardoor?)
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wat een vieze schwalbes van zowel Marcellis als Toivonen. Puke Terecht verlies van PSV. Hup Twente! =D>

eric 'ik juich voor ajakkes' braamhaar gaf uiteraard geen pingel en wist ook nog amrabat voor hands terug te fluiten toen hij er een metertje of 120 vandaan stond en het gewoon niet kon zien.

maar psvee heeft het vnl aan zichzelf te danken.
Goeie samenvatting m.i.
Weliswaar 2 belangrijke momenten, maar PSV had het gewoon nooit zover mogen laten komen dat het daar afhankelijk van is.
Marcellis werd in eerst even heel lichtjes aan het shirt getrokken door Schilder, zoals dat bij duels om de bal continu gebeurt, maar viel 2 stappen later over zijn eigen benen. Toivonen werd wel aangetikt door de keeper, had misschien wel een penalty moeten krijgen.
Ach je weet vooraf al dat Braamhaar altijd elke twijfelachtige situatie tegen PSV fluit, dus moet je gewoon snel 0-2 maken zodat de punten zijn voor de scheids het naar zijn hand kan zetten. Dat had ook makkelijk gekund.

Waarom werd Engelaar trouwens uitgefloten in de 2e helft?


Met betrekking tot de weddenschap van Gitter:
OB: Vrees voor blessures Salcido en Koevermans
PSV vreest Danny Koevermans en Carlos Salcido voorlopig te moeten missen. Koevermans liep zaterdag, in de verloren wedstrijd tegen NAC, een hamstringblessure op. Na een kwartier kon hij niet verder.

Koevermans had eerder dit seizoen ook al last van zijn hamstrings. Toen stond hij enkele weken buitenspel.

Ook Carlos Salcido viel zaterdag uit. De verdediger had veel last van zijn knie. Hoe ernstig de blessures precies zijn wordt nog onderzocht.
--
](*,) Nu moet Pieters echt fit zijn voor volgende week anders ligt de linkerkant van de verdediging open.
Berend Botje Wrote:Marcellis werd in eerst even heel lichtjes aan het shirt getrokken door Schilder, zoals dat bij duels om de bal continu gebeurt, maar viel 2 stappen later over zijn eigen benen. Toivonen werd wel aangetikt door de keeper, had misschien wel een penalty moeten krijgen.

[-( Kijk nog maar eens goed. Schilder raakt lichtjes met binnenkant linkervoet de buitenkant van het linkeronderbeen van Marcellis aan, waardoor deze struikelt.

de laatste 15 seconden:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dHwRRadUuWM[/youtube]
Zoals voorspeld. Braamhaar wel erg dubieuze rol, maar zoals Peter al aangeeft moet je in zulke wedstrijden gewoon de 2-0 maken als het kan.
Nou sorry hoor, maar op basis van dit filmpje op youtube is het echt niet te zien of Schilder Marcellis raakt. Was het op tv beter te zien? Dat van Toivonen was echt geen pingel. Hij werd zeker geraakt, maar dat was echt niet genoeg voor een pingel.
Lamme Lennie Wrote:Nou sorry hoor, maar op basis van dit filmpje op youtube is het echt niet te zien of Schilder Marcellis raakt. Was het op tv beter te zien? Dat van Toivonen was echt geen pingel. Hij werd zeker geraakt, maar dat was echt niet genoeg voor een pingel.
Wat moet er dan gebeuren ? :roll: Dit klinkt wel heel tegenstrijdig....
Dus als een speler een andere speler raakt moet de scheidsrechter fluiten? Leuke wedstrijden krijg je dan......
Op 1.20 zie je HEUL erg duidelijk dat Marcellis over zijn eigen voet struikelt, nadat hij ziet dat de bal en de speler te ver bij hem vandaan zijn om nog te achterhalen. Terecht door laten gaan dus.
Heb het ook net gezien op tv en zie nergens dat hij geraakt wordt door Schilder. Maar het zou best kunnen dat hij in eerste instantie licht geraakt wordt door Schilder en daardoor zichzelf haakt. Bewijs daarvoor heb ik echter nog niet gezien. En die duik van Toivonen verdient een mooi cijfer, maar geen pingel.
Gisteren op Eredivisie live werd dit breeduit besproken en zo geconstateerd. Als je het beeldje voor beeldje bekijkt dan zie je het ook.
In de samenvatting van 'de wedstrijden' wordt becommentarieerd dat Marcellis over een grasspriet struikelt. Dat 10 meter daarvoor heel licht zijn shirt werd aangeraakt heeft uiteraard niets te maken met zijn val, maar wel dat zijn been (niet bewust maar toch) direct voor zijn val wordt geraakt.
Lamme Lennie Wrote:En die duik van Toivonen verdient een mooi cijfer, maar geen pingel.

en als het sneuarez overkomt vindt je het wel een pingel zeker?

gewoon gelul, overtreding op toivonen dus een pingel. knap stomme overtreding ook.

maar het bewijs waar draamhaar met de wedstrijd naar toe wilde was wel het fluiten voor de 'handsbal' van amrabat. echt heel zielig.
Wat ik gemist heb is dat Braamhaar ging juichen bij de NAC doelpunten (net zoals 2 jaar geleden toen Ajax scoorde)
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:En die duik van Toivonen verdient een mooi cijfer, maar geen pingel.
en als het sneuarez overkomt vindt je het wel een pingel zeker?

Natuurlijk Waf :roll: (alsof je het gelooft als ik nee zeg)
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:En die duik van Toivonen verdient een mooi cijfer, maar geen pingel.
en als het sneuarez overkomt vindt je het wel een pingel zeker?

Natuurlijk Waf :roll: (alsof je het gelooft als ik nee zeg)

nee, natuurlijk niet, maar dat krijg je ervan als je altijd alles in het voordeel van ajakkes uitlegt, dan ben je niet geloofwaardig meer. kan ik verder niks aan doen.
Kom op zeg... geen pingel??? Die ten Rouwelaar trapt hem gewoon neer van achteren, totaal onnodig en oliedom. Zou nog rood moeten zijn ook :razz:
Ik vind het ook een penalty, laat dat duidelijk zijn... Maar ik denk dat Toivonen té overdreven gaat liggen en dat hij daardoor de pingel niet krijgt... Hij wordt op zijn standbeen geraakt maar ik twijfel zelfs of hij niet had kunnen blijven staan... Nu maakt hij een rare val en kan ik me indenken dat de scheids daardoor geen pingel geeft... Blijft domme actie van Ten Rouwelaar, had gewoon pingel moeten zijn...
Bij eredivisie-live had van Halst het moment van Schilder-Marcellis in de pierrot(?) gezet waarbij hij zei zeker te weten dat Schilder Marcellis raakte... Ik vond het nog steeds niet helemaal duidelijk uit die beelden, kan me voorstellen dat Schilder hem bij het kruisen onbewust aantikt en Marcellis daardoor over zijn eigen benen lijkt te struikelen... Het feit dat hij op die manier protesteert bij de scheids doet mij vermoeden dat hij wel geraakt is, als hij echt zo dom is om over zijn eigen benen te struikelen ben je toch niet nóg eens zoo naïef dat je daar ook nog heftig over gaat protesteren... Dan had ie zich beter kunnen gaan zitten schamen in een hoekje... Blijft hoe dan ook erg gedurft gefloten, zo'n moment lijkt toch wel in de meeste gevallen erg op een overtreding...
Pages: 1 2 3