FTM Forum

Full Version: Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Peter Wrote:Ja waf.. ga jij maar lekker met de andere stoere, rijke forummers die hier lopen te blaten 2 weken voor een pot inzetten bij de bookies. Ik stel voor dat jij dat een paar weken doet en ik vlak voor de potten op dezelfde duels. Eens kijken wie uiteindelijk het meeste geld overhoudt. .


het gaat mij helemaal niet om geld overhouden man. jij had zo'n grote smoel dat psvee niet ging verliezen in de aarsrena en vervolgens ging je terugkrabbelen. je ging namelijk een voorbehoud maken dat je eerst helemaal niet gemaakt had. een kwezel dus. :nanana:
Nu we het toch over Ajax hebben, ik heb een raadseltje bedacht: hoe noem je een Ajacied die aan de Vierdaagse meedoet?
Een loopneus.

En een lekker wijf in een ajaxshirt vingeren, noem je dan zeker 'neus peuteren'?
Neuzin natuurlijk.
En hoe noem je een Ajacied van twee meter die pokert?
Geen idee....een lange neus kaarter?

Hoe heet het dan, als je in de Arena zit en in de rust haal je een Ajacied naar binnen, die buiten het stadion al 45 minuten staat te blauwbekken?
Neuswarmen?

En hoe noem je een Ajacied die bijna afgestudeerd is, en alleen nog zijn doctoraalexamen moet doen?
Mukkus Wrote:Geen idee....een lange neus kaarter?

Nee, jij bent in de war met lange neus trekken, dat is wat iemand doet die een Ajacied van twee meter met de hand bevredigt.
1-0 de Jong
2-0 Urby
Precies als bij nac. Duidelijk beter, afronding drama. Wat speelt Ajax slecht zeg, komen niet verder dan de lange bal. Op zn PSV's dit. Wink wat is je rek.nr. Gitter? Wink Sad
hehe, de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is..
Ik volg t op de radio en daar schijnt t een beetje 50/50 te zijn, met wel een aantal gemiste kansen van PSV, maar kan er dus niets van zeggen... Behalve van wat ik hoor, scheen een mooi 2e doelpunt te zijn Smile
50/50 wedstrijd? Over 90 minuten gezien mee eens, maar jij poste het in de rust, dan oneens. Ajax kwam 90 minuten lang niet verder dan de lange bal spelen. PSV stelde daar in de 1e helft aardig combinatiespel en dotten van kansen tegenover, duidelijk beter. 2e helft Ajax nog steeds alleen lange ballen, PSV te triest voor woorden. Over-all zo dus een 50/50 pot.

Blom floot overigens niet slecht vond ik, zulke duels zijn haast niet goed te leiden, maar toch wat rare momenten. Alderweireld kun je rood geven na 5 minuten (duidelijk een doorgebroken man), maar de weg naar het doel was nog lang. Ook had de 1-1 uit een vrije trap goedgekeurd moeten worden. Vertonghen haalt Toivonen onderuit, maar PSV scoort dus wat maakt het uit. Afellay verdiend ook 4 duels schorsing. Viel speltechnisch weer eens door de mand in een topper en toonde zich een slecht verliezer. Triest. Zo gaat hij nooit naar een mooie topclub.

Maar denk al met al dat ze in Enschede nog onder de tafel liggen van het lachen over het niveau van deze 'topper'. Beide ploegen waren compleet, maar mijn god wat was het niveau triest.

Ajacieden gefeliciteerd en Gitter graag je rekeningnummer, maar jongens ga niet posten dat Ajax goed speelde vandaag.
En dan Ajax-netwerk:
Quote:Heer en meester in de ArenA: Ajax stuurt PSV met 4-1 naar huis

Undecided Wat een bull-shit. De lamme verslaat de blinde, maar Ajax heer een meester? No way.


Mooi van Jol dat hij gewoon eerlijk toegeeft dat Ajax zeker de 1e helft niet beter was.
Mooie samenvatting gezien :eeeek: , harde cijfers. En dan Afellay, typisch gevalletje ik ben duidelijk geen topper. Sukkel, die is er komende tijd niet bij denk ik.

Feli joduh :cry:
Zie net dat het meer was dan alleen dat opvangen van Enoh door Afellay wat er tussen die 2 gebeurde. Wrs heeft Jol gezegd tegen Enoh, lok die Afellay maar een beetje uit de tent, want die is wel zo dom dat ie hapt als het niet loopt. Tada, domme gast. Hopelijk doen ze er niks mee omdat er steeds van die kleine dingen voorvielen schijnbaar en gaan ze allebei vrijuit. Zal wel niet, maar als Afellay (terecht) een onderzoek aan zijn broek krijgt en wrs een schorsing dan Enoh ook lijkt me.
Mukkus Wrote:Hoe heet het dan, als je in de Arena zit en in de rust haal je een Ajacied naar binnen, die buiten het stadion al 45 minuten staat te blauwbekken?

Je zat ernaast, BB. Ik doelde op 'een frisse neus halen'.
"90 minuten alleen lange ballen spelen, de lamme tegen de blinde, triest niveau, slecht spel van Ajax", maar ach, wat maakt het uit als je 4-1 wint :Big Grin

Afellay staat echt al 3 jaar stil. Die jongen gaat het gewoon niet halen. Komt te kort als aanvoerder, komt te kort in het NL-elftal en gaat het niet redden bij een topclub.
Lamme Lennie Wrote:"90 minuten alleen lange ballen spelen, de lamme tegen de blinde, triest niveau, slecht spel van Ajax", maar ach, wat maakt het uit als je 4-1 wint :Big Grin

Dat ik dit nog eens uit de mond van een Amsterdammer mag horen. Volgens jullie moest het toch met mooi combinatievoetbal gebeuren en was die Eindhovense zakelijkheid maar niks? Mooi om te zien dat de honger in Amsterdam zo groot is dat het lange halen snel thuis voetbal wordt geaccepteerd. :p

Lamme Lennie Wrote:Afellay staat echt al 3 jaar stil. Die jongen gaat het gewoon niet halen. Komt te kort als aanvoerder, komt te kort in het NL-elftal en gaat het niet redden bij een topclub.

Volledige beaam. Ik hoop dat Afellay dit zelf ook inziet en lekker zn hele carriere bij PSV blijft ballen. Prima speler voor in Nederland. Bij een Europese topclub zie ik hem nooit van de bank komen, maar als hij volgende zomer transfervrij is kan hij wel uit alle toppers kiezen denk ik en gaat hij dus lekker cashen. Ideale man om achter de hand te hebben bij blessures en schorsingen.
Ben het echt niet eens met je stelling dat hij al 3 jaar stil staat... Heeft echt wel progressie ingezeten, maar idd te weinig.
Ekslem Wrote:Ben het echt niet eens met je stelling dat hij al 3 jaar stil staat... Heeft echt wel progressie ingezeten, maar idd te weinig.

Hij komt 5 kilo spieren tekort. En wat meer zelfbeheersing zou ook wel fijn zijn.
weer mazzel voor ze dat ajakkes wel de goals maakte. maar ja, anders hadden ze nog hulp van de scheids kunnen krijgen.

of alderweireld rood was kon je op tv niet goed zien. dan eerder de zeeuw denk ik, als een feyenoorder zo debiel inkomt moet je de neuzen eens horen hier.

erg kut dat wij gelijkspeelden vandaag, kunnen we de punten niet weggeven in eindhoven. :razz:

hup twente!
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:"90 minuten alleen lange ballen spelen, de lamme tegen de blinde, triest niveau, slecht spel van Ajax", maar ach, wat maakt het uit als je 4-1 wint :Big Grin

Dat ik dit nog eens uit de mond van een Amsterdammer mag horen. Volgens jullie moest het toch met mooi combinatievoetbal gebeuren en was die Eindhovense zakelijkheid maar niks? Mooi om te zien dat de honger in Amsterdam zo groot is dat het lange halen snel thuis voetbal wordt geaccepteerd. :p

Het waren jouw woorden, niet de mijne :roll:

Maar net als bij het NL-elftal maakt het mij niet uit hoe er gewonnen wordt in deze wedstrijden, als er maar gewonnen wordt. En dat is gebeurd.

Het is grappig om te zien hoe je de uitslag probeert te bagatelliseren, maar dat maakt de overwinning alleen maar zoeter.
Berend Botje Wrote:En hoe noem je een Ajacied van twee meter die pokert?

Jij zat er ook naast, Mukkus, het is 'een grote gok'.
Peter? Quitte of dubbel voor wie er hoger eindigt op de ranglijst tussen Ajax en PSV???
Ik zou dubbel doen als ik jou was, lijkt me lucratiever.
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:"90 minuten alleen lange ballen spelen, de lamme tegen de blinde, triest niveau, slecht spel van Ajax", maar ach, wat maakt het uit als je 4-1 wint :Big Grin

Dat ik dit nog eens uit de mond van een Amsterdammer mag horen. Volgens jullie moest het toch met mooi combinatievoetbal gebeuren en was die Eindhovense zakelijkheid maar niks? Mooi om te zien dat de honger in Amsterdam zo groot is dat het lange halen snel thuis voetbal wordt geaccepteerd. :p

Het waren jouw woorden, niet de mijne :roll:

Maar net als bij het NL-elftal maakt het mij niet uit hoe er gewonnen wordt in deze wedstrijden, als er maar gewonnen wordt. En dat is gebeurd.

Het is grappig om te zien hoe je de uitslag probeert te bagatelliseren, maar dat maakt de overwinning alleen maar zoeter.

"Wat maakt het uit, als je maar wint" is toch zeker jou toevoeging? Terwijl dat toch de in Amsterdam zo verfoeide Eindhovense zakelijkheid weergeeft. Ik ben het er overigens mee eens hoor.

En geflatteerde zeges zijn altijd het zoetst, zeker als het op een concurrent is.
"Appeltje-Afellaaytje" zou ik zo zeggen na het zien van de gehele wedstrijd.

Al komt Ajax de eerste helft voor de 1-0 ene paar keer goed weg.

@ Isaacson: Wat ben jij ene gigantische kneus.

@ Suarez: Minder zeuren, komt je spel vast ten goede.

@ Pantelic: Geluk dat je nog een leuk hakje had en een goaltje meepikte, maar wat was je toch triest slecht.

@ Afellay: Sukkeltje sukkeltje sukkeltje, Sukkeltje sukkeltje sukkeltjehuh

@ KNVB: Dat verwende schandknaapje minimaal 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
Die Amrabat trouwens, minimaal 3 100% kansen die ie laat liggen omdat meneer zelf met de bal gaat lopen.
Ja, klopt ja, die was zeker niet in vorm. En dan die verdediger, die zelf doorloopt maar de bal gewoon direct op Toivonen moet geven.

Zelfde geld staat het na 30 minuten 0-2, maar goed, dat telt niet uiteraard.
Zoals zoveel toppers en klassiekers was er veel strijd maar was het technisch hoogstaand voetbal ver te zoeken. Vond vooral de aanval van PSV onmachtig en soms ronduit klungelig. Vreemd dat Ajax er nog 4 in krijgt.

Als PSV volgende week nou wint van Twente krijgen we iig een spannender slot van de competitie dan velen hadden verwacht...
Pages: 1 2 3 4