FTM Forum

Full Version: Suarez
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Er wordt de laatste tijd zo gezeurd, dat Ajax zo afhankelijk is van Suarez, maar welke buitenlandse voetballer is het belangrijkste (geweest) bij Ajax? Ik denk voorlopig toch Jari Litmanen, met als goede tweede Velibor Vasovic, en met stip op 3 pas Suarez.
Daarachter Lerby, Arnesen, Blankenburg, Petterson etc. En hoe zit dat bij andere clubs? Bij PSV Romario? Bij Feijenoord Kindvall? Bij Twente NKufo?
Berend Botje Wrote:Er wordt de laatste tijd zo gezeurd, dat Ajax zo afhankelijk is van Suarez, maar welke buitenlandse voetballer is het belangrijkste (geweest) bij Ajax? Ik denk voorlopig toch Jari Litmanen, met als goede tweede Velibor Vasovic, en met stip op 3 pas Suarez.
Daarachter Lerby, Arnesen, Blankenburg, Petterson etc. En hoe zit dat bij andere clubs? Bij PSV Romario? Bij Feijenoord Kindvall? Bij Twente NKufo?


Je mag Suarez niet eens vergelijken met andere buitenlanders. Goed hij schiet er enorm veel in maar

1. buitenom de beker heeft het nog niks opgeleverd bij Ajax
2. europese prestaties zijn er helemaal niet, en die komen er nooit meer ook!!!!

Litmanen was belangrijk evenals de andere door jou genoemde voetballers. Maar zelfs de Laudrups, Babangida, Arveladze, Kanu, Molby, Trabelsi, Tobiassen en Wamberto hebben meer gepresteerd dan onze Luis.

Bij al die andere clubs moet je helaas dus altijd in het verleden duiken om de belangrijkste buitenlandse voetballer te vinden......
PSV: Na Romario en Ronaldo.......Nilis, Heintze, Kezman
Feijenoord: Na Kindvall......Nielsen, Dudek, Kalou, Kalou, Kiprich, Elstrup
Twente: Sanchez Torres, Thoresen, Nielsen
Suarez is nog niet weg bij Ajax, en veel doelpunten erin schieten is toch wel belangrijk. De spelers die jij noemt hebben echt niet meer gepresteerd, hoewel de Laudrups en Arveladze in de buurt komen. Het gaat er mij ook om hoe bepalend een speler was in de periode waarin hij daadwerkelijk speelde. Misschien dat bijvoorbeeld de Laudrups completere spelers waren, maar die hebben toch minder hun stempel op de ploeg gedrukt. Daarom noem ik ook Vasovic, die indertijd de verdediging heeft geleid naar het grote succes.
Berend Botje Wrote:Suarez is nog niet weg bij Ajax, en veel doelpunten erin schieten is toch wel belangrijk. De spelers die jij noemt hebben echt niet meer gepresteerd, hoewel de Laudrups en Arveladze in de buurt komen. Het gaat er mij ook om hoe bepalend een speler was in de periode waarin hij daadwerkelijk speelde. Misschien dat bijvoorbeeld de Laudrups completere spelers waren, maar die hebben toch minder hun stempel op de ploeg gedrukt. Daarom noem ik ook Vasovic, die indertijd de verdediging heeft geleid naar het grote succes.


Het gaat mij erom op welk toneel je je prestaties levert!!! In het land der blinden is eenoog koning.......
Sjaak Wrote:Bij al die andere clubs moet je helaas dus altijd in het verleden duiken om de belangrijkste buitenlandse voetballer te vinden......

Feijenoord: Na Kindvall......Nielsen, Dudek, Kalou, Kalou, Kiprich, Elstrup, JDT, Julio Cruz, Shinji Ono
Sjaak Wrote:
Berend Botje Wrote:Er wordt de laatste tijd zo gezeurd, dat Ajax zo afhankelijk is van Suarez, maar welke buitenlandse voetballer is het belangrijkste (geweest) bij Ajax? Ik denk voorlopig toch Jari Litmanen, met als goede tweede Velibor Vasovic, en met stip op 3 pas Suarez.
Daarachter Lerby, Arnesen, Blankenburg, Petterson etc. En hoe zit dat bij andere clubs? Bij PSV Romario? Bij Feijenoord Kindvall? Bij Twente NKufo?


Je mag Suarez niet eens vergelijken met andere buitenlanders. Goed hij schiet er enorm veel in maar

1. buitenom de beker heeft het nog niks opgeleverd bij Ajax
2. europese prestaties zijn er helemaal niet, en die komen er nooit meer ook!!!!

Litmanen was belangrijk evenals de andere door jou genoemde voetballers. Maar zelfs de Laudrups, Babangida, Arveladze, Kanu, Molby, Trabelsi, Tobiassen en Wamberto hebben meer gepresteerd dan onze Luis.

Bij al die andere clubs moet je helaas dus altijd in het verleden duiken om de belangrijkste buitenlandse voetballer te vinden......
PSV: Na Romario en Ronaldo.......Nilis, Heintze, Kezman
Feijenoord: Na Kindvall......Nielsen, Dudek, Kalou, Kalou, Kiprich, Elstrup
Twente: Sanchez Torres, Thoresen, Nielsen

kalou is niet zo lang geleden hoor. en idd ono, ik denk de beste buitenlandse speler ooit die ik bij feyenoord gezien heb.
Waf, pas op dat Shinji zich niet beter gaat voelen dan Bonaventoura (zo heet die andere kroot toch?) anders krijg je van die machtspelletjes in huis en dat kan nooit goed aflopen :wink:
Bredanaar Wrote:Waf, pas op dat Shinji zich niet beter gaat voelen dan Bonaventoura (zo heet die andere kroot toch?) anders krijg je van die machtspelletjes in huis en dat kan nooit goed aflopen :wink:

die ander heet dirk. dirk joszef bonaventura. Hakkuh