FTM Forum

Full Version: Feyenoord - heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Das leuk voor Verbeek... Smile

Edit: kutvlaar
:razz:
TROTS
D'r an met de lippe Wrote:TROTS
Tja, het moet zowiezo een wereldseizoen voor je zijn .....
gittermaster Wrote:Das leuk voor Verbeek... Smile

Edit: kutvlaar

ik ga nooit maar dan ook nooit eerder weg, maar omdat ik vandaag met shinji en dirk was dacht ik dat het in de 1ste minuut van de blessure tijd handig was om alvast te gaan lopen naar de auto.

direct afgestraft! we waren het stadion net uit en toen kwam het geluid. shinji hard terughollen. ik zeg wat ga je doen, de herhaling bekijken? nee, ik ga luisteren wie er gescoord heeft....

erg kut, we hadden het de eerste helft gewoon af moeten maken, en dan is de voetbalwet: als je ze zelf niet maakt...

ik vond dat heracles riskant speelde door het initiatief te nemen, want we krijgen zelden zo vel ruimte in thuiswedstrijden. maar ja, dan moet je er wel wat mee doen.

wat is die egmond een gierend slechte scheids zeg, ongelooflijk, en hij had nu ook nog twee debiele assistenten meegenomen. ik dacht eigenlijk aan een pingelbij piekenhagen-wijnaldum, maar op tv zie je duidelijk dat piek de bal wegslaat. over de zijlijn. staat die krotenkoker daar: ingooi heracles... 8-[

feli met een punt in de kuip dran!
Wel toevallig dat je voor het eerst in je leven eerder weg gaat en er ineens gescoord wordt..... Undecided
Misschien moe je gewoon voortaaan na 1 minuut weggaan, of wegblijven :yeah:
:lol:
de nieuwe Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:TROTS
Tja, het moet zowiezo een wereldseizoen voor je zijn .....

Absoluut. Ten slotte is de aanhang al blij dat Heracles eredivisionist is.
Het is ook nog best onwerkelijk soms. Vorig seizoen zijn wij met nagenoeg dezelfde selectie 3 punten boven de hekkensluiter geëindigd.
Beter dan dit seizoen gaat het niet worden, daar ben ik mij goed van bewust. Ik heb dit seizoen zoveel memorabele wedstrijden meegemaakt, niet normaal meer. Alle positieve records gaan ook aan flarden. Ik blijf hopen én dromen over Europees voetbal. Zaterdag de thriller tegen NAC en als we dan de volle mep pakken het cruciale duel in Alkmaar. Ik verwacht een knotsgek uitvak dat goed gevuld zal zijn, een wedstrijd om naar uit te kijken.. Cruciaal op een positieve ontspannen manier, een keer wat anders dan de opgefokte sfeer tijdens degradatieduels in de slotfase van de competitie :cheers:

waf Wrote:feli met een punt in de kuip dran!

Dankjewel waf. Ik heb er wel een zure nasmaak aan over gehouden. Vooraf teken je er voor maar als je nog een gelijkmaker moet incasseren in de laatste 10 seconde dan ga je heel anders over het punt denken. Een overwinning voor Heracles zou ook niet terecht geweest zijn, maar de laatste 10 seconde blijven de laatste 10 seconde, wat het wedstrijdbeeld ook is. Succes in de halve finale van de beker, de klassieker als bekerfinale zou erg mooi zijn. Overigens het grootst denkbare horror-scenario in Almelo: 5e worden, enorm groot feest in stadion en stad en vervolgens GAE de beker zien winnen waardoor Europees voetbal in Deventer een feit is en de nummer 5 met lege handen blijft. Maar daar gaan we maar niet vanuit :waf: